Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Putti skrev:

Stemmer ikke. Sofie og Morten er sammen 😉

Han er jo aktiv på Tinder?

Anonymkode: bfa04...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie har jo også kommentert på bilde av Kevin "fine kjæresten min" eller noe 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du sjekke snapen til Sofie, som bekrefter at hun er sammen med Kevin. 

Ikke behov for noe blunkesmilefjes!!

Anonymkode: 22dd8...e83

Lettlurt er du...😂😂😂

Vi får se hvem som har rett av meg og deg. 

Det er meg 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Sofie kunne være såpass å være partner med Kevin, i stedet for å sette han i halvveis fare fordi Morten vil stå med henne. Nå gikk det jo tydeligvis greit da, men... Litt dårlig gjort synes jeg

Anonymkode: 39876...307

Hun var allerede forelska i Morten, og det kom foran å stå med Kevin 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Kevin vinner

Anonymkode: 39876...307

Heier også på han 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo aktiv på Tinder?

Anonymkode: bfa04...299

Om så, så er alt for å skjule at de er sammen. 

Sofie gleder seg til paradise er ferdig på tv. Ja hvorfor, jo for da kan de endelig vise sin kjærlighet offentlig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sofie har jo også kommentert på bilde av Kevin "fine kjæresten min" eller noe 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

😂😂😂 

Ja hva gjør hun ikke for å få bort spekulasjonene om henne og Morten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Kevin vinner

Anonymkode: 39876...307

Han gjør det. Sammen med Henote.

Anonymkode: 44449...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltagerne får 150 000 i bot hvis de røper noe sensitiv informasjon om PH. Det er opp til Crewet å vurdere hva som er over streken eller ikke, så selvsagt holder de kortene tett inntil brystet så lenge som mulig, og selvfølgelig vil de forsøke å styre dere i feil retning. Det har skjedd én gang at noen måtte betale boten, men TV3 vil ikke fortelle hvem eller hva som var årsaken. Det er noen år siden nå. Men tenk det da, vinne 150k for så å tape de igjen. Eller eventuelt bare få en bot på 150k uten å vinne noe. 

Anonymkode: 3c790...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Helene Sølvberg som sjekker inn på hotellet i morgen.

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er Helene Sølvberg som sjekker inn på hotellet i morgen.

Anonymkode: f325a...77f

Hun er også fra Bodø

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett dagens klipp? Jeg håper virkelig at Andrea ikke blir presidentkanditat. Det virker som noen litt uventet blir det med tanke på klippene for hva som skjer i morgen. Virker også som at Kevin blir en av de, men det er bare spekulasjon.

Anonymkode: f325a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper presidenten som vinner, ikke vinner med kampanjen at de bestemmer hvem som ryker. Da ryker nok Sofie. Tror det blir enten Henriette, Tele eller Martine som blir president. Og de jobber jo for å få Sofie ut. Skjønner ikke hva de mener med at Sofie bestemmer alt; folk gjør jo som de vil og alle kommer jo med ønsker om hvem de vil ha ut og etc. Heier på Sofie og kevin (og litt Morten den siste tiden) . Alex og Martine er søte og liker de også, men de gjør ikke så mye ut av seg spillemessig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns det er helt greit at Sofie eller Andrea ryker...

 

Sofie er blitt litt for trygg på at alle andre redder henne og at hun kan flyte igjennom..Hun har igrunn ikke tatt noen kjipe valg men fått partnere til å gjøre alt for seg..

Andrea er bare irriterende..

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, kindagirl skrev:

Eg syns det er helt greit at Sofie eller Andrea ryker...

 

Sofie er blitt litt for trygg på at alle andre redder henne og at hun kan flyte igjennom..Hun har igrunn ikke tatt noen kjipe valg men fått partnere til å gjøre alt for seg..

Andrea er bare irriterende..

 

Enig med deg! Dessuten vil det antakeligvis skape splittelser i gruppen og litt mer spill og drama.

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke

Mandag:

Ny uke, nytt tema: !dnaltdnevkaB – i Bakvendtland, der kan alt gå an, der er de like tøysete og rare, alle mann. Dagen starter med middag, etterfulgt av en utsjekk. Ingenting er normalt, med andre ord. Etter hvert skal vi også treffe en gammel, hevngjerrig kjenning.

 

Tirsdag:

Ny dag i Bakvendtland. Gjestene får beskjed om parsplitt – men hva betyr egentlig det i et land der øst er vest, og fem og to er ni? Videre er det klart for party, der enkelte av gjestene byr på seg selv, for å si det mildt.

 

Onsdag:

Middagsfrokosten er så vidt i gang, da det kommer et brev: Gjestene på solo skal på utflukt, men er det en bra ting denne uka? De gjenværende på hotellet får et oppdrag – en av gjestene på utflukt skal fredes!

 

Torsdag:

 Ny dag, ny «frokost», bestående av selve grunnpilarene i et sunt, norsk kosthold - øl og pizza. Før kveldens parseremoni, må gjestene foreta et vanskelig valg: Hvilken av gjestene med fredning går en uviss skjebne i møte? Parseremonien er av den absurde slaget – hva er egentlig det motsatte av å sende hjem en deltaker?

 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Andrea og Petter sex? Trodde hun hadde friendzoned han.

Anonymkode: bb018...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, kindagirl skrev:

Eg syns det er helt greit at Sofie eller Andrea ryker...

 

Sofie er blitt litt for trygg på at alle andre redder henne og at hun kan flyte igjennom..Hun har igrunn ikke tatt noen kjipe valg men fått partnere til å gjøre alt for seg..

Andrea er bare irriterende..

 

Enig. Jeg likte Sofie veldig godt i starten. Da var hun litt nøytral og kom godt overens med alle. Var så teit da hun sa at alle ville ha Kevin som president og at det ble for slitsomt å prøve å få folk til å velge Grunde. Hun styrer for mye og føler seg altfor trygg. Hittil er det jo svært få som har tørt å ta tøffe valg, så det er ikke rart hun føler seg trygg. Kommer fortsatt ikke over at ikke Mr and Miss Paradise sendte ut Morten og Sofie.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...