Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere noen personer som dere føler at egentlig ikke har noen personlighet?

Jeg er en slik person. Det er virkelig ingenting som er interessant med meg. Jeg har aldri noe interessant, spennende eller morosomt å fortelle, jeg er grusomt kjedelig. Jeg hater når folk spør meg hva jeg interesser meg for, for jeg har ingen intetesser. Det er ingenting som skjer i mitt liv som er verdt å fortelle. Om at tar bort alle de negative følelsene jeg sliter med, så er det bare et tomt skall igjen.

Jeg gjør ikke en flue fortred, jeg er snill, eller det vil si; jeg sier aldri meningene mine, du kan behandle meg akkurat så dårlig som du vil; jeg blir aldri sint.

Herregud, er det egenltig noe håp for at jeg skal klare å skaffe meg kjærste eller nære venner noen gang? Skulle virkelig ønske noen kunne trylle fram en fin, spennende personlighet til meg.

Anonymkode: 7f5d1...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er den eneste som kan gjøre noe med det. Begynn å gjøre ting du synes er morsomt så har du plutselig noe spennende å snakke om.

Anonymkode: af1bc...8a2

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er den eneste som kan gjøre noe med det. Begynn å gjøre ting du synes er morsomt så har du plutselig noe spennende å snakke om.

Dette! Helt enig!

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Alle har en personlighet :) Du må bare finne din, for en personlighet har du.

Skrevet

Samme her!

Jeg er gørrkjedelig. Har prøvd masse hobbyer, men finner ingen mening eller glede i det. Forteller evne eier jeg ikke. Har noe sport jeg driver med, men forteller jeg noen om det så er det kun sex som går i tankene på kollegaene mine. Holder det derfor til meg selv.

Har med årene blitt temmelig kynisk. Pga min sivilstatus så kommer jeg meg ikke så mye ut, noe som vil endre seg med årene.

Andre sider jeg har likner altfor mye på min mor, som jeg synes er helt forferdelig. Det er nok best for andre at jeg holder meg for meg selv... Noen deler av personligheten er det dessverre vanskelig å gjøre noe med :(

Lever kun fordi jeg er mor, faktisk ei god mor :)

Anonymkode: 16688...bc7

Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Alle har en personlighet :) Du må bare finne din, for en personlighet har du.

Enig i denne også. Og kanskje tørre å vise personligheten. Det kan være du har dårlig selvtillit, og at du ubevisst/bevisst gjør deg selv veldig nøytral for å slippe å få ubehagelig oppmerksomhet?  

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. Men jeg aner ikke hva jeg synes er morsomt. Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg ikke har interesser.
Er det mulig at noen mennesker rett og slett ikke har personlighet? Har alltid fått høre at jeg er veldig fornuftig og pliktoppfyllende, jeg føler egentlig at alt jeg gjør bare er tillært eller noe som andre forventer. Jeg aner ikke hva jeg har lyst til, jeg handler etter hva jeg tror andre ønsker at jeg skal gjøre.

Jeg er helt enig i at det er viktig å tørre å være seg selv, men jeg aner virkelig ikke hvem jeg er. Det er ikke noe "selv" å vise frem, det er absolutt ingenting der.

Anonymkode: 7f5d1...abf

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror mange tenker at de er kjedelige, men sannheten er at en stille og rolig person også er interessant. Og du må vel like noe? Natur? TV programmer? matlaging? musikk? 

Det med å være rolig og sindig er også en interessant personlighetstrekk. Sinte og irriterte mennesker er faktisk det værste jeg vet!

Anonymkode: 4526a...ce2

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. Men jeg aner ikke hva jeg synes er morsomt. Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg ikke har interesser.
Er det mulig at noen mennesker rett og slett ikke har personlighet? Har alltid fått høre at jeg er veldig fornuftig og pliktoppfyllende, jeg føler egentlig at alt jeg gjør bare er tillært eller noe som andre forventer. Jeg aner ikke hva jeg har lyst til, jeg handler etter hva jeg tror andre ønsker at jeg skal gjøre.

Hva ville du ha gjort dersom du slapp å ta hensyn til andre? Hvis du visste at ingen tenkte noe negativt eller positivt om deg uansett hva du gjorde?

• Liker 1
Skrevet

Du har en personlighet, du er en selvutslettende dørmatte. Om det ikke høres så gøy ut, så er det mulig å bryte den type tenkning og oppførsel. Men du måtte ville det

Anonymkode: f7d40...3ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...