AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Generelt lei av å bli plassert "der nede". På skolen ble jeg mobbet, selvfølgelig ikke lærerernes favoritt heller. Jeg fikk ofte de verste oppgavene, styggeste bøkene osv. Altså, med de verste oppgavene mener jeg når vi hadde ryddedager, osv. Fikk meg ikke sommerjobb før jeg var 20. De mer "eksklue" fikk allerede i 16 års alderen. Så fullførte jeg vdg i en alder av 22. Deretter strøk jeg i matte og jobbet i 2 år, også i en jobb jeg ikke trivdes så godt i. Masse mannfolk av den ekle typen. Husker jeg gikk mye i sentrum av byene. Pene kvinner i klesbutikker. Mine tidligere klasse"venninner" hadde gjerne kleesbutikkjobb, bartender, noe "jentete". Jeg tiltrakk meg alltid noe mer "dårlig". Føler så masse jobber mot meg, ikke godnok i språk, ikke sterk nok psyke, klarer ikke studere osv. Jeg har liksom aldri helt følt at jeg har klart noe jeg er fornøyd med. Mange venner av meg har sagt "jeg har slkt på........" nå da, og så får de jobbene. Jeg skjønner ikke hvordan enkelte bare klarer å få jobbene de søker på. Anonymkode: 47221...696
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Generelt lei av å bli plassert "der nede". På skolen ble jeg mobbet, selvfølgelig ikke lærerernes favoritt heller. Jeg fikk ofte de verste oppgavene, styggeste bøkene osv. Altså, med de verste oppgavene mener jeg når vi hadde ryddedager, osv. Fikk meg ikke sommerjobb før jeg var 20. De mer "eksklue" fikk allerede i 16 års alderen. Så fullførte jeg vdg i en alder av 22. Deretter strøk jeg i matte og jobbet i 2 år, også i en jobb jeg ikke trivdes så godt i. Masse mannfolk av den ekle typen. Husker jeg gikk mye i sentrum av byene. Pene kvinner i klesbutikker. Mine tidligere klasse"venninner" hadde gjerne kleesbutikkjobb, bartender, noe "jentete". Jeg tiltrakk meg alltid noe mer "dårlig". Føler så masse jobber mot meg, ikke godnok i språk, ikke sterk nok psyke, klarer ikke studere osv. Jeg har liksom aldri helt følt at jeg har klart noe jeg er fornøyd med. Mange venner av meg har sagt "jeg har slkt på........" nå da, og så får de jobbene. Jeg skjønner ikke hvordan enkelte bare klarer å få jobbene de søker på. Anonymkode: 47221...696 Miljøskifte, tro på egenverdi!!!!! Jobb med deg selv. Anonymkode: 216cc...8b0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Du ser jo ned på deg selv. Slutt å synes synd på deg selv og gjør noe med det! Utstråling og selvtillitt har mye å si. Anonymkode: a7e58...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Du får som regel hva du fortjener i livet. Forbedre deg selv om du vil at samfunnet skal gi noe tilbake. Anonymkode: d8e77...628
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Noen lykkes veldig lett, men de fleste av oss må arbeide for å komme oppover. Dette gjelder deg også. Du har allerede bestemt deg for at du ikke strekker på en rekke områder, og da blir det vanskelig. Dersom du ikke er særlig god i språk, jobb for å bli bedre. Dersom du ikke er tilfreds med den psykiske helsen din kan du få hjelp til dette. Og hvorfor klarer du ikke å studere? Ufaglærte stillinger er veldig vanskelig å få. Når man ikke har tidlig arbeidserfaring eller kontakter er det enda verre. I tillegg er dårlig selvtillit gjennomskinnelig. Du kan ikke forvente at du får jobbtilbud på rekke og rad med dette utgangspunktet, og da må man nesten ta de minst ettertraktede jobbene i starten. Så kan du videre jobbe deg fremover, eller satse på en utdannelse. Anonymkode: 14443...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå