Gå til innhold

Gift, det er slutt, men ikke separert enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor sammen enda. Har snakket om skilsmisse, det blir, men ikke helt enda pga div årsaker.

Så vil jo si det er slutt mellom oss. Men pga vi bor sammen enda, vet bare en veninne av meg om dette.

Men ingen sex de to siste årene. Ingen intimitet og følelser. Har så lyst å flørte og få litt bekreftelse. Litt spenning. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Er flørting ok? Kan ikke rote meg borti noe som folk får greie på nå..da vil jo ryktet når vi separeres bli at jeg har vært utro.. kanskje en bytur jeg venninner og uskyldig flørting får være bra nok foreløpig..

Anonymkode: 3bf4b...651

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare gå ut og si at ekteskapet deres er over? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du bør vente til dere har offentliggjort bruddet. Eventuelt snakke med (eks)mannen din og høre hvordan dere skal takle ting. Ser for meg at det kan bli masse drama uten at ting er avklart.

• Liker 1
Skrevet

Ikke lag noe drama. Holdt deg i ro inntil ting er på plass. Antar det kanskje er barn i bilde siden dere fortsatt lever sammen? Da er det uriktig viktig at du og eksmannen har et ok forhold i ettertid også. 

Anonymkode: 205ac...3bc

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er barn i bildet. Så vil ikke lage noe drama. Men merker at siden vi har avklart forholdet og begge vet vi skal skilles så åpnes øynene litt for omverdenen. Jeg er ikke ute etter noe nytt forhold, men det er bare den bekreftelsen og spenningen som lokker litt etter lang tid i ekteskap, og de siste årene uten noe form for følelser og intimitet. Men den som venter på noe godt osv..  😉

Å gå ut å si at ekteskapet er over blir ikke aktuelt enda. Blir for vanskelig for ungene å vite at det skal skje, og at det drar ut i tid tror jeg vil være vanskelig for dem. 

Anonymkode: 3bf4b...651

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...