Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Jørgen Kosmo sammenligner Krekar og Meling med kvinnelige kjønnsorgan. :o http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/10/417178.html
Tusenfryd Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Den vitsen egner seg knapt for et nachspiel - pinlig.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Den var jo i tillegg til å være vulgær, rett og slett ikke morsom.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #5 Skrevet 10. desember 2004 Et godt eksempel på at nordnorsk humor IKKE er morsomt.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 Har fått en vits om det der ørten ganger på sms...
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #7 Skrevet 11. desember 2004 Jeg synes det er en morsom vits som man bør ta for det det er - en vits. Ellers kan man da spøke om det meste. Bor man i Norge får en også akseptere den norske kulturen.
Gjest Leola Skrevet 11. desember 2004 #8 Skrevet 11. desember 2004 en slank sexy dame skrev: Jeg synes det er en morsom vits som man bør ta for det det er - en vits. Ellers kan man da spøke om det meste. Bor man i Norge får en også akseptere den norske kulturen. Helt enig
Gjest lurven Skrevet 11. desember 2004 #9 Skrevet 11. desember 2004 jeg har aldri sett en vagina som ligner på mullah krekar og det er jeg veldig glad for
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #10 Skrevet 11. desember 2004 jeg har aldri sett en vagina som ligner på mullah krekar og det er jeg veldig glad for Haha - men kanskje en som likner på Brynja Meling? Er det bedre det? Sånne kroppsdeler har etter min mening ikke godt av å assosieres med andre personer enn den de sitter på generelt.
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #11 Skrevet 11. desember 2004 jeg har aldri sett en vagina som ligner på mullah krekar og det er jeg veldig glad for Det var vel igrunnen ikke selve vaginaen men behåringen da...
Gjest happyending Skrevet 12. desember 2004 #12 Skrevet 12. desember 2004 Jeg syns den var litt morsom i grunnen, men ganske upassende for den anledningen.. =)
Gjest Melk Skrevet 12. desember 2004 #13 Skrevet 12. desember 2004 Om vitsen er morsom eller ei er et spørsmål om hva slags humor man har. Det som jeg imidlertid synes er udiskutabelt er hvorvidt den bør fortelles offentlig av en stortingspresident. En stortingspresident er i rang rett etter kongen, og jeg synes man burde forvente litt mer.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. desember 2004 #14 Skrevet 13. desember 2004 Om vitsen er morsom eller ei er et spørsmål om hva slags humor man har. Det som jeg imidlertid synes er udiskutabelt er hvorvidt den bør fortelles offentlig av en stortingspresident. En stortingspresident er i rang rett etter kongen, og jeg synes man burde forvente litt mer.
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #15 Skrevet 13. desember 2004 Vitsen ble jo bare gjenfortalt i avisen, ikke fortalt som en vits. Da jeg fikk fortalt den som en vits synes jeg den var morsom, men den så slett ikke morsom ut slik avisen hadde trykket den. Folk må da tåle såpass? Selv om man ikke liker vitsen, er det vel ingen grunn til å reagere sånn?
Gjest Kari N Skrevet 13. desember 2004 #16 Skrevet 13. desember 2004 Når jeg leste dette i avisene så tenkte jeg: Så upassende og nærmest tåpelig gjort. Men når jeg fikk høre vitsen slik den ble fortalt, så synes jeg det ikke var så gale likevel. Vitsen var helt grei den (ikke helt i min gate men...) og forstod hvorfor Jørgen Kosmo dro den på dette møtet. Personlig ville jeg ikke tatt den, men synes ikke at det var så gæernt nå etterpå at jeg fikk hele hendelsen fortalt. Synes dette var nok et tabloid oppslag for å lage debatt om ingenting.
Gjest lurven Skrevet 15. desember 2004 #17 Skrevet 15. desember 2004 Det var vel igrunnen ikke selve vaginaen men behåringen da... ja jeg skjønte jo det da men jeg har aldri sett en vagina med så mye hår heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå