AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Jeg er 20 år og leier loftet hos henne, hun har problemer med sitt sinne og jeg er vant med å få kjeft for alt og ingenting. Men i dag når jeg vasket badet kom hun og sparket meg. Kan jeg ringe politiet? Anonymkode: 9f2ad...188
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Ring politiet om hun fortsatt sparker deg. Om hun sparket deg en gang og sluttet så er det lite poeng i å ringe politiet på en lørdag, men du kan anmelde henne i kontortid på mandag. Anonymkode: 8c7a2...650
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 En mulighet er jo å flytte? Anonymkode: c7f2f...67a 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Merkelig at du vil leie hos henne, siden hun sparker deg og har sinne problemer.....
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Har hun vært sånn hele livet? Om det har begynt de siste månedene hadde jeg tenkt begynnende demens...Eventuelt alkoholisme eller lignende Anonymkode: 44509...dea 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 år og leier loftet hos henne, hun har problemer med sitt sinne og jeg er vant med å få kjeft for alt og ingenting. Men i dag når jeg vasket badet kom hun og sparket meg. Kan jeg ringe politiet? Anonymkode: 9f2ad...188 Får en følelse av at ikke hele historien er med her? Men uansett, det er jo klart at det ikke er greit å sparke noen. Anonymkode: acb8d...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 At det går an å være så lite empatisk! At det går an å være då frekk. TS spurte om det er greit å ringe politiet, hun spurte ikke å om å høre at hun er en løgner. Skjemmes dere ikke?! INGEN fortjener å oppleve vold! INGEN! Uansett alder! "Kanskje en idé å flytte" Er ikke så forbanna lett. Kanskje TS ikke har råd, kanskje er hun student eller i verste fall syk. Hjelpes så ekle folk er. Kjære TS ikke hør på disse dømmende kjerringene, ring politiet, be om et møte på Mandag og få hjelp der fra. Kanskje de kan veilede deg, og eventuelt hjelpe deg med å finne egen bolig❤️ Anonymkode: ba508...d2e 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 Hvis det var en enkel hendelse ville jeg ikke ha ringt politiet, men hvis det har skjedd flere ganger ville jeg ha drøftet det med en profesjonell før jeg ringte politiet. Ja, det er alvorlig og ulovlig å sparke, men er dette bare en enkel hendelse kommer politiet neppe til å prioritere det. Søk hjelp hos fastlegen din! Anonymkode: 359ad...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At det går an å være så lite empatisk! At det går an å være då frekk. TS spurte om det er greit å ringe politiet, hun spurte ikke å om å høre at hun er en løgner. Skjemmes dere ikke?! INGEN fortjener å oppleve vold! INGEN! Uansett alder! "Kanskje en idé å flytte" Er ikke så forbanna lett. Kanskje TS ikke har råd, kanskje er hun student eller i verste fall syk. Hjelpes så ekle folk er. Kjære TS ikke hør på disse dømmende kjerringene, ring politiet, be om et møte på Mandag og få hjelp der fra. Kanskje de kan veilede deg, og eventuelt hjelpe deg med å finne egen bolig❤️ Anonymkode: ba508...d2e Skjønner ikke hva du prater om? Det er ingen som er frekke her... De gir henne bare råd og tips i en vanskelig situasjon. Hun spør om det er lurt å ringe politiet, og får svar på sitt spørsmål og idér til hva hun kan gjøre. Og til deg; Lær deg hvordan velferdssystemet vårt fungerer FØR du kommenter. Politiet trenger IKKE å kontaktes så lenge det bare er en enkel hendelse. Politiet har ikke tid til å rykke ut for en enkel hendelse, så lenge det ikke er alvorlig og det innebærer vold i hjemmet over lengre tid. Dette her er snakk om sinneproblemer og en enkel hendelse av at hun ble sparket. De må henvise seg til fastlege, ikke politiet. Hvis hun vil ha seg egen bolig må hun kontakte NAV, ikke politiet. Anonymkode: 359ad...fc3 2
Honey Dew Skrevet 18. februar 2017 #10 Skrevet 18. februar 2017 Det beste du kan gjøre, er å flytte samt bryte kontakten med din mor
Norbertine Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Tråden er ryddet for brukerangrep. Alice i Eventyrland, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå