Kevin Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er ikke bare, bare å menge seg med fiffen. Man henger sammen med ei kjendisberte, og dere har et kjempebra sexliv. Man blir omsider dumpa, helt sikkert fordi jobben tar så mye tid, eller at hun er blitt lesbisk, eller at hun elsker seg selv høyere enn alle andre. Så går det litt tid og man åpner så Se & Hør der hun lyser mot deg med masse hjerter rundt seg og en annen fyr du aldri har sett før. Så leser man artikkelen litt mer inngående, og ser skriften som står under et bilde av ham og henne i senga: ”Og jeg er så heldig som fant xxxxx. Endelig har jeg funnet en som kan tilfredsstille meg!” Akkurat da er man utrolig glad for at man skrøt av å ha ligget med en kjendis til alle kjente og ukjente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest egoi Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Skal jeg banke henne for deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 13. desember 2004 #3 Del Skrevet 13. desember 2004 Man skal ikke snakke om kjendiser, det tar jo VG og Se og Hør seg av... dessuten fikk hun betaling for å drite deg ut, det hjelper kanskje ikke for deg å høre det da, men det er sannheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skadefro Skrevet 20. desember 2004 #4 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. desember 2004 #5 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #6 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. desember 2004 #7 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 .. det er vel ikke stort bedre enn at kjendisen blånekter på at det har blitt noe sex heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå