AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Hei dere. Nå er det slik at jeg har vært forelsket i en jente veldig lenge.. Vi snakker sjeldent sammen, aldri egentlig. Men vi har vist tegn til hverandre. Tror hun liker meg nok så godt tilbake igjen, så derfor lurer jeg på.. Burde jeg ta henne med i flyet mitt? Jeg er privat pilot, skjønner du. Har angst å snakke med henne. Jeg får helt hjernteppe og klarer ikke å konsentrere meg. haha... Tenk så blir det sykt akward å invitere henne i flyet mitt.. Burde jeg gjøre det? : Anonymkode: cd8a7...c73
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Er 16 år forresten.. God helg Anonymkode: cd8a7...c73
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 16 år forresten.. God helg Anonymkode: cd8a7...c73 Trodde man må være fylt 17 for å ta flysertifikat for privatfly? Anonymkode: d640f...5e1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Kanskje du kan møtte henne i en annen setting først, og senere ta henne med i flyet? Dere kan f eks gå en tur i lag, spille biljard el lignende? Finn på noe gøy som gjør at du slapper litt bedre av. På den måten blir du forhåpentligvis litt mer rolig rundt henne. Kanskje ikke så lurt å styre fly når du er nervøs? Anonymkode: 703f6...5af 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan møtte henne i en annen setting først, og senere ta henne med i flyet? Dere kan f eks gå en tur i lag, spille biljard el lignende? Finn på noe gøy som gjør at du slapper litt bedre av. På den måten blir du forhåpentligvis litt mer rolig rundt henne. Kanskje ikke så lurt å styre fly når du er nervøs? Anonymkode: 703f6...5af Haha, godt poeng det. Problemet er : Jeg tør ikke å snakke med henne. Anonymkode: cd8a7...c73
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde man må være fylt 17 for å ta flysertifikat for privatfly? Anonymkode: d640f...5e1 Man kan ta flysertifikatet imidertidlid når man har fylt 16. Anonymkode: cd8a7...c73
Minitroll Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 Trodde ikke du hadde lov å ha passasjer med et slikt midlertidig sertifikat. Men kanskje bare jeg som er dum nå. Jeg hadde elsket å vært med opp i småfly. Lenge siden sist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå