Gå til innhold

Hva er dette, tok kontakt med eks.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok kontakt med en eks  som jeg ikke har hatt noe kontakt med på maaange år, spurte bare om hvordan det gikk. Fikk svar tilbake som om han snakket til en annen, hva han skulle , stort smilefjes og spurte hva jeg skulle i uken.

Greit nok, skal jo ikke forvente så mye, spersielt ikke etter så mange år, men jeg ble plutselig bekymret for han. De som er tøffets er gjerne ikke det, ville bare høre at alt var greit.     Vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette nå.

Anonymkode: 1b638...a3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han har det bra det har jo vært "maaaaange" år som du sa, hva er problemet? 

Endret av sssssae
  • Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, sssssae skrev:

Han har det bra det har jo vært "maaaaange" år som du sa, hva er problemet? 

Hvis du leser over her så fortalte jeg det, hadde ikke engang forventet svar.

Alle har det fantastisk bra likevel dør de som fluer for meg ;) ........ hva er ditt problem siden du svarer på den måten?

• Liker 1
Skrevet

Dessuten svarte han meg ikke på den, han bablet om noe annet-kanskje jeg skal tolke det at slik at han har det bra.

Skrevet

Ville ikke lagt noe i det. Hvorfor er du bekymret?

Anonymkode: a0720...1e7

• Liker 1
Skrevet

Hvis du følte at han ikke hadde det helt bra, ts, kan du eventuelt spørre venner av han om hvordan det går? Eller blir det helt feil? Følg intuisjon din , det kan være at magefølelsen din plukket opp noe.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke lagt noe i det. Hvorfor er du bekymret?

Jeg legger ingenting i det.

Bekymret fordi alle har det så "fint" og så blir velger de andre valg og jeg får sjokk.

Ville bare forsikre meg. Skal legge dette bort nå, siden han svarer så går det hverfall greit.

Skrevet
Akkurat nå, wintergirl skrev:

Hvis du følte at han ikke hadde det helt bra, ts, kan du eventuelt spørre venner av han om hvordan det går? Eller blir det helt feil? Følg intuisjon din , det kan være at magefølelsen din plukket opp noe.

Det er nettopp dette, det er en sterk uro.   Jeg mistet en nær i fjor. Litt samme følelse, som jeg først kjente ETTER det var forsent.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp dette, det er en sterk uro.   Jeg mistet en nær i fjor. Litt samme følelse, som jeg først kjente ETTER det var forsent.

Det var fælt å lese:hug: Syns du skal prøve å kontakte han igjen, hvis du føler så sterkt for det. Mannen min fikk samme nød for en kamerat for en del år siden og det visste seg at kameraten slet og trengte noen å snakke med.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser over her så fortalte jeg det, hadde ikke engang forventet svar.

Alle har det fantastisk bra likevel dør de som fluer for meg ;) ........ hva er ditt problem siden du svarer på den måten?

Bare spurte hva problem med at han har det bra er? Virket som.om du ville at han skulle ha det dårlig, når du tar kontakt med dine ekser dør de da ikke som fluer for deg.

Skrevet

Kanskje han ikke så at det var fra deg, men trodde det var en annen? At meldingene har blandet seg

Anonymkode: 67970...22a

Skrevet
8 minutter siden, sssssae skrev:

Bare spurte hva problem med at han har det bra er? Virket som.om du ville at han skulle ha det dårlig, når du tar kontakt med dine ekser dør de da ikke som fluer for deg.

TS har ikke ytret noe om at han skulle ha det dårlig. Hun skrev at han svarte som om han skrev til en helt annen og noe veldig random, så hun ble bekymret. Makan til satanisme man skal tillegge folk her da. 

Anonymkode: d4e00...56d

Skrevet

Jeg vil han skal ha det bra, forventet ikke engang svar.

Tar kontakt pga magefølelse, opplevde den samme følelsen i forbindelse med andre som jeg nevnte over her. Det er kun for å strekke ut en hånd dersom det er nødvendig, mange mennesker skulle gjort det for andre.. Utifra svaret så blander han meg med en annen eller så viser han at det går bra i form av svaret, smilefjeset er jo positvt og han vil jo ha dialog videre. Nei, jeg legger ikke annet i det enn å bry seg om medmennesker.

Hadde det ikke vært for heavy dødsfall for en liten tid siden hadde jeg aldri vurdert kontakt. Så spørsmålet bør jo heller være: er magefølelse preget av tidligere opplevelser eller er det virkelig? Intuisjonen min pleier å være veldig god.

Så får jeg se hvordan jeg svarer, som regel svarer jeg ikke folk som snakker over men skal gjøre et untak, så blir det med det. 

• Liker 1
Skrevet

Nå spør han meg om jeg har planer for kvelden, hjeelp"

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare svar hva planene dine er og spør tilbake?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare svar hva planene dine er og spør tilbake?

Takk for svar, joda - hadde bare ikke forventet meg annet enn taushet så ble tatt litt på sengen her.

Skrevet
2 timer siden, sssssae skrev:

Han sa jo ikke at han hadde det bra.... Det er jo det som er poenget ;) Hun sendte melding og spurte hvordan det gikk, og får bare svar med spørsmål om hva hun skal til uka... 

Hadde ikke bekymret meg så veldig mye enda, men send en ny melding der du skriver at det var kjekt med tilbakemelding. Si at du kom plutselig til å tenke på ham, og at du sendte meldingen for å høre om han hadde det bra :) Da får du "fisket" litt uten å røpe deg :)

Anonymkode: 6a3e9...a9e

Skrevet

Skulle også til å si at svaret fra han, virket mer som om han ville møte deg, fordi han gjerne ville snakket med deg :) 

(leste ikke alle innleggene med en gang)

Anonymkode: 6a3e9...a9e

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise::nigo::klemmer: Ordnet seg

Bare å innrømme at du ble glad nå ;) :hjerte::hjerte:

Anonymkode: 67970...22a

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal møte han:hjerte:

ser dere, av og til må man ta noen sjangser, livet går fort......

ts ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...