Gå til innhold

Ferdigkokte nudler? Hø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage dette. I oppskriften står det på ingredienslisten "ferdigkokte nudler", betyr det at det er noe man får kjøpt? Det står nemlig ikke i oppskriften at man skal koke nudlene. Dette er sikkert tidenes dummeste spørsmål, men la gå

Anonymkode: 271d9...39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja man får kjøpt sånne hvite ferdigkokte nudler 😊

Skrevet

Ferdigkokte nudler betyr at du har kokt dem ferdig før du har dem i retten :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Vin_fruen skrev:

Ja man får kjøpt sånne hvite ferdigkokte nudler 😊

Får man det på vanlige butikker? Kunne du fortalt hvordan de ser ut? :-)

Anonymkode: 271d9...39e

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Betyr at du skal  koke tørre nudler  før du steker dem.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Så lenge nudlene er kokt har det lite å si hvor de ble kokt. Teit måte å skrive det på siden vekten på kokte og ukokte nudler blir forsjellig.

Anonymkode: 8216d...100

Skrevet

Hadde kokt nudlene selv, mye billigere. Men de finnes ferdigkokt også, vil tro de fleste butikker har dem, min lille Spar og/eller Coop Marked på bygda har det ihvertfall.

Skrevet
8 timer siden, applestories skrev:

Hadde kokt nudlene selv, mye billigere. Men de finnes ferdigkokt også, vil tro de fleste butikker har dem, min lille Spar og/eller Coop Marked på bygda har det ihvertfall.

Jepp, og ikke minst mye bedre. Jeg prøvde ferdigkokte nudler en gang, og mener å huske at de hadde en ufyselig konsistens og absolutt ingen smak. 

Anonymkode: 15376...790

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og ikke minst mye bedre. Jeg prøvde ferdigkokte nudler en gang, og mener å huske at de hadde en ufyselig konsistens og absolutt ingen smak. 

Anonymkode: 15376...790

Det er dessverre ikke unikt for ferdigkokte nudler. Noen merker føles bare slimete, mens andre virker å bruke ulike oppskrifter slik at du noen ganger får noen som er veldig bra, men andre ganger er de tynne og ekle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...