Gå til innhold

Tenner...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen jenter har fått det for seg at tenner er et helt naturlig tilbehør når man har oral-sex. Jeg kan forsikre dere om at det er det ikke. Så der satt jeg og ble behandlet, og tennene raspet godt langs pikken. Så jeg blir litt irritert, og sier: ”Hvorfor har dere jenter fått for dere at det er godt å bli raspet opp med tenner under munnsex???”, hvorpå det kommer kjapt tilbake ”Jeg bare hadde noe mellom tenna”....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin, vennen - med den rekka ubesvarte innlegg du har her.. nei, glem det. Jeg skal heller svare på alle sammen...

Aldri brukt tenna når jeg suger (sic) så her kan jeg nok ikke hjelpe deg :ler:

Skjønner heller ikke hva tenner gjør på en klitoris eller en brystvorte, uten at jeg ser du nevner DET som et problem...? Ikke for DEG da :ler: Men jeg har faktisk endt opp med å klaske til en fyr i huet fordi han beit så hardt, etter TRE tilsnakk. DUST

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Kevin, vennen - med den rekka ubesvarte innlegg du har her.. nei, glem det. Jeg skal heller svare på alle sammen...

Aldri brukt tenna når jeg suger (sic) så her kan jeg nok ikke hjelpe deg :ler:

Skjønner heller ikke hva tenner gjør på en klitoris eller en brystvorte, uten at jeg ser du nevner DET som et problem...? Ikke for DEG da :ler: Men jeg har faktisk endt opp med å klaske til en fyr i huet fordi han beit så hardt, etter TRE tilsnakk. DUST

:ler:

Skrevet
Noen jenter har fått det for seg at tenner er et helt naturlig tilbehør når man har oral-sex. Jeg kan forsikre dere om at det er det ikke. Så der satt jeg og ble behandlet' date=' og tennene raspet godt langs pikken. Så jeg blir litt irritert, og sier: ”Hvorfor har dere jenter fått for dere at det er godt å bli raspet opp med tenner under munnsex???”, hvorpå det kommer kjapt tilbake ”Jeg bare hadde noe mellom tenna”....[/quote']

Trodde ikke du hadde sex, jeg Kevin..?

Gjest GreenSky
Skrevet
Noen jenter har fått det for seg at tenner er et helt naturlig tilbehør når man har oral-sex. Jeg kan forsikre dere om at det er det ikke. Så der satt jeg og ble behandlet' date=' og tennene raspet godt langs pikken. Så jeg blir litt irritert, og sier: ”Hvorfor har dere jenter fått for dere at det er godt å bli raspet opp med tenner under munnsex???”, hvorpå det kommer kjapt tilbake ”Jeg bare hadde noe mellom tenna”....[/quote']

Joda, tenner hører med. Det er et spenningsmoment. :sjarmor:

Skrevet

Joda, tenner hører med. Det er et spenningsmoment. :sjarmor:

Ehhh... bit eller ikke bit....? Bit for bit...? Ehhh... tror jeg heller pakker den sammen da, jeg... :ler:

Er du klar over hvor usannsylig liten den plutselig ble nå...? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...