Gå til innhold

Følelsen etter ONS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler dere alltid på anger og skam dagen etter? Eller den vage, dårlige følelsen man ikke helt greier å sette fingeren på? Sånn pleier jeg å føle meg de få gangene jeg har ONS og sånn beskriver alle venninner det.

Men i dag føler jeg meg...bra! Skal sies at vi ikke var særlig fulle og dro hjem sammen ganske tidlig, sexen var ganske bra og han var en bra fyr. Men ingen følelser for han eller forventninger om at det blir noe.

Anonymkode: 13afe...3b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler ikke anger eller skam, men føler meg alltid trist etterpå. Det finnes ingenting mer meningsløst enn å ha sex med noen én gang eller to. Hater det aller mest hvis det var bra. 

Anonymkode: 2f5af...be6

• Liker 7
Skrevet

Har ikke følt noe anger, skam eller dårlig følelse på noen måte. Har ikke gjort noe galt :) Ville ikke hatt ons om det var tilfelle.

Anonymkode: 72459...f0c

Gjest impressa
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke anger eller skam, men føler meg alltid trist etterpå. Det finnes ingenting mer meningsløst enn å ha sex med noen én gang eller to. Hater det aller mest hvis det var bra. 

Hvorfor er det meningsløst? Sex har da egenverdi.

Skrevet
1 minutt siden, impressa skrev:

Nei, ikke med personer en ikke kjenner og aldri blir kjent med. Det er i beste fall tidtrøyte med fremmede folk. 

• Liker 3
Skrevet

Føler meg forjævlig om jeg har hatt sex med noen jeg ikke føler meg elsket og verdsatt av. Skulle ønske jeg var mer følelsesløs i sex jeg også og ikke ende opp med å føle meg brukt. 

Anonymkode: 4458d...260

• Liker 2
Skrevet

Har bare en gang prøvd noe som kanskje kan kalles ONS. Følte meg ikke helt bra etterpå, ville bare at han skulle gå. Fant ut at dette nok ikke er noe for meg, greit å ha opplevd det og kjent på følelsen. Kanskje hadde det føltes annerledes med noen andre, men ti år senere har jeg ikke vært fristet til å prøve igjen.

• Liker 1
Skrevet

Knullet rundt i min ungdom og tidlig 20 uten problemer. Nå er jeg 28 og kunne aldri hatt en one night stand. Totalt meningsløst. En fast sex partner kunne jeg hatt da😊 jeg er dame 

Anonymkode: 1e892...6d0

Skrevet

Om kvinner angret så hadde de ikke hatt ONS. Kvinner får riktignok lite ut av ONS siden svært få kvinner får orgasme under sex. Men de liker nok å bli penetrert der og da. I tillegg tror jeg det viktige er at kvinner setter veldig stor pris på å bli begjæret og få intim kroppskontakt. Det ligger i instinktene kvinner har. Er nok vanskelig for oss menn å forstå.

Kvinner bruker kanskje 1 time med pynting før de går på byen, da er nok begjæret de får fra menn veldig befriende.

• Liker 2
Skrevet

Ja har følt det sånn etter ons, derfor er det helt slutt på å ha tilfeldig sex med folk jeg hverken kjenner eller har noen som helst følelser for. Har for første gang hatt sex med følelser involvert, en mann jeg bryr meg om, er betatt av, forelsket i og føler veldig sterkt for. Den følelsen det gir i kroppen er så intenst deilig at ingenting kan måle seg med det. Ons gir meg ingenting, foruten dårlig selvfølelse og kleinhet dagen etter.

Anonymkode: 65af0...ff3

• Liker 1
Gjest impressa
Skrevet
26 minutter siden, Lee Jones skrev:

Om kvinner angret så hadde de ikke hatt ONS. Kvinner får riktignok lite ut av ONS siden svært få kvinner får orgasme under sex. Men de liker nok å bli penetrert der og da. I tillegg tror jeg det viktige er at kvinner setter veldig stor pris på å bli begjæret og få intim kroppskontakt. Det ligger i instinktene kvinner har. Er nok vanskelig for oss menn å forstå.

Kvinner bruker kanskje 1 time med pynting før de går på byen, da er nok begjæret de får fra menn veldig befriende.

En herlig verden der alle opptrer rasjonelt hele tiden :P

Skrevet
1 time siden, impressa skrev:

En herlig verden der alle opptrer rasjonelt hele tiden :P

Er det fint at folk bare gir opp selvkontroll. Tror ikke det er noe som er så usexy som folk uten det. Bortsett fra muligens folk med ekstrem selvkontroll som knuller rundt likevel. Bruk av mennesker er ekkelt.

Anonymkode: 4f817...71d

• Liker 1
Skrevet

Har følt meg bra, men også kjent på angeren.  

Skrevet
5 timer siden, impressa skrev:

Hvis du ligger med en du liker og nyter så vil du vel gjøre det igjen?

Jeg skjønner meg ikke meg på dere som klarer å ha masse ons og perfekte samleier bare EN gang per person.

Fortell litt? Hvordan finner du mening i dette her?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg forjævlig om jeg har hatt sex med noen jeg ikke føler meg elsket og verdsatt av. Skulle ønske jeg var mer følelsesløs i sex jeg også og ikke ende opp med å føle meg brukt. 

Anonymkode: 4458d...260

Kanskje det hadde hjulpet med en tusenlapp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...