Gå til innhold

Denne ferien glemmer jeg aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var i de dager da man enda hadde tid til å dra på ferie til fjerne syden. Jeg oppdaget at jeg ikke hadde pakket ned badebukse, og jeg hadde tenkt meg på en strandtur dagen etter. Jeg går ned til den lokale Supermarcado der ei snerten ekspeditrise tar i mot meg. Det var tydeligvis ikke galt å prøve badebukser der og hun var meget behjelpelig med å hente flere modeller for å finne den som passet best. Min mest forræderiske kroppsdel var igjen lite behjelpelig. Hun kikket på badebuksa som jeg hadde på meg, og mente den var altfor trang. Hun hentet en som var et par nummer større. Da jeg kom til hotellet, viste det seg at den var for vid og nesten sklei av av seg selv. Ekspeditrisen hadde ikke tatt med i beregningen at min mest forræderiske kroppsdel var skyld i at badebuksa først så trang ut. Så jeg drar ut igjen, denne gangen til et annet sted. Utvalget var snevert og ekspeditrisa eide ikke øyemål. Hun kom med en badebukse som var så trang at hodet nesten tittet over kanten enda så slapp den var.... Så fikk jeg prøve en som passet mye bedre. Jeg betalte og dro rett på badestranda. Jeg brukte håndkledet foran mens jeg skiftet og fikk omsider på meg badebuksa. Da oppdaget jeg at det var den trange badebuksa jeg forsøkte først i butikk nummer to. Jeg bannet høyt, men ble der allikevel. Jeg svømte ut og kom i snakk med noen lokale berter. På vei opp mot stranda merket jeg at hele stasen var over strikken på badebuksa. Så jeg måtte unnskylde meg til de lokale bertene, og ble stående ute i vannet for at ingen skulle se meg. Da blodet pumpet normalt igjen, dro jeg til hotellet.... for en dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fin story! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...