Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg tidlig ut av spillet. Du vet, når jenta knapt ser på deg, men allikevel er interessert. Eller at hun faktisk ikke har sett deg. Hvem pokker vet? Man spaner inn ei herlig dame, og får null respons, drikker seg sveiseblind og forlater lokalet med ei dame som ville fått selv bertene til Jokke i Pondus til å virke som fruktfat.

Så, dagen etter møter man denne herlige dama man spana inn natten før på bensinstasjonen. Hun spør bebreidende hvor det ble av meg. Hvor det ble av meg? Hun hadde jo oversett meg hele natta! Og jeg som endte opp med å gnage av meg armen for å komme meg til h.... ut tidligst mulig etter å ha våknet opp med øgla fra natta før. Hva er det?

Kan dere ikke for h.... se å vise litt interesse da??? Slik at vi har en mulighet til å skjønne opplegget???

Please, neste gang dere ser meg, så si at dere er interessert med en gang, slik at jeg slipper flere skrekkhistorier....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trøste:

Stakkars deg, jeg skal banke den dumme dama for deg jeg.

Gjest GreenSky
Skrevet

Spillet, ja. Er lei av det jeg også. Er ikke bare jenter som spiller det.

Skrevet

Hvorfor gå hjem med en jente, om det er en annen du vil ha?

Gjest Anonymous
Skrevet
Please' date=' neste gang dere ser meg, så si at dere er interessert med en gang, slik at jeg slipper flere skrekkhistorier....[/quote']

Men men..... Åssen vet vi at det er deg da ???

Skrevet

:o

slutt å drikke deg sveiseblind. Det er et lite tiltrekkende spill for oss PENE jenter :ler:

Skrevet

joda, vet hva du mener.. kanskje på en litt annen måte, men spillet er både slitsomt og spennende... vondt og deilig når dere havner i armene hverandres...

Særlig når det er en du har gått å sett og flørtet med over laaang tid..

Skrevet

Hvis du kommer bort til meg og SIER noe i stedet for å stirre på puppene og klype meg i rumpa, ja da kan det hende jeg viser interesse. Spesielt etter jeg har øyeflørtet med deg i ti minutter først.

Skrevet

ja hvis man driver med spill kan den andre tro at en ikke er interresert.

og da får man kanskje ikke den man vil ha

så det er best å være ærlig og vise at man liker den personen

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke du samboer og barn Kevin? Da burde vel ikke det "spillet" gi deg særlig med bry

Gjest Anonymous
Skrevet

hyggelig sagt om jenter, du.

ekstrem forvandling, here I come. :roll:

Skrevet
Hvorfor gå hjem med en jente' date=' om det er en annen du vil ha?[/quote']

Så du mener man skal finne seg EN man ønsker å ha, og kun gå etter denne ene personen, selvom denne personen ikke så mye som kaster et blikk i din retning? Beklager... jeg ser ikke at noe slikt kan være så sunt jeg...

Er man nøden, så hender det man gjør mye dumt, spesielt når alkohol er med i bildet. Så ja, det er mange som trekker med seg personer man aldri ville rørt ellers hjem fra byen...

Skrevet

Jeg er han som kan slikke seg bak ørene.... :tunge1:

Skrevet
:o

slutt å drikke deg sveiseblind. Det er et lite tiltrekkende spill for oss PENE jenter :ler:

Dævven... DET har jeg aldri tenkt på... :ler:

Skrevet
Hvis du kommer bort til meg og SIER noe i stedet for å stirre på puppene og klype meg i rumpa' date=' ja da kan det hende jeg viser interesse. Spesielt etter jeg har øyeflørtet med deg i ti minutter først.[/quote']

Elsker øyeflørt... det er sjelden jeg går bort til ei jente. Mye mer artig å flørte henne bort til meg... :sjarmor:

Skrevet
Har ikke du samboer og barn Kevin? Da burde vel ikke det "spillet" gi deg særlig med bry

Jeg har jo vært singel en gang jeg og, vettu... jeg behøver vel ikke bare ta opp temaer som omhandler forrige uke?

Skrevet
hyggelig sagt om jenter, du.

ekstrem forvandling, here I come. :roll:

Slik er det da med oss gutta også? Ikke alle av oss er fruktfat? Men formuleringen var ment humoristisk, og det var absolutt ikke min intensjon å tråkke på noen føtter. Poenget var vel bare at vi har alle vært der hvor vi våkner og skulle ønske vi var et HELT annet sted... :wink:

Skrevet

Og jeg vil helst flørte gutten bort til meg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har jo vært singel en gang jeg og, vettu... jeg behøver vel ikke bare ta opp temaer som omhandler forrige uke?

Okey sånn ja. Jeg trodde du spilte spillet helt ut og lagde diskoer full av sjømansbruder - i garasjen f.eks.. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...