AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Er det andre som aldri ser seg lei av denne serien? Er det én serie jeg kan se ubegrenset om og om igjen uten å bli lei, og bare slå på en random episode når jeg ikke har noe annet å se, så er det Greys! 😁 Har sett hele serien fra start til slutt mange ganger, og har gått gjennom enkeltsesonger og enkeltepisoder flere ganger enn jeg har telling på! Hvilken sesong er din favoritt, og hvilken sesong har du sett mest? Hvis du må velge én karakter, ét par og ét vennskap fra hele serien, hvem er dine favoritter? Hva er din favorittkatastrofe? Tror min favorittsesong må være sesong 3, og det er den jeg har sett flest ganger. Synes den sesongen har den perfekte balanse mellom lett og fluffy stemning med humor og romantikk, og dyster drama. Pluss det er den sesongen med den beste gruppen hovedkarakter samlet. Elsker også dynamikken mellom Meredith og moren hennes, og episoden hvor Ellis totalt smadrer Meredith ved å kalle henne for "ordinary" er seriens høydepunkt synes jeg (får like mye frysninger hver gang av skuespillerprestasjonen til Ellen når hun står opp for seg selv til Ellis). Favorittkarakter er Lexie, og favorittparet er Lexie og Mark. Favorittvennskap er vanskelig da det er så mange sterke, men jeg tror det må bli Derek og Mark. Favorittkatastrofe er vanskelig, men skytedramaet hvor Mandy More har gjesteopptreden og Derek blir skutt, samt flyulykken hvor Lexie dør får meg til å grine mest uten tvil. Men episoden med pasienten som har bomben inni seg i sesong 2 tror jeg må være den mest episke for meg, hele oppbyggingen til bomben går av, sountracken, og gjesteopptreden av Kyle Chandler (som er til å dø av) var en gull kombinasjon. Tror ikke jeg klarer å velge bare én katastrofe, så topp fem er: - Skytedramaet i sesong 6 - Flykrasj i sesong 8 -Bombedramaet i sesong 2 - Fergeulykken i sesong 3 hvor Meredith faller i vannet - April sin fødsel hvor hun må ta keisersnitt selv. Husker ikke sesongen. Anonymkode: 11d87...a09
JackIost Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 (endret) Har kun sett sesong 1, noe av det dårligste jeg har sett Er vel kun Under the Dome som er dårligere av serier jeg har sett en hel sesong av (spør meg ikke hvorfor jeg så en hel sesong..) Men om jeg må velge blant de jeg har sett så må det jo bli sesong 1, siden jeg ikke har sett mer Endret 18. februar 2017 av JackIost
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Notatboka Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Jeg er som deg, jeg har sett greys latterlig mange ganger og blir aldri lei Veldig vanskelige spørsmål du stiller her, men skal prøve å svare: Sesong jeg liker best er umulig å svare på, jeg syns det er noe fint med alle sammen. Men kan si at jeg liker ses 1 til 5 bedre enn de andre. Elsker MAGIC og Addison og Mark, er ikke så fan av April og Jackson og den gjengen som kommer i ses 6 (?). Litt av grunnen til at jeg ikke klarer å velge én sesong er at jeg alltid bingewatcher greys og husker rett og slett ikke hva som skjer i hvilken sesong. Sesongen jeg har sett mest er nok sesong 1, da jeg stadig vekk begynner på nytt uten å se resten av sesongene. Én karakterer: Addison. Vet hun kun er med et par sesonger, men jeg digger henne. Liker godt Mark, Lexie og Alex også. Et par: Teddy og Henry. Det var bare noe med de to jeg likte veldig godt. Lexie og Mark som en god nummer to. Et vennskap: Meredith og Alex, tror jeg. De har jo liksom vært sammen om alt hele veien. Favorittkatastrofe er skyteepisoden. Ekstremt bra laget og jeg blir like engasjert og gråtkvalt hver gang. Åh, som jeg elsker greys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå