Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Innimellom blir jeg oppringt av noen jeg kjenner litt, og alt for ofte så suser det til med en glose i fra bakgrunnen. Noen hever stemmen slik jeg hører det i telefonen. Setninger som:
"Hold kjeften.
Det er faen meg lenge siden.
Det skader ikke å tenke litt lenger, eller?" osv...

Det er så feigt og en såpass lite reflektert måte å diskutere/snakke på - så jeg unngår jo disse jeg opplever dette i fra. Jeg er usikker på om personen som ringer får dette med seg (mulig det er noen som står bak henne som skriker etter henne når hun kontakter folk).
Det som også er skikkelig slitsomt er at personene enten ikke bryr seg eller kan gjøre noe med at den som enten befinner seg i samme rom som dem, bak dem eller hvor enn tredje person som skriker ting til enten meg eller han/hun som ringer meg skriker. 

Jepp dette ble rotete, men jeg antar det er straffen for å skrike inn i telefonen til noen over en periode på flere år? 

Når sant skal sies så fanger jeg ikke dette opp med en gang og oppfatter det som truing og skriking til meg. Det kan virke som om at personen som ringer plutselig blir irritert eller lei, men hva kan man gjøre når man blir helt utslitt av at noen skriker sånn til meg, eller noen andre? Å skrike i en diskusjon blir for dumt, og det skal i hvertfall ikke gå utover folk som visst nok bare skal holde kjeft i følge denne sinte personen. Det er lov å ta seg i sammen - hvis personen klarer det da. Det må være utmattende og måtte skrike for å bli hørt. :hakeslepp: 

Selv hører jeg mye bedre når folk ikke skriker, men det er vel galt det også. ;) 

Endret av fuglekvitter__
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du skrive helt på nytt om det skal være forståelig. 

Anonymkode: 4d9e7...e6a

• Liker 4
Skrevet

???? Er du hallisunert???? 

Anonymkode: f9994...1e8

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette må du skrive helt på nytt om det skal være forståelig. 

Det var da voldsomt så rotete folk hadde blitt i topplokket da. Her kommer kort-versjonen:

Når jeg prater med noen i telefonen og hører skriking i bakgrunnen det er det jeg syntes er irriterende. Forsto du det nå?

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

Fuglekvitter, ta.medisinene dine. 

Anonymkode: 6e9d8...cbe

• Liker 3
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

???? Er du hallisunert???? 

Anonymkode: f9994...1e8

Det får være grenser for hvor mye dritt du kan servere folk. Alle er mennesker og alle har følelser. Hvis dette er måten du mener du når frem til på andre mennesker så sier det mye om deg kjære deg

Endret av fuglekvitter__
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fuglekvitter, ta.medisinene dine. 

Anonymkode: 6e9d8...cbe

Det dere driver med er sjikane og mobbing. Håper dere vokser selv av å rakke ned på andre, da. Da vet man hvordan ståen er for dere i allefall. ;) 

Når dere slenger dritt svarer dere, men ikke hvis ting er bra. Merkelig. ;) 
Jeg snakket med en advokat, og han hadde aldri opplevd eller trodd det fantes så mange slemme mennesker. Ikke at man pratet med en advokat i forbindelse med dette her altså. Det var en generell prat og har ingenting med kvinneguiden.no å gjøre. Måten dere har oppført dere på nå er så ufin at den er vel straffbar også. Heldigvis skal Erna Solberg slå hardere ned på mobbing, men bak skjermene deres i slitte joggebukser og x-antall for mange kilo er vel dette litt hardt å fordøye

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Det var da voldsomt så rotete folk hadde blitt i topplokket da. Her kommer kort-versjonen:

Når jeg prater med noen i telefonen og hører skriking i bakgrunnen det er det jeg syntes er irriterende. Forsto du det nå?

Ja, det er irriterende med folk som skriker generelt.

Hvordan er det mulig at noen som står ved siden av personen som ringer deg skriker så du hører det, men vedkommende som ringer hører det ikke selv? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er irriterende med folk som skriker generelt.

Hvordan er det mulig at noen som står ved siden av personen som ringer deg skriker så du hører det, men vedkommende som ringer hører det ikke selv? 

Vedkommende hører det selv men gir vel f, da... er vel så vandt til det. Man tar jo ikke diskusjonen der og da med en som er sinna. Man kan slutte å ringe vedkommende, men det er en god venn så det burde ikke være nødvendig.

Endret av fuglekvitter__

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...