Gå til innhold

Fikk ødelagt genser fra hm i posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en genser fra hm, og når jeg skulle bruke den så oppdager jeg at genseren på en måte har "sprukket opp" på 3 steder foran.:( Og jeg har både kastet kvitteringa man får med når man kjøper fra hm.no og fjernet lappen på selve genseren. Genseren har ikke en gang vært vasket, så det er litt kjipt å oppdage at den er ødelagt allerede, altså jeg kan selvsagt bruke den fortsatt men allikevel.. 

Noen som vet om det er mulig å sende inn bilde eller noe og få tilbake pengene? Eller hva kan man gjøre?☺

Anonymkode: 2fc46...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du ikke HM sin kundeservice om dette?

Anonymkode: 6ead3...34e

• Liker 2
Skrevet

Tviler på at de som jobber i hm sitter her inne for å svare på henvendelser. 

Anonymkode: fef2d...ebd

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte en genser fra hm, og når jeg skulle bruke den så oppdager jeg at genseren på en måte har "sprukket opp" på 3 steder foran.:( Og jeg har både kastet kvitteringa man får med når man kjøper fra hm.no og fjernet lappen på selve genseren. Genseren har ikke en gang vært vasket, så det er litt kjipt å oppdage at den er ødelagt allerede, altså jeg kan selvsagt bruke den fortsatt men allikevel.. 

Noen som vet om det er mulig å sende inn bilde eller noe og få tilbake pengene? Eller hva kan man gjøre?☺

Anonymkode: 2fc46...c22

Hvis du bestilte på nett, og fikk det i posten følger det med angrerettskjema. Ring dem og forklar situasjonen. Aldri kast kvittering osv før du har sjekket plagget ordentlig..

Skrevet

Du fikk sikkert kvittering på Mail :-) så ta den med til en butikk og spør! Og print ut kvitteringen :-)

• Liker 1
Skrevet

Det samme skjedde meg med en genser derfra. Jeg sendte mail til dem med foto av hele genseren og detaljbilder av hullene, samt ordrenummeret, og fikk pengene tilbake uten noe mer styr. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...