AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Hei, jeg har et stort problem. Min kone banker meg opp hver eneste dag, særlig om jeg ikke har gjort nok i huset eller tent nok penger. Vi har fire barn i lag, og hun prøver tydeligvis å hindre de i å skjønne at hun banker meg, ved å slå i magen, oppå hodet ol. og ikke i ansiktet. Har naturligvis prøvd å beskytte meg selv og ta kraftig igjen, men det har vært nytteløst. Hun er rett og slett for flink i kampsport. Har selv vurdert å melde meg på judo for å ha noe å stille opp med, men jeg har fremdeles ikke inne teknikken. Det hele startet fordi jeg mistet jobben, og hun ble så sint at hun tok å banket meg regelrett opp. Selvsagt fikk jeg en jobb ganske fort, men hun har fortsatt å banke meg siden. Har begynt å lure på om det har gått inn på hjernecellene mine. Hvordan løse dette problemet? Anonymkode: fe621...7b0
The Kitten Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Du kan jo for eksempel gå fra henne. 43
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Gå fra hun! Ingen skal bli banket opp i et forhold! Ungene har ikke bra av å se at du finner deg i dette! De ligger nok merke til mer enn du tror. Håper du skjønner at du ikke fortjener og må leve med dette! ❤️ Anonymkode: 92291...a7c 13
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Løøøøøøp! Anonymkode: 6de06...f49 5
Kala Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Dette er ikke greit! Dokumenter eventuelle merker også forlater du henne. 8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Nei, ikke bruk kampsport for å ha noe å stille opp med! Dere har barn, dere skal ikke jule hverandre opp. Oppsøk et krisesenter, snakk med noen der, de kan hjelpe deg å komme deg ut av dette. Ta kontakt med dine venner og familie og fortell hva som skjer. Anbefaler deg å si til din kone at du politianmelder henne neste gang hun slår deg, dersom du tror det kan få henne til å stoppe og at ikke det vil eskalere volden. Ja, slag mot hodet kan være veldig farlig, så kom deg unna fortest mulig. Og ta barna med deg på krisesenteret/dit du drar. Anonymkode: 5bc43...e30 20
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Krisesenter. Nå. Det er ikke mange som tar mot menn, men noen gjør det. Slikt hus skal ikke varn bo i. Ikke du heller. Anonymkode: 7caa9...16a 10
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Hun har sagt at hun skal fortelle alle at jeg har voldtatt henne og vært stygg mot barna om jeg reiser. Hun hevder det er usannsynlig at de vil tro på meg om at hun banker meg, siden hun er så liten. Anonymkode: fe621...7b0
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Tre menn har svart i denne tråden, og alle tre latterliggjør TS. Håper dere husker dette neste gang dere sutrer over at "dere kvinner ikke tar menns problemer på alvor". TS, du fortjener ikke å ha det slik. Gå til et krisesenter og få hjelp, eventuelt til noen du stoler på som kan støtte deg og hjelpe deg å komme deg ut av dette. Uansett skal du gå fra henne så fort som mulig. Hun høres ut som en psykopat. Hvordan er hun sammen med barna? Angående volden og truslene kan du gå til politiet og anmelde henne. Si at hun truer med å lyve og anmelde deg for voldtekt. Hvis hun faktisk gjør det så har du kommet henne i forkjøpet ved å fortelle om trusselen til politiet. Anonymkode: c7af9...1bb 20
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 http://www.krisesenter.com/finn-ditt-senter/ Anonymkode: 5bc43...e30 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har sagt at hun skal fortelle alle at jeg har voldtatt henne og vært stygg mot barna om jeg reiser. Hun hevder det er usannsynlig at de vil tro på meg om at hun banker meg, siden hun er så liten. Anonymkode: fe621...7b0 Kom deg på krisesenter, fortell de hvordan hun behandler deg. Fortest mulig. Da kan du dokumentere at du har vært der og at truslene hennes er en del av volden hun bruker mot deg. Det gjelder å handle raskt, komme henne i forkjøpet. På krisesenter får du støtte og samtaler, de vet hva du bør gjøre Anonymkode: 5bc43...e30 3
Minlillesky Skrevet 19. februar 2017 #12 Skrevet 19. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har et stort problem. Min kone banker meg opp hver eneste dag, særlig om jeg ikke har gjort nok i huset eller tent nok penger. Vi har fire barn i lag, og hun prøver tydeligvis å hindre de i å skjønne at hun banker meg, ved å slå i magen, oppå hodet ol. og ikke i ansiktet. Har naturligvis prøvd å beskytte meg selv og ta kraftig igjen, men det har vært nytteløst. Hun er rett og slett for flink i kampsport. Har selv vurdert å melde meg på judo for å ha noe å stille opp med, men jeg har fremdeles ikke inne teknikken. Det hele startet fordi jeg mistet jobben, og hun ble så sint at hun tok å banket meg regelrett opp. Selvsagt fikk jeg en jobb ganske fort, men hun har fortsatt å banke meg siden. Har begynt å lure på om det har gått inn på hjernecellene mine. Hvordan løse dette problemet? Anonymkode: fe621...7b0 Jeg ville faktisk satt opp skjult kamera i huset, og fått dokumentert hendelsene (enten lov eller ei). Dokumenter eventuelle merker. Ikke ta igjen med å slå, da synker du like lavt som henne. Vær den voksne i familien deres. Gå fra henne. Ta og med barna inntill videre. En som slår, slutter ikke med det første og tenk om det går utover barna når/om du reiser. Anmeld hendelsen. Bestill time på familievernkontoret for avtale av samvær osv 11
vintage Skrevet 19. februar 2017 #13 Skrevet 19. februar 2017 Interessant tråd, sann eller ikke. De mennene som kommenterer her, ler av ts. Plutselig er diskusjonen om noe helt annet, og innimellom kommer det konkrete råd, da fra kvinner. Menn glimrer med sitt fravær av konkrete råd, de er for opptatt av å latterliggjøre. Menn må dokumentere hva som skjer. Tragisk, men det er slik en mann som blir utsatt for trusler/vold må gjøre det i dagens "likestilte" samfunn. 13
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #14 Skrevet 19. februar 2017 Hva hindrer deg for å pakke sakene og dra fra henne? Det at dere har barn sammen bekymrer meg og. Hun burde mistet omsorgen slik hun holder på. Banker hun mannen, er veien kort for å banke barna og. Ta med barna til kristesenter og snakk med noen. Sånn skal det ikke være. Anonymkode: 923ab...3e8 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #15 Skrevet 19. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er faktisk mester i karate og har gått judo. Anonymkode: fe621...7b0 Stikk fra henne, anmeld og så sørger anmeldelsen for at hun blir utestengt fra kampsportforbundet på ubestemt tid og får ikke trene i godkjente klubber. For de som tror at en kvinne som er god i kampsport ikke kan ta en mann, så må de bare tro om igjen. Jeg var engang på fest, der en dame som hadde vunnet landsdelsmesterskap og hadde gjort det svært godt i en kampsport, gikk bananas, rett etter jeg gikk. Hun klarte fint å banke et par menn, samt rasere inventaret og holde resten av de som var tilstede unna, med å være totalt sprø. Selv om dette er karer som vanligvis ikke er noen pingler, så var de livende redd henne. Det hjalp nok ikke dem at hun også var i amfitaminrus. Jeg klarer fint å forestille meg at denne dama kunne blitt mannemishandler og at han ikke hadde turt å stoppe henne, eller ta igjen. Anonymkode: 5760d...fca 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #16 Skrevet 19. februar 2017 Først samler du bevis. Ta opp samtaler. Kvinner er syyyyk. Ved skillsmisse vil din kone få all sympati. Dine barn vil ta avstand fra deg. Samle mye bevis. Ved neste runde, ringer du politi. Ta ut seprasjon. Bevisene sitter du på. Anonymkode: 590bd...96f 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #17 Skrevet 19. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja. Spesielt sammen med disse to utsagnene: Og: Hadde situasjonen være reell hadde jeg seff bedt Ts om å fikse bevis mot kona og ha seg på krisesenter, men det er vel ikke spesielt aktuelt for troll Anonymkode: 8d9f1...fcf Du har rett jeg er et troll - TS Anonymkode: fe621...7b0
Honey Dew Skrevet 19. februar 2017 #18 Skrevet 19. februar 2017 Du skal ikke ty til vold fordi konen din gjør det. Gå fra henne og ta barna med deg. Det er det beste du kan gjøre
Gjest chisandra Skrevet 19. februar 2017 #19 Skrevet 19. februar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rett jeg er et troll - TS Anonymkode: fe621...7b0 Av ren nysgjerrighet: Hvorfor lagde du tråden? Hva var tanken bak?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #20 Skrevet 19. februar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rett jeg er et troll - TS Anonymkode: fe621...7b0 Neimen duuu, det er ikke noe kult å trolle om vold i hjemmet da, serr Anonymkode: 8d9f1...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå