AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Vi satte opp fastelavensris med barna for noen dager siden, og jeg har byttet vann på riset. Men foreløpig viser ikke knoppene tegn til liv. Er det vanlig at det spretter ut, og hvor lang tid går det før man får litt grønn bjørk inne? Anonymkode: f97fa...320
Nordvesta Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Jeg satte inn noen kvister for rundt halvannen uke siden. Byttet vann ca. 2 ganger. Nå har det begynt å komme grønne knopper.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 2 minutter siden, Nordvesta skrev: Jeg satte inn noen kvister for rundt halvannen uke siden. Byttet vann ca. 2 ganger. Nå har det begynt å komme grønne knopper. Takk, da er det vare tålmodigheten min det feiler noe. Får håpe det har blitt litt grønt til neste helg igjen. Anonymkode: f97fa...320
Nordvesta Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, da er det vare tålmodigheten min det feiler noe. Får håpe det har blitt litt grønt til neste helg igjen. Anonymkode: f97fa...320 Hehe, tålmodighet er kinkige greier Men de kommer nok opp. Sett de i vinduskarmen eller et sted med mye lys. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå