Gå til innhold

Pupper eller rumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du, mann eller kvinne et puppe-mennesk, eller et rumpe-menneske? Eller Ole Brumm - Ja takk, begge deler?

Anonymkode: 18014...e9d

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Rumpe er mye viktigere for meg. Men helst begge deler.

Skrevet

Jeg er kvinne, og liker kvinner. Jeg er ja takk begge deler. Elsker pupper, men blir surra i huet av gode rumper også :frkk:

Anonymkode: f0d27...cd9

• Liker 1
Skrevet

Altså, 100 av 100 ganger velger jeg stor rumpe og små pupper, fremfor store pupper ongliten rumpe.

Da små pupper ikke trenger å være negativt, men en liten rumpe.. Som Amy Winehouse ville sagt; Noo, no, no.

• Liker 1
Skrevet

Pupper. Pene pupper, men trenger ikke være store. Foretrekker relativt små rumper da jeg liker slanke kvinner, og det må være proposjonert. 

Anonymkode: a7d43...2d3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er heterofil kvinne, men må jo innrømme at jeg vet hva jeg legger merke til også på kvinner, inkludert hva jeg er opptatt av ved meg selv. Jeg er definitivt rumpeperson. Og synes jeg er veldig heldig med min egen ASS! 

Anonymkode: 7a6c8...984

• Liker 1
Skrevet

Rumpe. Manboobs er ikke så interessant for meg.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du, mann eller kvinne et puppe-mennesk, eller et rumpe-menneske? Eller Ole Brumm - Ja takk, begge deler?

Anonymkode: 18014...e9d

helst begge deler...digger store pupper, elelr middels store og elsker stramme rumper i tights , det er så digg :D...men skulle jeg valgt en av de så hadde det vært rumpe....en bra trent rumpe er også mer imponerende enn pupper. sier litt om hvor bra trent du er :).

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ruuuuumpeeeee!!!! :)

Men Ole Brum er jo en lur liten bjørn så....

Skrevet (endret)

Rumpe.

Men føtter er best. :nori:

Endret av Ellsworth
Skrevet

Jeg er ei puppedame, legger fortest merke til om ei dame har fine pupper. :) Men samme gjelder vell rumpe også, bare ikke i så stor grad.. 

Kjæresten min sa tidlig i forholdet at han er en rumpemann, men etterhvert så ble han visst en puppemann. Jeg er den første dama han har vært med som har store pupper (naturlige), og det var visst mye bedre enn han hadde forestilt seg. :fnise: Rumpa mi derimot er ikke så veldig fin.. Den er på en måte litt flat, men i rett vinkel og f.eks i doggy ser den veldig bra ut (jada her poserer vi foran speilet ved siden av senga!) 

Anonymkode: 960b7...019

• Liker 1
Skrevet

Pupper:hjerte:

Anonymkode: 399a4...76e

Skrevet

Typen min er i aller høyeste grad en rumpegutt. Jeg har naturlig store pupper (70 E), men han er allikevel mest opptatt av rumpa.  Og det tar jeg som et kompliment, for den må jeg jo jobbe (litt) for (føler jeg selv, han mener den er like fin uansett :ninuskapus:) Med det sagt, skulle jeg ønske han var litt mer opptatt av puppene mine, særlig når vi har sex...

Anonymkode: 84539...27f

Skrevet

Anonymkode: 42267...46f

Skrevet

Liker best rumpa. Siden det kommer bæsj ut av den. 

Anonymkode: 8d30b...de5

• Liker 2
Skrevet

Merker at det varierer. Men én trent ass og at nice rack, sånne hslvstore, er perfekt. Hun må være trent og slank. Trener selv svømming og styrke. En smilende og gjennomgående hyggelig dame betyr mer enn det andre jeg nevner. Sånne damer er lette å like.

Skrevet
21 timer siden, Herr Heftig skrev:

Rumpe er mye viktigere for meg. Men helst begge deler.

This :enig:

Skrevet

Synes ikke det er særlig sexy med pupper på menn så da foretrekker jeg at han har fin rumpe!

Anonymkode: b0a68...b31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...