AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Noen som har hatt sex med menn fra sør amerika? Var det noe forskjell fra skandinaviske menn? Anonymkode: a66fe...f54
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har hatt sex med menn fra sør amerika? Var det noe forskjell fra skandinaviske menn? Anonymkode: a66fe...f54 Greier ikke sånne generaliseringer som du legger opp til. Men kan si såpass at den beste utenfor-forhold-sexen jeg har hatt var med en fra Chile. Supermacho kropp, stemme, lukt og personlighet, glimt i øyet, perfekt balanse mellom pågående flørter og tålmogid stemningsoppbygger, herlig intens, røff og trygg i senga.....sikle sikle.. Anonymkode: 29854...83a 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Har bare hatt sex med én søramerikaner, men han er absolutt den deiligste jeg har hatt, ja. Velutstyrt og fantastisk i senga😉 Anonymkode: fc4eb...2c0
Nicathv Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Ja, med en brasilianer. Veldig entusiastisk kar Ikke den aller aller deiligste sexen jeg noen gang har hatt, men det var mer enn deilig nok til at jeg har gjentatt det noen ganger
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Ja, var sammen med en chilener. Menn fra Sør-Amerika er ofte mer lidenskapelige, intense og liker å kurtisere. Sexen var veldig bra. Mørke øyne og karamell hud Anonymkode: c310e...35a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå