AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 jeg gikk helsearbeider faget i fjor på vgs men fullførte det ikke da jeg ble syk. kan jeg da skrive det opp på CV? eller hvordan isåfall? burde det stå at jeg ikke har fullført det da? Anonymkode: b288b...7cf
Sh999 Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg gikk helsearbeider faget i fjor på vgs men fullførte det ikke da jeg ble syk. kan jeg da skrive det opp på CV? eller hvordan isåfall? burde det stå at jeg ikke har fullført det da? Anonymkode: b288b...7cf Du kan ikke skrive på cv at du er helsefagarbeider når du ikke har tatt fagbrevet. Du kan skrive at du har tatt helsefagarbeider men ikke tatt eksamen/fullført.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Så lenge du ikke har fullført det, er det ikke noe å ha med på CV'en. Du kan evt skrive det under "Erfaringer" og skrive litt om hva du lærte før du hoppet av om det har relevans til jobben du søker, hvis ikke; så er det bare å droppe det. Du må aldri finne på å skrive et ikke fullført år der du skriver hvilke skoler du har gått på. Har du droppet ut, blir det sett på som et 0, altså at du ikke har gått der i det hele tatt. Anonymkode: fad89...496
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 3 minutter siden, Sh999 skrev: Du kan ikke skrive på cv at du er helsefagarbeider når du ikke har tatt fagbrevet. Du kan skrive at du har tatt helsefagarbeider men ikke tatt eksamen/fullført. Jeg tror du misforsto hva TS spurte om. Hun spurte om hun kunne skrive at hun har gått Helsefagarbeiderfag linjen på CV'en sin, selvom hun droppet ut. Hun tenkte ikke å skrive at hun ER helsefagarbeider. Anonymkode: fad89...496
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du ikke har fullført det, er det ikke noe å ha med på CV'en. Du kan evt skrive det under "Erfaringer" og skrive litt om hva du lærte før du hoppet av om det har relevans til jobben du søker, hvis ikke; så er det bare å droppe det. Du må aldri finne på å skrive et ikke fullført år der du skriver hvilke skoler du har gått på. Har du droppet ut, blir det sett på som et 0, altså at du ikke har gått der i det hele tatt. Anonymkode: fad89...496 Åkei men det blir ikke sett på som et hull i cv da? Anonymkode: b288b...7cf
Sh999 Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du misforsto hva TS spurte om. Hun spurte om hun kunne skrive at hun har gått Helsefagarbeiderfag linjen på CV'en sin, selvom hun droppet ut. Hun tenkte ikke å skrive at hun ER helsefagarbeider. Anonymkode: fad89...496 Misforsto visst litt ja. Beklager ts😊
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 2 minutter siden, Sh999 skrev: Misforsto visst litt ja. Beklager ts😊 Nei det går bra ja. takk for svar uansett Anonymkode: b288b...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå