Gå til innhold

Klining ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har sex ... Kliner dere masse da, eller blir det mest humping i ulike stillinger ....?

Anonymkode: 6fdcb...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen klining hos oss, da jeg hater det.

• Liker 1
Skrevet

Varierer. Noen ganger starter hele greia med klining og vi kliner konstant gjennom hele akten, andre ganger kliner vi litt innimellom og noen ganger kysser vi ikke i det hele tatt i løpet av akta.

• Liker 1
Skrevet

Vi kliner mye, er gjerne det som setter igang hos oss. :)

Skrevet

Kliner lite, desverre.  Dumt for det gjør meg ordentlig kåt og får samleiet til å virke tettere og mer personlig.  

Anonymkode: 8e8fa...4f3

• Liker 2
Skrevet

Litt ettersom. Vet ikke om det er gjengs for de fleste men etter som man blir eldre har det blitt mindre klining. 

Anonymkode: 5347f...df6

Skrevet

Grunnen til at jeg spurte, var at jeg er i et nytt forhold nå, og der elsker gutten å kline. I de siste forholdene jeg har vært i, har guttene vært lite keen på å kline, og under sex har de knapt kysset i det hele tatt, kun litt under vorplayet.

Men jeg digger å kline - så er glad at jeg nå er med en gutt som gjør det samme!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg spurte, var at jeg er i et nytt forhold nå, og der elsker gutten å kline. I de siste forholdene jeg har vært i, har guttene vært lite keen på å kline, og under sex har de knapt kysset i det hele tatt, kun litt under vorplayet.

Men jeg digger å kline - så er glad at jeg nå er med en gutt som gjør det samme!

Jeg tror det har med følelser å gjøre. Lite følelser - lite klining. Er ganske vanlig å oppleve det slik dere har det nå i forelskelsesperioden :)

Anonymkode: 5347f...df6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...