AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Når dere har sex ... Kliner dere masse da, eller blir det mest humping i ulike stillinger ....? Anonymkode: 6fdcb...97d
SlemUlv Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Ingen klining hos oss, da jeg hater det. 1
Inwe Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Varierer. Noen ganger starter hele greia med klining og vi kliner konstant gjennom hele akten, andre ganger kliner vi litt innimellom og noen ganger kysser vi ikke i det hele tatt i løpet av akta. 1
PassionatePatti Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Vi kliner mye, er gjerne det som setter igang hos oss.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Kliner lite, desverre. Dumt for det gjør meg ordentlig kåt og får samleiet til å virke tettere og mer personlig. Anonymkode: 8e8fa...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Litt ettersom. Vet ikke om det er gjengs for de fleste men etter som man blir eldre har det blitt mindre klining. Anonymkode: 5347f...df6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 Grunnen til at jeg spurte, var at jeg er i et nytt forhold nå, og der elsker gutten å kline. I de siste forholdene jeg har vært i, har guttene vært lite keen på å kline, og under sex har de knapt kysset i det hele tatt, kun litt under vorplayet. Men jeg digger å kline - så er glad at jeg nå er med en gutt som gjør det samme! Anonymkode: 6fdcb...97d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg spurte, var at jeg er i et nytt forhold nå, og der elsker gutten å kline. I de siste forholdene jeg har vært i, har guttene vært lite keen på å kline, og under sex har de knapt kysset i det hele tatt, kun litt under vorplayet. Men jeg digger å kline - så er glad at jeg nå er med en gutt som gjør det samme! Anonymkode: 6fdcb...97d Jeg tror det har med følelser å gjøre. Lite følelser - lite klining. Er ganske vanlig å oppleve det slik dere har det nå i forelskelsesperioden Anonymkode: 5347f...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå