Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker at de endelig har begynt å spille nå! Er utrolig spent på valget i morgen, men det hele kan ende ganske dramatisk ser det ut til. Likte ikke at Kevin advarer Sofie i grunn. Men dersom Kevin vinner valget håper jeg Morten ryker faktisk.

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Adelia skrev:

Neste uke

Mandag:

Ny uke, nytt tema: !dnaltdnevkaB – i Bakvendtland, der kan alt gå an, der er de like tøysete og rare, alle mann. Dagen starter med middag, etterfulgt av en utsjekk. Ingenting er normalt, med andre ord. Etter hvert skal vi også treffe en gammel, hevngjerrig kjenning.

 

Tirsdag:

Ny dag i Bakvendtland. Gjestene får beskjed om parsplitt – men hva betyr egentlig det i et land der øst er vest, og fem og to er ni? Videre er det klart for party, der enkelte av gjestene byr på seg selv, for å si det mildt.

 

Onsdag:

Middagsfrokosten er så vidt i gang, da det kommer et brev: Gjestene på solo skal på utflukt, men er det en bra ting denne uka? De gjenværende på hotellet får et oppdrag – en av gjestene på utflukt skal fredes!

 

Torsdag:

 Ny dag, ny «frokost», bestående av selve grunnpilarene i et sunt, norsk kosthold - øl og pizza. Før kveldens parseremoni, må gjestene foreta et vanskelig valg: Hvilken av gjestene med fredning går en uviss skjebne i møte? Parseremonien er av den absurde slaget – hva er egentlig det motsatte av å sende hjem en deltaker?

 

HVEM er den hevngjerrige gamle kjenningen tro?:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, kindagirl skrev:

HVEM er den hevngjerrige gamle kjenningen tro?:o

Tinderkongen. Please la det være tinderkongen :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Elsket dagens episode!

Tele og Kevin er presidentkandidater og morten sim gjeng tror de har full kontroll.. lite vet de om at alle unntatt Morten,sofie,andrea og petter kommer til å stemme på Tele imorgen. Til og med Kevin selv prøver å få tele til å bli president. Alle planlegger å få ut Sofie..

Er så gøy å se at morten og sofie tror de har full kontroll når de egentlig ikke har peiling!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gikk Tele til valg på? Eneste måten å få ut Sofie er jo om ho gikk til valg på å få bestemme hvem som ryker. Og tror ikke Tele sender ut Sofie når det kommer til stykket. Blir for opplagt at Sofie ryker. Jeg heier på henne så håper ikke ho ryker ihvertfall . Da er ikke PH verdt å se mer av i år

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del heiet på Sofie i begynnelsen, men har i det siste sett meg lei på henne. De jeg vil fortsette å ha på hotellet er Lunde, Aleks, Kevin, Grunde og Henote. Syns de er de som lager best underholdning. Så om Sofie ryker gjør det meg ingenting. Men hvis jeg kunne valgt selv vil jeg at Morten, Petter eller Andrea ryker først.

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør Tele på hotellet egentlig ??? Kjedeligere person skal man jammen lete lenge etter. Passer ikke inn i det hele tatt. Håper ho ryker på hodet og ræva ut!!! 

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del heiet på Sofie i begynnelsen, men har i det siste sett meg lei på henne. De jeg vil fortsette å ha på hotellet er Lunde, Aleks, Kevin, Grunde og Henote. Syns de er de som lager best underholdning. Så om Sofie ryker gjør det meg ingenting. Men hvis jeg kunne valgt selv vil jeg at Morten, Petter eller Andrea ryker først.

Anonymkode: f325a...77f

Hva i alle dager gjør Aleks som er så bra underholding? Snakker om å komme og pikk og sex? Han er så trist atte hjælp!
Lunde? Hun har sex med Aleks så hun er underholdene? Neeh.
Jeg håper at Grunde eller Kevin vinner sammen med Henote. Jeg har alltid likt Sofie, men nå begynner jeg å bli lei hele dama! :P

Anonymkode: 871ac...a96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager gjør Aleks som er så bra underholding? Snakker om å komme og pikk og sex? Han er så trist atte hjælp!
Lunde? Hun har sex med Aleks så hun er underholdene? Neeh.
Jeg håper at Grunde eller Kevin vinner sammen med Henote. Jeg har alltid likt Sofie, men nå begynner jeg å bli lei hele dama! :P

Anonymkode: 871ac...a96

Aleks sover seg jo faen meg gjennom hele oppholdet, bokstavelig talt...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kindagirl skrev:

HVEM er den hevngjerrige gamle kjenningen tro?:o

Det er vel sofie eller andrea som blir sendt ut og kommer inn dagen etter....

Anonymkode: 70d33...a18

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kindagirl skrev:

HVEM er den hevngjerrige gamle kjenningen tro?:o

Tipper på Martine.

Anonymkode: 53e10...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper på Martine.

Anonymkode: 53e10...645

Eller Isabelle

Anonymkode: f325a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, -Fiona- skrev:

Aleks sover seg jo faen meg gjennom hele oppholdet, bokstavelig talt...

Det er jo fascinerende at å ikke gjøre en dritt hjelper deg lengre på hotellet enn å spille. Aleks var rimelig stolt igår da han innså at han begynte å spille, selv om han egentlig bare gjorde som han fikk beskjed om. Eneste forskjellen er at beskjeden kom fra Martine og ikke Morten. 

Anonymkode: 3c790...18a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på de gjennomfører dette da.. Alltid før når det har vært sånne store planer så har de vist det i ettertid når det gjaldt planleggingen mens nå får vi se alt? Virker for godt til å være sant🙄 Meeeeen veldig gøy episode igår da😀 Ler hver gang Aleksander åpner munnen, han og Martine er så herlige sammen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for Aleks' del at han er smartere utenfor skjermen. Han er på grensen til uintelligent og litt dum. Trodde ungdommer som var oppvokst på 2000-tallet hadde mer å fare med. Men, den gang ei....

Anonymkode: 22dd8...e83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, kindagirl skrev:

HVEM er den hevngjerrige gamle kjenningen tro?:o

Jeg tipper Andre 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel sofie eller andrea som blir sendt ut og kommer inn dagen etter....

Anonymkode: 70d33...a18

Håper på det hvis de går ut ☺👍

Anonymkode: 14a43...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer en gutt i neste uke. Må vel være guttas tur å sende ut noen da. Så Andre tror jeg. Skulle det være en jente er det enten Isabell eller den som ryker den uken.

Sofie ryker ikke,for om hun gjør så kommer hun inn igjen for hun er med helt til the final. Ellers er det samme for meg hvem jente som ryker . men Tele er døll kjedelig og ekkel....prippen og malplasert

Anonymkode: 14a43...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare noe jeg føler, eller har det vært syyyykt få nye deltagere inn i år? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kommer en gutt i neste uke. Må vel være guttas tur å sende ut noen da. Så Andre tror jeg. Skulle det være en jente er det enten Isabell eller den som ryker den uken.

Sofie ryker ikke,for om hun gjør så kommer hun inn igjen for hun er med helt til the final. Ellers er det samme for meg hvem jente som ryker . men Tele er døll kjedelig og ekkel....prippen og malplasert

Anonymkode: 14a43...a3a

Tele er da ikke ekkel? Hun er jo kjempe søt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...