AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Hei Jeg bestilte meg en helgetur med fly til Narvik i helga, og av ulike grunner måtte jeg bestille tur og retur på to ulike bestillingsreferanser. Flyet jeg skulle ta i går ble kansellert, og jeg har fått erstattet tapet av denne billetten fra SAS, men jeg får ikke erstattet noe på retur-billetten siden jeg bestilte den separat. Jeg har en helt vanlig reieforiskring i If, er det noen som vet om en reiseforsikring kan dekke avbestilling av retur-billetten? If sine telefoner er stengt frem til mandag, og retur-reisen er tidlig mandags morgen, slik at jeg får ikke sjekket opp dette med If før det er for sent. Anonymkode: 73f79...e4b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Har du ikke lest forsikringsavtalen din? Anonymkode: efaae...57b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Har lest den ja, men finner ikke noe om hva som skjer i tilfeller der den første reisen blir kansellert Anonymkode: 73f79...e4b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Er det SAS? Jeg bestilte en gang en bilett med SAS som jeg etter litt tid viste at jeg ikke kom til å bruke. Jeg sendte de en mail angående dette og de tilbydde seg å refundere noe av prisen. Husker ikke hvor mye, men det var en del. Ble veldig overrasket over dette siden jeg ikke trodde jeg kom til å få noe tilbake. Du kan snakke med SAS å høre. Anonymkode: 5586c...c0e
Rosaprosa20 Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Med så mange fly som går til Narvik om dagen med både SAS og Norwegian har SAS plikt til å ente ordne nytt fly eller refundere reisen (og i tillegg har du kanskje krav på erstatning på grunn av ventetid). Hvis du sier nei til nytt fly er jeg usikker på om du har noen rettigheter på returen. Du må nesten høre med forsikringsselskapet
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Du skal ga en grunn til å avbestille. Eks sykdom. Da refunderer de Anonymkode: 2fd2b...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå