Gå til innhold

Får ikke kontakt med de med svarte øyne. Er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser mye ut i fra å se den andre i øynene, se hvor personen ser, ser at han ser på meg osv. Men når det kommer til folk med svarte øyne så går pupillen i ett med irisen og jeg klarer ikke "se de i øynene", jeg har derfor måtte droppe en del potensielle dater pga dette. Er det flere som opplever det slik, eller er det noe rart med meg?

Anonymkode: 4f0ae...cda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What?

Anonymkode: e7358...694

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser mye ut i fra å se den andre i øynene, se hvor personen ser, ser at han ser på meg osv. Men når det kommer til folk med svarte øyne så går pupillen i ett med irisen og jeg klarer ikke "se de i øynene", jeg har derfor måtte droppe en del potensielle dater pga dette. Er det flere som opplever det slik, eller er det noe rart med meg?

Nei, jeg tror ikke det er vanlig å oppleve slikt. Ja, det er noe rart med deg. Og hvor i alle dager møter du folk med svarte øyer?!

Anonymkode: 76961...7f7

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What?

Anonymkode: e7358...694

Ok, det er noe rart med meg skjønner jeg hehe

Skrevet

Det er fordi du møter på demoner, må ta med deg vievann på date, så skal du se...Du får kjapt kontakt med de folka med svarte øyne :) 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror ikke det er vanlig å oppleve slikt. Ja, det er noe rart med deg. Og hvor i alle dager møter du folk med svarte øyer?!

Anonymkode: 76961...7f7

Relatert bilde

Relatert bilde

Anonymkode: 70c00...e64

Skrevet

TS, jeg er helt lik!! Haha. Har skjeve hornhinner i tillegg, og kjenner at blikket mitt flyter av gårde når jeg har øyekontakt med folk med nærmest svarte øyne. Klarer ikke feste blikket, og er redd de merker det :S

Anonymkode: c9dae...644

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, jeg er helt lik!! Haha. Har skjeve hornhinner i tillegg, og kjenner at blikket mitt flyter av gårde når jeg har øyekontakt med folk med nærmest svarte øyne. Klarer ikke feste blikket, og er redd de merker det :S

Da er det ikke bare meg:) Jeg merker det tydelig på de div øyne i den linken som ble lagt ut her også, jeg når liksom ikke inn til, får ikke festet blikket eller kontakt i de sorte øynene.

Skrevet

Da er det ikke bare meg:) Jeg merker det tydelig på de div øyne i den linken som ble lagt ut her også, jeg når liksom ikke inn til, får ikke festet blikket eller kontakt i de sorte øynene.

Jeg har begynt å se en svartøyd jeg har ukentlig kontakt med i øyekroken, litt utenfor pupillen. Opplever at jeg klarer å holde blikket mer stødig da. Du kan jo prøve det :) 

Skrevet

Syns det er mer creepy med lyse øyne som stirrer intens. 

Anonymkode: 36a9d...51d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er mer creepy med lyse øyne som stirrer intens. 

Anonymkode: 36a9d...51d

Er ikke snakk om hva som er creepy, men at det er vanskelig å finne en stødig øyekontakt siden pupillen går i ett med iris. 

• Liker 1
Skrevet

Aldri sett noen med svarte øyne. Be daten din kutte ned på drugs hvis pupillene er så store :fnise:

Anonymkode: 19ba7...11e

Skrevet

"Black eyed kids" :) Lest om det? De er ikke barn, men demoner. Sorte øyner er vel sjeldent og? 

Skrevet

Er det noen som har SVARTE øyne da? Er sjelden noen som har svart. Finnes brune.

Anonymkode: d750e...590

Skrevet

Er det noen som har SVARTE øyne da? Er sjelden noen som har svart. Finnes brune.

Anonymkode: d750e...590

Ja det finnes mennesker med sorte øyner, sjeldne men, det finnes :) Men sjelden man havner på date med flere mennesker som har sorte øyner...

Skrevet

Ekkelt de er sikkert besate folk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...