Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hysterisk at Sofie går rundt å sier at hun har gjort absolutt alt for a omtrent alle der inne enda er der... 

Anonymkode: 34ce5...b8b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahhaha, yes at Alex jatter til Morten. Nå blir det drama 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex må jo være den dummeste inne på PH i år..? Forteller til Morten at Kevin var med på alt...

Anonymkode: 7143c...75e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kindagirl skrev:

Nå kommer nok Sofie inn om noen dager og så blir det action!

Det tror jeg også. Men for meg faller liksom hele poenget bort at når de sterke/dramatiske blir spilt ut, så kommer de inn igjen. De som gjør jobben er maktesløse. Kampen er mot produsjonen, ikke deltagerene.

Blir verre og verre for hvert år.

Anonymkode: da6c1...c52

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg også. Men for meg faller liksom hele poenget bort at når de sterke/dramatiske blir spilt ut, så kommer de inn igjen. De som gjør jobben er maktesløse. Kampen er mot produsjonen, ikke deltagerene.

Blir verre og verre for hvert år.

Anonymkode: da6c1...c52

Enig. Synes at det er utrolig teit at enkelte risikerer mye for å sende ut noen, og så kommer de tilbake neste dag. Vil ikke si at spillet er "lagt opp" til noen i år (forrige sesong bar produksjonen Carl Aksel gjennom hele greia), men jeg begynner å tvile litt når La Familia kommer tilbake én etter én.

Jeg tenker at Sofie kommer tilbake neste uke, evt. Martine. Håper også at det er Petter som ryker på mandag, er lei hele fyren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Teele og Alex er jo i en klasse for seg selv. teele forteller alt (kevin) til Lunde og Alex i håp om å få innpass hos dem. Endelig kunne hun føle seg som en av de "kule". Det var jo ingen overraskelse at Alex forteller alt til han MortenBotten. Nå blir det liv på hotellet :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt så Andrea og Sofie har kjempet for aaaalle inne på hotellet plutselig 

Anonymkode: 39876...307

Ja merkelig det der. Spesielt Andrea har vel lite å skryte av på den fronten. Hadde det ikke vært for Sofie hadde hun vært ute for lenge siden. Jeg sitter mer med følelsen av at Sofie og Andrea har kjempet for hverandre og that's it.

Akkurat nå kjenner jeg at nesten hvem som helst kan vinne, bare IKKE Andrea og Petter! Andrea viser stadig mer av sin bitchy side og Petter er bare ekkel. De baksnakker og konspirerer men gjør svært lite selv. Det er så mye lettere å overlate ansvaret til noen andre...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han sykt irriterende fyren med skjegg som dukker opp på skjermen innimellom? Han virker så oppmerksomhetssyk. Triana er jo programleder, og han er ikke deltaker. En i produksjonsteamet som er desperat etter 15 minutes of fame? :fnise: 

Hadde skjønt det om han var morsom/karismatisk. Men kjenner at det bare blir kleint.

Anonymkode: 055d6...0d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie kommer helt sikkert tilbake. 😀 

Dette stod i Dagbladet"Jeg er glad jeg ikke fikk vite det der inne, for da hadde jeg nok blitt veldig lei meg."

mens på bloggen: at hun var bitter på han der inne en ikke hjemme.

ergo hun kommer inn igjen 

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tolket mye fra ingenting.

Anonymkode: 3c790...18a

Hun visste ikke om Kevin før hun dro ut . men var bitter på ham der inne. 🙈

Anonymkode: 14a43...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kindagirl skrev:

Eg tror også Sofie kommer inn igjen.. produksjonen har en tendens til å sende inn alle eg ikke ha der :P

Så flott. Da blir det jo spilling ihvertfall 

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun visste ikke om Kevin før hun dro ut . men var bitter på ham der inne. 🙈

Anonymkode: 14a43...a3a

Hun var bitter fordi han var rar de siste dagene, holdt henne på en armlengdes avstand og ikke kjempet ordentlig for henne på slutten.

tror ikke Sofie kommer inn igjen.

Anonymkode: 21183...747

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er han sykt irriterende fyren med skjegg som dukker opp på skjermen innimellom? Han virker så oppmerksomhetssyk. Triana er jo programleder, og han er ikke deltaker. En i produksjonsteamet som er desperat etter 15 minutes of fame? :fnise: 

Hadde skjønt det om han var morsom/karismatisk. Men kjenner at det bare blir kleint.

Anonymkode: 055d6...0d6

Kong Halvor, semi-kjent humorblogger. Han jobber i produksjonen og med backstagemateriale. Utrolig morsom fyr i virkeligheten.

Anonymkode: 97523...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Sofie røk igår, men well played Hvite hus, well played! Syns de har spilt bra denne uken, klarte å lure LaFamilia trill rundt :P 

Men Aleksander da 😂 Forteller Morten alt og Martine sitter der og bare "jeg stoler på at aleks ikke sier noe til Morten" 😂

Anonymkode: 67ded...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det er Isabell som sjekker inn igjen. Hun var ikke aktiv etter 24 januar frem til 2 mars. Sist gang vi så hu på skjermen var hun der i bare 4 dager. 

Anonymkode: fa0f8...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra hva jeg kunne se på insta er det sinnssykt mange som ikke er aktive på samme tidspunkt. Håper det er noen som kan lage skikkelig drama.  For dette er alt for kjedelig å se på🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er Isabell som sjekker inn igjen. Hun var ikke aktiv etter 24 januar frem til 2 mars. Sist gang vi så hu på skjermen var hun der i bare 4 dager. 

Anonymkode: fa0f8...34a

Lunde hadde ikke noe innlegg fra 28.januar fram til 14.mars
Sofie hadde ikke noe innlegg fra 28.desember fram til 2. mars
Morten hadde ikke noe innlegg fra 4.desember til 2.mars
Kevin hadde ikke noe innlegg fra 1.januar fram til  2.mars
Andrea hadde ikke noe innlegg fra 3.januar fram til  2.mars
Aleks hadde ikke noe innlegg fra 2.januar fram til 2.mars
Teele hadde ikke noe innlegg fra 18.januar fram til 1.mars
Grunde hadde ikke noe innlegg fra 31.desember fram til 2.mars
Henote må nesten ha hatt noen som publiserte for seg på insta, for hun har lagt ut bilder i januar, februar og mars
Petter hadde ikke noe innlegg fra 28.desember fram til 2.mars

Så jeg vet ikke hvor mye aktiviteten på Insta skal ha noe å si? Teele er ikke i noen finale siden hun er den eneste som la ut noe 1.mars, og resten 2.mars?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...