Gå til innhold

Erfaring med Allevo, Noka og lignende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Pleier vanligvis å ligge på rundt 60 kg, noe som er passe til mine 166 cm, men nå har jeg lagt på meg seks kilo som må av. Lever vanligvis sunt, og er VELDIG aktiv med både styrketrening og løping, men møtte veggen  (gikk meg på en kjempesmell) for noe måneder siden. Klarte ikke å gjøre noe som helst på lang tid. Spiste drittmat og lå på sofaen. Dette vises på vekta..... 

Har kommet meg sånn noenlunde på beina igjen, men tåler ikke mye stress og pes, så treningen er foreløpig lette trimturer. Matvanene er nesten tilbake til der de skal være, men jeg trenger en kick start vektnedgangen... har noen prøvd de kurene, eller noen andre av samme type?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ingen "kickstart", du trenger en livsstil du trives med og derfor holder deg til. En kortvarig kur gjør ingenting fra eller til på vekta di, men/fordi du kommer til gå på en smell, og gå opp igjen det du gikk ned, og så enda litt. Ønsker du å unngå stress og pes bør du ihvertfall unngå "sultekurer".

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Pringle skrev:

Du trenger ingen "kickstart", du trenger en livsstil du trives med og derfor holder deg til. En kortvarig kur gjør ingenting fra eller til på vekta di, men/fordi du kommer til gå på en smell, og gå opp igjen det du gikk ned, og så enda litt. Ønsker du å unngå stress og pes bør du ihvertfall unngå "sultekurer".

Skriver da helt klart og tydelig at jeg har hatt et sunt kosthold og en aktiv livsstil- og at jeg av grunner har gått opp i vekt. Jeg skrev dette nettopp for å unngå at sånne som du skulle la være å kommentere/ komme med synspunkter 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, visemor skrev:

Skriver da helt klart og tydelig at jeg har hatt et sunt kosthold og en aktiv livsstil- og at jeg av grunner har gått opp i vekt. Jeg skrev dette nettopp for å unngå at sånne som du skulle la være å kommentere/ komme med synspunkter 

Lurer på dette jeg åså :). men som ovenfor er det bare svar om at man må spise istedet og skift kosthold og sånt bla bla som ikke er svar på overskriften.

Jeg har begynt på allevo shake diett og er på dag tre og jeg er overraskende ikke så sulten men jeg merker ikke noe på vekta enda så jeg håper det vises når jeg sjekker når en uke er gått! Jeg må innrømme at jeg er trøtt og har litt kort lunte da :fnise:

Synes det smaker ok. 

Anonymkode: 97da4...8af

Skrevet

Håper du kan oppdatere når du har veid deg😊. Satser på å komme i gang i løpet av de nærmeste dagene. Flere som har erfaring med noen av disse?

Skrevet

Mamma gikk på en shake kur og havnet faktisk på sjukehuset med skyhøye leverprøver. Tror ikke det var en av de du nevte tror det var xtravaganza eller noe i den duren. Etter det rører jeg ikke noe sånt.

Tror det var noe av det sammen folk har opplevd med forever living sin diett også. 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 22.2.2017 den 21.06, visemor skrev:

Håper du kan oppdatere når du har veid deg😊. Satser på å komme i gang i løpet av de nærmeste dagene. Flere som har erfaring med noen av disse?

Hei :)

Jeg er ferdig med to uker allevo kur nå og jeg er 5 kg lettere men de sier jo på nettsiden sin at kroppen åså slipper vann så man må regne med å gå oppigjenn en kiloen da i vann :) Det var en fordel at jeg ikke jobber full uke akkurat nå for jeg ble litt "lett i hodet" .

Jeg spiste noen agurk skiver sammen med suppen som jeg hadde til kvelds og middag så kjøp suppe sammen med shakene for du blir veldig lei sjokolade shake etter noen uker! :) En veninne av meg sa hun hadde tatt en sånn shake kur med nutrilett og hun likte smaken bedere enn Allevo. Hun tar en sånn 14 dagers kur hver sommer og synes det funker bra.

Men må sies at det er tøft de første 4 dagene! Men jeg merker jo at gamle klær passer og jeg har bedere selvdisiplin nå haha ;) Men en ny runde orker jeg ikke med det første! :) 

Anonymkode: 97da4...8af

AnonymBruker
Skrevet

Allevo her, kickstart. Blander med bær :)

Anonymkode: f7235...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...