AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Hei I går overnattet jeg og kusinen min hos bestemor. Vi koste oss og så på film sammen. Etterhvert gikk bestemor til sengs for å legge seg (klokka var 0100).. Vet ikke hva som feilet oss to, men jeg og kusinen begynte å ta på hverandre. Tilslutt pulte vi, med kondom. Problemet var at: Neste dag (som er i dag), var kondomen som lå på sofaen borte.. Jeg glemte å hive den fra i går.. Tror dere bestemoren min har sett/tatt det vekk? :o Hadde vært sykt kleint og rart i så fall.. Har klump i magen og føler meg dårlig. Har noe lignende skjedd med en av dere? : Anonymkode: a4319...129
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Kanskje kusina di tok den vekk? Tror uansett ikke bestemoren deres ville tankt tanken på at dere to har hatt sex. Tankene går sikkert heller til at du har kost deg med deg selv. Anonymkode: f53a5...d06
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje kusina di tok den vekk? Tror uansett ikke bestemoren deres ville tankt tanken på at dere to har hatt sex. Tankene går sikkert heller til at du har kost deg med deg selv. Anonymkode: f53a5...d06 Ja kanskje. Jeg våknet tidlig og da jeg skulle på do, kom jeg på kondomen... Jeg skulle gå til sofaen og ta den vekk, men der satt jo bestemor, drakk kaffe og sa god morgen som vanlig. Kusinen min lå fortsatt å sov.. Aner ikke... Anonymkode: a4319...129
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja kanskje. Jeg våknet tidlig og da jeg skulle på do, kom jeg på kondomen... Jeg skulle gå til sofaen og ta den vekk, men der satt jo bestemor, drakk kaffe og sa god morgen som vanlig. Kusinen min lå fortsatt å sov.. Aner ikke... Anonymkode: a4319...129 Hun trodde sikkert bare at du hadde lekt med deg selv. Det er såpass uvanlig at søskenbarn har sex så kan ikke tenke meg at en bestemor hopper til den konklusjonen. Hun vil sikkert uansett ikke gjøre deg flau, så om hun ikke nevner det er det nok bare derfor. Anonymkode: f53a5...d06
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun trodde sikkert bare at du hadde lekt med deg selv. Det er såpass uvanlig at søskenbarn har sex så kan ikke tenke meg at en bestemor hopper til den konklusjonen. Hun vil sikkert uansett ikke gjøre deg flau, så om hun ikke nevner det er det nok bare derfor. Anonymkode: f53a5...d06 Takk for svaret. Føler meg litt mer "lettet" nå.. Takk. Anonymkode: a4319...129
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå