meta Skrevet 4. august 2002 #21 Del Skrevet 4. august 2002 Er redd for at det skal hemme oss for mye hvis vi anskaffer oss katt permanent (eller hvis katt anskaffer seg oss, da). Vi liker å reise utenlands flere ganger i året, hytteturer o.l. hele tiden. Vil bare si det at hvorvidt reising er et problem, er jo litt avhengig av katten også.. Vi har vært så heldig at vi har en katt som er veldig avhengig av oss. Altså, han er ute en liten stund og så kommer han inn for å kose og sjekke at vi er der (det virker ihvertfall sånn) og så ut igjen. Så vi har med katten vår når vi reiser på besøk til foreldre og når vi reiser på hytteturer. Han går ut en liten stund og så kommer han inn igjen og sånn holder han på hele dagen. Om natten er han alltid inne. Så hvis dere er så heldige som oss, vil ikke katten hemme dere. Han er helt utrolig nydelig :D Nå må jeg legge til at dette er min første katt, så noe videre erfaring har jeg ikke. Vi har hatt han nesten 1 år nå. Utenlandsturer er jo selvfølgelig vanskeligere. Hvis dere ikke har en snill nabo som kan hjelpe.. Gratulerer og lykke til med graviditeten, Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå