Gå til innhold

Verdt å lese om Bloggernes premierefest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Minipilla skrev:

Den brutale sannhet. Dette handler ikke bare om AR, det handler om et stort team. 

Dramatikken og den negative responsen rammer dessverre ikke bare AR selv, men også de rundt henne. 

• Liker 14
Skrevet

Syns det er flott at noen tar til motmæle mot AR, hun oppfører seg jo som en bortskjemt liten furteunge, foråsirresånn :sukk:

• Liker 39
Skrevet (endret)

Håper virkelig at folk snart slutter på klikke seg inn på bloggen hennes. Kjenner jeg blir irritert på de andre bloggerne sine vegne. Makan til egoistisk kjerring!! Ingen klikk = ingen penger!!

Endret av Krutthøna
skrivefeil
  • Liker 18
Skrevet

Jeg ble kjempe glad for innlegget til Kleven. Jeg leser sjelden bloggen men jeg ser henne i aviser osv er såpass "rampelys" at jeg får med meg det som skjer. 

Enig i utsagnene om at hun er bortskjemt. Hun har bare seg selv og samboer, de er aldri ute (spiser, kino, byliv) og har heller aldri vært det så vidt jeg vet. Klart det er overbærende med masse folk og fest! Men å furte for at andre har LYST å feire? Nei vet du hva. Bra hun dro hjem, så slapp andre å bry seg om furtingen men nei da går vi ut i VG og ødelegger for hele produksjonen i stedet.

• Liker 28
Skrevet

Er forøvrig møkk lei sutteklutjournalister som aldri stiller kritiske spørsmål. Bare pusing og trøst. 

• Liker 26
Skrevet

Jeg får nesten litt vondt av Anna, faktisk. Hun er så ung, og har så til de grader gravd sin egen grav. Alt er alltid "stakkars meg"- hun har brent broer, kjeftet offentlig på venner som ikke har hjulpet henne, som ikke er der osv. Hvor mye har vi sett av at hun hjelper sine venner eller skryter av sine venner? Når man har en så negativ og kjip oppførsel overfor så mange i livet sitt, sitter man igjen med veldig få.

Så kommer kulturkræsjet. Der hun sitter med brusen sin, mannen sin og tre barn sovende på hotellrommet, kommer plutselig andre på hennes alder som er populære og normale 20-åringer, med høy festfaktor og promille, som lett samler 50-60 venner til en syk fest med god stemning...

Jeg hadde nok også begynt å gråte. 

Skrevet
17 minutter siden, Squill skrev:

Jeg får nesten litt vondt av Anna, faktisk. Hun er så ung, og har så til de grader gravd sin egen grav. Alt er alltid "stakkars meg"- hun har brent broer, kjeftet offentlig på venner som ikke har hjulpet henne, som ikke er der osv. Hvor mye har vi sett av at hun hjelper sine venner eller skryter av sine venner? Når man har en så negativ og kjip oppførsel overfor så mange i livet sitt, sitter man igjen med veldig få.

Så kommer kulturkræsjet. Der hun sitter med brusen sin, mannen sin og tre barn sovende på hotellrommet, kommer plutselig andre på hennes alder som er populære og normale 20-åringer, med høy festfaktor og promille, som lett samler 50-60 venner til en syk fest med god stemning...

AMEN

Skrevet
16 minutter siden, Squill skrev:

For så vidt enig med deg. Men,nå synes jeg faktisk hun fortjener å få seg noen smeller i trynet. Hun må våkne. Dessverre, så har hun ingen som kan ta tak i henne.....fordi hun har skjøvet de vekk pga hennes dårlige oppførsel.

Det funker ikke å tro at man kan få i pose å sekk av å kun tenke ME, MYSELF & I. Blir ikke populær av sånt, i positiv forstand.

• Liker 25
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si. Synes hun er veldig umoden. Hun bare 20 år, likevel. Hun har jo tross alt tre barn nå. På tide å vokse opp.

• Liker 11
Skrevet

Synes ikke litt synd på henne en gang.

At hun er venneløs er utelukkende hennes egen feil.

Ikke gjør hun stort for å få nye heller.

Folk kommer faktisk ikke å banker på døra også har man ny omgangskrets.

Virker ikke som hun har kontakt med andre foreldre fra barnehagen,barselgruppe eller lignende heller.

Bare sitte hjemme å dille med J og ungene,24 t i døgnet mnd rundt må da være utrolig ensformig.

Alle har da behov for andre inntrykk,impulser,å se/omgås andre mennesker?

Ikke rart hun sipper å griner når hun får "bevist" hvor ensom hun faktisk er ift de fleste andre.

Men det har hun valgt helt selv.

Skummelt umoden til å være 3barnsmor!

• Liker 26
Skrevet

Tenk så mye man lærer mellom 13 og 25 år. Om samvær med andre, tilpasse seg andre osv. Alt dette har jo hun gått glipp av. Og nå er hun så gammal at det blir vanskeligere å lære. Egentlig ganske trist.

• Liker 31
Skrevet
25 minutter siden, neiognei skrev:

Tenk så mye man lærer mellom 13 og 25 år. Om samvær med andre, tilpasse seg andre osv. Alt dette har jo hun gått glipp av. Og nå er hun så gammal at det blir vanskeligere å lære. Egentlig ganske trist.

Tenkte jeg og. Hjelper ikke akkurat at hun har en mann som synes bakken hun går på er hellig og som aldri konfronterer henne på noe som helst. Hun hadde hatt ekstremt godt at å være med normale, oppegående mennesker som ikke tolererer den selvsentrerte diva-oppførselen hennes

• Liker 23
Skrevet

Anna er en person som burde trekke seg ut av rampelyset. Tror hun hadde hatt godt av det.

• Liker 31
Skrevet (endret)
2 timer siden, Squill skrev:

Dette. Og hun har ingen som kan få henne på rett spor igjen. 

Endret av Rosalie
  • Liker 10
Skrevet
31 minutter siden, LeilaS skrev:

Anna er en person som burde trekke seg ut av rampelyset. Tror hun hadde hatt godt av det.

Problemet hennes er nok dessverre at hun ikke har råd til det. Det å være kjent for å eksponere alt, et turbulent liv, er nettopp det hun lever av.

Hun forsøkte for noen år siden å endre bloggens navn, for å skjerme. Men det funket ikke å kalle bloggen annarasmussen, så hun gikk tilbake til det gamle. Grøss og gru, for et etisk dilemma. 

Det må rett og slett være forferdelig å kjøre seg selv og familien så til de grader opp i et hjørne. Stakkars, stakkars egenrådige Anna og de rundt henne. 

• Liker 20
Skrevet
9 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Problemet hennes er nok dessverre at hun ikke har råd til det. Det å være kjent for å eksponere alt, et turbulent liv, er nettopp det hun lever av.

Hun forsøkte for noen år siden å endre bloggens navn, for å skjerme. Men det funket ikke å kalle bloggen annarasmussen, så hun gikk tilbake til det gamle. Grøss og gru, for et etisk dilemma. 

Det må rett og slett være forferdelig å kjøre seg selv og familien så til de grader opp i et hjørne. Stakkars, stakkars egenrådige Anna og de rundt henne. 

Hadde hun hatt en partner som det var litt tak i, kunne ting ha løst seg for henne. Men det virker som om partneren kun ser profitt og er helt uten moral og etikk så lenge pengene ruller inn. 

• Liker 13
Skrevet

Mulig jeg selv hadde reist meg og gått, når bare noen få bloggere får dra med seg en hel gjeng utenforstående som tydeligvis har vært på voirspiel før de ankom. Hverken Anna eller Anne Brith ble informert om at de kunne ta med seg hvem som helst. 

• Liker 9
  • Opprett ny...