Gå til innhold

Kommunemail + iPhone = HAT. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg jobber i kommunen, og vil ha mailen på telefonen siden jeg aldri er inne på pc, mailen virker ikke i safari og jeg går glipp av mye viktig. 

Men jeg FÅR ikke til å legge den inn! Er Exchange-konto, og jeg vet det er mulig fordi sjefen min har fått det til.... All informasjon er riktig, både tjener, domene, post og passord - men jeg får bare opp "kan ikke verifisere kontoinformasjon". Har prøvd å trykke "arkiver" likevel, men den fungerer ikke. Kan noen hjelpe før jeg kaster telefonen og sier opp jobben? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere ikke en it ansvarlig som kan hjelpe deg? Alternativt så hjelper vi hverandre i "min" kommune.

Anonymkode: 266d7...4bc

Skrevet

Nei dessverre. Jobber stort sett med litt eldre damer, som knapt vet hva Mail er :P har spurt dem, men

Skrevet
21 timer siden, boblevann skrev:

Nei dessverre. Jobber stort sett med litt eldre damer, som knapt vet hva Mail er :P har spurt dem, men

Dere har ingen IT-ansvarlig? Det tror jeg nesten ikke noe på.

Anonymkode: 39074...1a4

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har ingen IT-ansvarlig? Det tror jeg nesten ikke noe på.

Anonymkode: 39074...1a4

Ikke på min avdeling, og ikke i hele i helger. Har en på vakt, men jeg tilkaller han ikke for noe slikt. Jobber stort sett bare kveld og helg, og de jobber bare uker = får ikke tak i de nei.

Endret av boblevann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...