lene24 Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Noen som vet hva den nye singelen til Espen Lind heter???
lene24 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2004 Tusen takk for hjelpen Amber!!!! :-)
lene24 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2004 Søkte på lime wire, men der hadde de bare en dårlig, kort versjon fra da de forhåndsspilte den på radio - men får bare fortsette å søke, så dukker den nok snart opp :-) Har bare såvidt hørt den, så gidder ikke å kjøpe singel ihvertfall - det er jo år og dag siden jeg har gjort også da
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2004 #6 Skrevet 11. desember 2004 Syns den nye sangen hans høres ut som alt annet han har laget.....den mannen klarer jo ikke å fornye seg!
lene24 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2004 Men hva er poenger med å fornye seg når de fleste roste han opp i skyene for det han var tidligere??? Synes noen av de gamle sangene hans var fine, og siden det er så lenge siden han har utgitt noe, så synes jeg det er greit å komme med en singel "i samme gata".... Men om sangen er fin eller ikke, kan jeg ikke uttale meg om, ettersom jeg kun har hørt den en halv gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå