Gå til innhold

Kjedelig...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff. I dag fant jeg ingen innlegg jeg hadde lyst til å svare på. Kanskje er det ingen som engasjerer meg, eller kanskje er det bare slik at i dag er jeg ikke i "skrivehumør".. Kjedelig er det :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Veldig få tråder som engasjerer meg her. Litt kjedelig etter at Tom og Trøffel er borte, GreenSky skriver ikke så mye lenger. Men må liksom være her for det :).

Skrevet

Jepp, det er altfor mange dritkjedelige tråder her i dag....

Gjest GreenSky
Skrevet

Syte og klage! Er dere så avhengig av oss for å ha det morro på KG? Kjeft får vi når vi herjer for mye, kjeft får vi når vi herjer for lite. Makan! :klaske:

Skap litt morro sjæl da, for svarte! :evil:

( :sjarmor: )

Gjest Anonymous
Skrevet
*provosere*

Funker det?

Skjønte ikke helt, men mener du skrive provoserende innlegg så var jeg liksom ikke i humør til det heller :-( .

Har imidlertid vært inne på ordleker og prøvd å få en hel side med bare mine innlegg etter hverandre - men så ble også det litt kjedelig - i dag..

Skrevet
Syte og klage! Er dere så avhengig av oss for å ha det morro på KG? Kjeft får vi når vi herjer for mye, kjeft får vi når vi herjer for lite. Makan! :klaske:

- Spesielt inne på Seksualitet er det kjedelig, da det er noen som spammer forumet for tiden... :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

:sjarmor:

*noterer: dårlig dag for Grønnska*

Skrevet

ja, og vi som er her er jo tydeligvis ikke bra nok!!! :roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
ja' date=' og vi som er her er jo tydeligvis ikke bra nok!!! :roll:[/quote']

Ikke sånn ment da, Aline. Synes du er mer enn bra nok, jeg leser alle innleggene dine . :sjarmor:

Du tar deg forresten bra ut i rastafletter :kul:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Alle? :o Har du lestr alle mine også?

Eeeeh, klart...Alle 9216 :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kaller jeg fritidsproblemer. :tunge1: Eller stalking? :klø:

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...