AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Jeg bestilte en genser fra hm, og når jeg skulle bruke den så oppdager jeg at genseren på en måte har "sprukket opp" på 3 steder foran. Og jeg har både kastet kvitteringa man får med når man kjøper fra hm.no og fjernet lappen på selve genseren. Genseren har ikke en gang vært vasket, så det er litt kjipt å oppdage at den er ødelagt allerede, altså jeg kan selvsagt bruke den fortsatt men allikevel.. Noen som vet om det er mulig å sende inn bilde eller noe og få tilbake pengene? Eller hva kan man gjøre?☺ Anonymkode: 2fc46...c22
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Hvorfor spør du ikke HM sin kundeservice om dette? Anonymkode: 6ead3...34e 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Tviler på at de som jobber i hm sitter her inne for å svare på henvendelser. Anonymkode: fef2d...ebd 1
Minlillesky Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte en genser fra hm, og når jeg skulle bruke den så oppdager jeg at genseren på en måte har "sprukket opp" på 3 steder foran. Og jeg har både kastet kvitteringa man får med når man kjøper fra hm.no og fjernet lappen på selve genseren. Genseren har ikke en gang vært vasket, så det er litt kjipt å oppdage at den er ødelagt allerede, altså jeg kan selvsagt bruke den fortsatt men allikevel.. Noen som vet om det er mulig å sende inn bilde eller noe og få tilbake pengene? Eller hva kan man gjøre?☺ Anonymkode: 2fc46...c22 Hvis du bestilte på nett, og fikk det i posten følger det med angrerettskjema. Ring dem og forklar situasjonen. Aldri kast kvittering osv før du har sjekket plagget ordentlig..
camliiaa Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Du fikk sikkert kvittering på Mail :-) så ta den med til en butikk og spør! Og print ut kvitteringen :-) 1
Hedy Lamarr Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Det samme skjedde meg med en genser derfra. Jeg sendte mail til dem med foto av hele genseren og detaljbilder av hullene, samt ordrenummeret, og fikk pengene tilbake uten noe mer styr. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå