AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Når begynte dere å farge håret på grunn av grått hår? Jeg er 28 og har begynt å få grått ved tinningene og napping fungerer snart ikke lenger så jeg skal farge men jeg har langt hår og tror ikke jeg bør farge det hjemme. Mandler. Dere ta etterveksten ofte? Anonymkode: d617c...e56
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Jeg begynte å få enkelte grå hår da jeg var rundt 25. Jeg har alltid farget håret og kan ikke si nøyaktig når jeg begynte å farge det pga de grå. Nå som jeg er 45 år har jeg MYE grå hår og er nødt til å farge hver 3. uke, men jeg farger konsekvent bare etterveksten. Jeg har langt hår og jeg farger det hjemme, med veldig godt resultat (sier frisøren når jeg innimellom klipper meg). Innimellom legger jeg i striper, og det er fint for da blir ikke etterveksten så enorm kontrast - i en liten stund. Anonymkode: 168ec...aa7
Perle Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Vet ikke. Er lys askeblond naturlig, og har liksom ikke sett noen forskjell enda. (Er 32)
Fugleskremsel Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Lysne det med striper du;) så blir de kamuflert, og du trenger ikke gjøre det like ofte:)
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å få enkelte grå hår da jeg var rundt 25. Jeg har alltid farget håret og kan ikke si nøyaktig når jeg begynte å farge det pga de grå. Nå som jeg er 45 år har jeg MYE grå hår og er nødt til å farge hver 3. uke, men jeg farger konsekvent bare etterveksten. Jeg har langt hår og jeg farger det hjemme, med veldig godt resultat (sier frisøren når jeg innimellom klipper meg). Innimellom legger jeg i striper, og det er fint for da blir ikke etterveksten så enorm kontrast - i en liten stund. Anonymkode: 168ec...aa7 Dette kunne vært skrever av meg. 😀 Trikset med hjemmefarge er å finne en passende farge og så holde seg til den. Og KUN farge etterveksten. Trenger resten å friskes opp, så ta en glansvask. Anonymkode: 26d21...117
Hjertefisk Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Jeg er 28 og har masse grå hår overalt. Har farga det ei stund men nå orker jeg ikke lengre syns det er litt kult
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Er 31. Har vel 4-5 grå hår sålangt. Farger ikke håret ellers, og tenker ikke begynne nå. Anonymkode: 448e2...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå