Gjest dårlig husmor Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Grrr. Jeg har kjøpt gardiner på Ikea, med stryke-på-remser som skal la deg slippe å sy. Veeeldig bra - de funka på ett gardinpar med enkelt stoff og lite opplegg, da. Ellers må jeg sy alt - i tillegg til at stoffet er blitt stygt fordi limet tross alt festet seg NOEN steder. Ikke for det - selvfølgelig blir det penere når man syr. Men jeg har ingen symaskin og hadde tenkt å å få opp gardinene så fort som mulig. Og det tok laaang tid å sy dem for hånd. Dumme Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Alle husmødres drømmeverktøy... Stiftemaskin.... Funker til alle syjobber tom olastoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 hadde jeg hatt valget mellom opplimt kant uten sømmer eller synlig søm nederst utført med symaskin, så hadde jeg helt klart syntes opplimt kant er penest!! håndsøm gir ett bra ressultat om du gjør det rett, og det trenger ikke ta allverdens tid. jeg har selv klart meg med lim-på-remsene, rett og slett fordi jeg ikke synes det er pent med synlig søm nederst og jeg gadd ikke håndsy, uansett hvor lite tid det liksom tar. det tar jo tid fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå