fuglekvitter__ Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Ut i fra det jeg leser her på vennskap og relasjons-forumet så er noen meget opptatt av irriterende venner, venninner, tragiske folk og x-antall samlivsbrudd. Som svart til noen i de "diskusjonene": Da er det ikke en venn eller en venninne i allefall, hvis de er så irriterende. Er ikke det åpenbart? Det er jo bare å kutte kontakten med disse "vennene" mener jeg da, så slipper jo disse som er så irriterte å ha noe med disse personene å gjøre i stedet for å skrive side opp og side ned om disse menneskene. Det sier jo så innmari mye om de som blir så irritert over noe som ikke har skjedd en gang. I ettertid blir mye av det redigert og slettet og gjort om, men jeg antar at folk blir uvenner og venner igjen, og det er flott - at folk blir venner igjen altså, men neste gang så anbefaler jeg dere å si det til dem, direkte... hvis noen er så slitsomme, irriterende og tragiske. Det kunne hende at det var en selv en måtte gå litt i.
Gjest impressa Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Skjønner hva du mener, men å oppfordre til å kutte kontakten med venninner, er ikke det litt det samme som å skrive "dump han" i samlivsforumet? Hadde det vært så lett hadde man ikke opprettet en tråd, tenker jeg.
fuglekvitter__ Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, impressa skrev: Skjønner hva du mener, men å oppfordre til å kutte kontakten med venninner, er ikke det litt det samme som å skrive "dump han" i samlivsforumet? Hadde det vært så lett hadde man ikke opprettet en tråd, tenker jeg. Jo, det er absolutt noe av det samme, men nå valgte man å skrive om det for denne gang. Jeg vil anbefale de å ta kontakt med disse direkte og finne ut av hva som er problemet. Kanskje det løser seg for dem da.
Gjest Mayana Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev: Jo, det er absolutt noe av det samme, men nå valgte man å skrive om det for denne gang. Jeg vil anbefale de å ta kontakt med disse direkte og finne ut av hva som er problemet. Kanskje det løser seg for dem da. Noen sliter veldig med seg selv og greier ikke være seg selv med andre av frykt for at de ikke er gode nok. Da er det lett å ty til internett i ettertid for å slenge med leppa tydeligvis.
fuglekvitter__ Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2017 (endret) 4 minutter siden, Mayana skrev: Noen sliter veldig med seg selv og greier ikke være seg selv med andre av frykt for at de ikke er gode nok. Da er det lett å ty til internett i ettertid for å slenge med leppa tydeligvis. Man skulle tro dette hadde gått over med årene, men dette er et bra skjermbrett for dem det. De fleste vokser av seg sånt med årene, men ikke de. Du har nok rett i det. Hadde de kunne stå for det de mener om folk, så hadde de hatt et møte kanskje og sagt det til de det gjaldt i stedet for å sitte på et diskusjonsforum og klage om det. Det er det det kunne ha vært hold i. Ikke en verbal ordkrig bak en skjerm. Endret 18. februar 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, Mayana skrev: Noen sliter veldig med seg selv og greier ikke være seg selv med andre av frykt for at de ikke er gode nok. Da er det lett å ty til internett i ettertid for å slenge med leppa tydeligvis. Litt som deg? Anonymkode: 249bc...7c9
fuglekvitter__ Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2017 (endret) Ha ha ha. Hun skriver som anonym. Og dette er ansvarlige folk? Det er mye man kan skrive om disse, for de med fritidsproblemer. AnonymBruker . Anonym 3 588 922 5 294 396 Kjønn: Ikke viktig · #6 Skrevet 3 minutter siden · Rapporter innlegg 9 minutter siden, Mayana skrev: Noen sliter veldig med seg selv og greier ikke være seg selv med andre av frykt for at de ikke er gode nok. Da er det lett å ty til internett i ettertid for å slenge med leppa tydeligvis. Litt som deg? Anonymkode: 249bc...7c9 0 Siter Endret 18. februar 2017 av fuglekvitter__
Gjest antbug Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 Enig med deg, ts. Det der er en del av kvinneverdenen jeg aldri har forstått meg på og heller ikke ønsker å være en del av. Jeg vet ikke hva det kommer av at så mange skriver om skrekkelige venninner og svigermødre her. Kanskje det skyldes konfliktskyhet eller at de ikke har folk rundt seg de kan snakke med og få støtte fra? Eller kanskje det bare er godt å legge fram saken fra sin side uten innblanding fra noen som var der og kan protestere, og få masse støtte og føle seg bedre. Jeg synes mange av de som lager sånne tråder bekrefter alle fordommer om svake, baksnakkende, lettkrenkede og vanskelige kvinner. Jeg blir litt flau på mitt eget kjønns vegne.
Gjest Mayana Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt som deg? Anonymkode: 249bc...7c9 Nei jeg har ikke for vane å snakke stygt om folk jeg kjenner på nettet
fuglekvitter__ Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, antbug skrev: Enig med deg, ts. Det der er en del av kvinneverdenen jeg aldri har forstått meg på og heller ikke ønsker å være en del av. Jeg vet ikke hva det kommer av at så mange skriver om skrekkelige venninner og svigermødre her. Kanskje det skyldes konfliktskyhet eller at de ikke har folk rundt seg de kan snakke med og få støtte fra? Eller kanskje det bare er godt å legge fram saken fra sin side uten innblanding fra noen som var der og kan protestere, og få masse støtte og føle seg bedre. Jeg synes mange av de som lager sånne tråder bekrefter alle fordommer om svake, baksnakkende, lettkrenkede og vanskelige kvinner. Jeg blir litt flau på mitt eget kjønns vegne. Da har du en haug av steder å oppsøke i stedet for denne nettsiden, men for all del... Du er helt på vidda. Som sagt: det er fint å ha et skjulested som bak en skjerm. Der får du iallefall et par stk som er enig med deg. Ha en fin dag folkens. Endret 18. februar 2017 av fuglekvitter__ 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #11 Skrevet 18. februar 2017 Det er jo godt å få luftet frustrasjoner anonymt, uten å blande inn mange andre i en konflikt man har. Ofte er det ikke bare lett å kutte kontakten hvis man er i samme vennegjeng eller nettverk ellers, hvis barna er venner, hvis man er i familie etc. Da kan det være godt å få blåst ut på nettet. 😊 Anonymkode: cb214...826 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #12 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo godt å få luftet frustrasjoner anonymt, uten å blande inn mange andre i en konflikt man har. Ofte er det ikke bare lett å kutte kontakten hvis man er i samme vennegjeng eller nettverk ellers, hvis barna er venner, hvis man er i familie etc. Da kan det være godt å få blåst ut på nettet. 😊 Anonymkode: cb214...826 Til tusenvis av folk hvor kanskje flere kjenner igjen situasjonen? Anonymkode: 39d3f...1d2
Gjest antbug Skrevet 18. februar 2017 #13 Skrevet 18. februar 2017 9 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Da har du en haug av steder å oppsøke i stedet for denne nettsiden, men for all del... Du er helt på vidda. Som sagt: det er fint å ha et skjulested som bak en skjerm. Der får du iallefall et par stk som er enig med deg. Ha en fin dag folkens. Det er mye som interesserer meg her også heldigvis, selv om jeg til tider synes det blir vel mye syting, klaging og overanalysering, så du blir ikke kvitt meg hvor mye du enn himler med øynene. Jeg tror også det er bra å få tilbakemeldinger som den fra trådstarter en gang iblant, for de kan kanskje få enkelte til å moderere seg litt. Ha en fin dag du også
fiole Skrevet 18. februar 2017 #14 Skrevet 18. februar 2017 Så er det ekstremt mange som gidder å mene noe om hva andre gjør her på KG 1
Gjest Mayana Skrevet 18. februar 2017 #15 Skrevet 18. februar 2017 7 minutter siden, fiole skrev: Så er det ekstremt mange som gidder å mene noe om hva andre gjør her på KG Kanskje ikke så rart..
fuglekvitter__ Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #16 Skrevet 18. februar 2017 (endret) slettet. Endret 18. februar 2017 av fuglekvitter__
Gjest impressa Skrevet 18. februar 2017 #17 Skrevet 18. februar 2017 Ærlig talt, denne tråden hadde en litt skjev utgang, men nå forstår jeg ingenting
Gjest antbug Skrevet 18. februar 2017 #18 Skrevet 18. februar 2017 5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Jeg kommer aldri, aldri i verden til å ha kontakt med deg, uansett hvor mye du prøver. Dette er uansvarlig rett og slett. Ovenfor deg selv og dine, men dere om det. Hade. Dette vet du jo - kos deg videre med kvinnemishandlingen din. Var den til meg??? Jeg er i all fall veldig imot kvinnemishandling(som de fleste andre), men dette har ingenting med det å gjøre. Nå skal jeg i alle fall ut på tur, så da blir du kvitt meg en stund:)
fuglekvitter__ Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #19 Skrevet 18. februar 2017 (endret) 20 minutter siden, antbug skrev: Var den til meg??? Jeg er i all fall veldig imot kvinnemishandling(som de fleste andre), men dette har ingenting med det å gjøre. Nå skal jeg i alle fall ut på tur, så da blir du kvitt meg en stund:) Nei. Jeg vet ikke hvorfor du får denne beskjeden. Personen holder på som følger: De skriver om noen, forsøker å henge dem ut, forsøker å poste ved noen bilder, og later som de er disse personene på nettet og pr tlf. Og sånn sitter da disse menneskene jevnt over hele tiden. Hvem gidder da vel det? Deretter så sletter dem alt dem skriver med jevne mellomrom, og selvom man aldri gir ut telefon.nummer så durer det på telefonen i disse tider. Noe så slitsomt. Også kaller dem opp folk. Og sånn holder disse folkene på hele tiden. Guri land, jeg orker ikke det der altså. Den som holder på sånn kommer jeg aldri til å svare mer - aldri. Må være kjedelig når noen vil ha et seriøst svar. Også skylder dem på en eller annen person, igjen. Jeg er helt tom for ord - at det går an å holde på sånn. De er i fra en bygd og det står litt om den type folk her. Dem kan ikke holde på sånn med folk. Endret 18. februar 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #20 Skrevet 18. februar 2017 Ta medisinene dine....og oppsøk legen mandag. Anonymkode: 8c949...da0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå