Gå til innhold

Pupper eller rumpe?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det er særlig sexy med pupper på menn så da foretrekker jeg at han har fin rumpe!

Anonymkode: b0a68...b31

Aldri skjønt meg på hvorfor kvinner er interessert i rumpa på menn. Jeg har hørt noen som er det, men, de er jo kvinner, så de kan ikke putte noe inni der, så hva er det ved rumpa på menn som gjør kvinner interesserte?

Anonymkode: 42267...46f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt meg på hvorfor kvinner er interessert i rumpa på menn. Jeg har hørt noen som er det, men, de er jo kvinner, så de kan ikke putte noe inni der, så hva er det ved rumpa på menn som gjør kvinner interesserte?

Så alle menn som tenner på kvinnerumper ønsker egentlig analsex?

Jeg kan synes at en mannerumpe er sexy uten å få lyst til å putte noe inni der. Holder lenge å bare ligge å kysse og kose med rumpa hans.

Anonymkode: b0a68...b31

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol? Foretrekker fortsatt en stram rumpe enn en flat rumpe på en mann, selvom man ikke vil "putte noe inn" i den.

Anonymkode: 2c0c3...820

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi den er god å ta på, vel? Estetisk er nå det akkurat som en kvinnerumpe også om den er velformet. Fin å se på i rette klærne/naken. 

• Liker 1
Gjest UngMann1986
Skrevet

Det første jeg legger merke til, på en kvinnekropp, er nok rumpa, ja! Men pene bryster er jo også fint å se på :) Også ansiktet, da...

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Biologisk så skal jo ikke menn putte noe i rompa på kvinner heller.. Blir ikke barn av analsex. Både menn og kvinner tenner jo på noe fint å se på vel! :sprettoy:

Anonymkode: 4a150...d17

• Liker 2
Skrevet

RUMPE, men liker pupper og.

Mann

Anonymkode: 9a96d...fb2

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan man putte ting inni der, som fingre og tunge feks. Mange kvinner som liker å rimme en mann

Anonymkode: d03e7...362

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker absolutt små pupper og en stram fast rumpe. Finnes ikke mere usexy en store pupper som henger ned. Damer med små pupper har som regel fortsatt faste fine pupper om de har passert 50. Det er selve brystvorten som tenner mannfolk spør du meg.

Erfaren...)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan man putte ting inni der, som fingre og tunge feks. Mange kvinner som liker å rimme en mann

Anonymkode: d03e7...362

Herlige tanker i hodet....👌😘

Anonymkode: ce203...177

Skrevet

Ser mye på rumper, så helt klart det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...