Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Uff. I dag fant jeg ingen innlegg jeg hadde lyst til å svare på. Kanskje er det ingen som engasjerer meg, eller kanskje er det bare slik at i dag er jeg ikke i "skrivehumør".. Kjedelig er det :-?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Veldig få tråder som engasjerer meg her. Litt kjedelig etter at Tom og Trøffel er borte, GreenSky skriver ikke så mye lenger. Men må liksom være her for det .
Kevin Skrevet 10. desember 2004 #4 Skrevet 10. desember 2004 Jepp, det er altfor mange dritkjedelige tråder her i dag....
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #5 Skrevet 10. desember 2004 Syte og klage! Er dere så avhengig av oss for å ha det morro på KG? Kjeft får vi når vi herjer for mye, kjeft får vi når vi herjer for lite. Makan! Skap litt morro sjæl da, for svarte! :evil: ( )
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 *provosere* Funker det? Skjønte ikke helt, men mener du skrive provoserende innlegg så var jeg liksom ikke i humør til det heller :-( . Har imidlertid vært inne på ordleker og prøvd å få en hel side med bare mine innlegg etter hverandre - men så ble også det litt kjedelig - i dag..
Kevin Skrevet 10. desember 2004 #7 Skrevet 10. desember 2004 Syte og klage! Er dere så avhengig av oss for å ha det morro på KG? Kjeft får vi når vi herjer for mye, kjeft får vi når vi herjer for lite. Makan! Skap litt morro sjæl da, for svarte! :evil: ( ) - Spesielt inne på Seksualitet er det kjedelig, da det er noen som spammer forumet for tiden...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. desember 2004 #8 Skrevet 10. desember 2004 Syte og klage! Er dere så avhengig av oss for å ha det morro på KG? Kjeft får vi når vi herjer for mye, kjeft får vi når vi herjer for lite. Makan! Skap litt morro sjæl da, for svarte! :evil: ( ) *noterer: dårlig dag for Grønnska*
aline Skrevet 10. desember 2004 #9 Skrevet 10. desember 2004 ja, og vi som er her er jo tydeligvis ikke bra nok!!!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. desember 2004 #10 Skrevet 10. desember 2004 ja' date=' og vi som er her er jo tydeligvis ikke bra nok!!! [/quote'] Ikke sånn ment da, Aline. Synes du er mer enn bra nok, jeg leser alle innleggene dine . Du tar deg forresten bra ut i rastafletter
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #11 Skrevet 10. desember 2004 Alle? :o Har du lestr alle mine også?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. desember 2004 #13 Skrevet 10. desember 2004 Alle? :o Har du lestr alle mine også? Eeeeh, klart...Alle 9216
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #14 Skrevet 10. desember 2004 Det kaller jeg fritidsproblemer. Eller stalking? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå