Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunde igjen??? 3. gang blir bare for dumt.

Anonymkode: cffde...76c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAA GRUNDE!!!! Endelig er det en morsom person på hotellet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Mariell kom også inn 3 ganger.

De sender nok Grunde inn igjen fordi han kan skape litt splid. Men er enig i at 3 ganger blir veldig mye. Syns Nissene på låven er et perfekt eksempel på hvordan PH egentlig er 

Anonymkode: 5e704...d9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva var det Triana sa.. At det allerede fantes en vikingkonge og en vikingdronning....? Kanskje det er flere som sjekker inn i løpet av uka:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, edlih96 skrev:

Men hva var det Triana sa.. At det allerede fantes en vikingkonge og en vikingdronning....? Kanskje det er flere som sjekker inn i løpet av uka:D

Ja, håper på Martine J.

Anonymkode: 22dd8...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunde igjen??? 3. gang blir bare for dumt.

Anonymkode: cffde...76c

Enig! Avholdsmannen Grunde, er ikke morsom....og i hvert fall ikke for 3. gang!

Anonymkode: 22dd8...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Grunde er utrolig morsom, jeg. Så for min del håper jeg han blir der inne en stund. Men jeg håper de slutter å sende inn flere gamle deltakere nå. Jeg har skjønt de ikke satser på drama fra produksjonen sin side, og at humor er fokuset. MEN.. Det at de samme deltakerne sirkulerer der inne gjør jo at det nesten ikke er vits for de som er der inne å spille hverandre ut. Savner de gamle sesongene av PH hvor hver uke innebar hemmelige oppdrag, konkurranser som kunne medføre fredninger eller at man røk ut, og ikke minst at deltakerne ikke visste så godt hvordan spillet fungerte at de valgte å sende seg selv på solo( tidligere var solo alltid assosiert med noe negativt). Nå er det så vidt noen tvister og de som ryker kommer bare inn igjen uansett, ute å bærer nag og vil ta hevn engang. Sukk..

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raiu

Husker forsåvidt at det var noen oppdrag tidligere sesonger der de ikke måtte fortelle de andre etter å ha fått brev på rommet/hemmelig oppdrag. Så alle spekulerte seg paranoide. Nå så får alle vite hva og hvem med en gang det har skjedd? Virker som produksjonen sier at de må fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Grunde! Vil faktisk gå å langt som å si at han er den morsomste deltageren i år! :nori:

Anonymkode: 3c790...18a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Andrea med egentlig? Hvem i alle dager var det som castet henne? Hva tilfører hun programmet annet enn å gjøre seerne irritert med småpikenykkene sine?

Anonymkode: edf59...7f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Alex eller Kevin som ryker på torsdag? De viste Petter som sa det ikke gikk greit så da er neppe han som ryker, men noen han liker

Anonymkode: b9363...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke

Mandag:

Deltakerne har så vidt kommet seg etter en hektisk viking-uke, før det nye temaet er på plass: Presidentvalg på Paradise Hotel. Før presidenten skal velges, skal det imidlertid drives valgkamp. Nakenbading står også på timeplanen i kveld.

 

Tirsdag:

Nominasjonsvalg står på trappene – to presidentkandidater skal velges. Nominasjonene velter folk av stolene – dette er jo ikke hva deltakerne ble enige om. Taktikkeriet er i gang, og hvem skal velges som president?

 

Onsdag:

Superdelegaten får dra på date med de to presidentkandidatene, der førstnevnte får anledning til å forhåndsstemme. Presidentvalget blir holdt, og utfallet overrasker ca halvparten av alle gjestene.

 

Torsdag:

Torsdag er parseremonidag – det setter naturligvis sin preg på gjestene. Presidenten erklærer seg selv som demokratisk, og vil la alle få si sin mening om hvem som burde pakke koffertene sine og sjekke ut. Så gjenstår det å se om han/hun er en mann/kvinne av sitt ord.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*How to dance in the danceclub* med Aleksander: :skratte:

Han er så søt, og så sjarmerande ærlig. Lurer på om han lager seg til. Berre måten han stolt forteller at han youtuba *how to dance in a dance club*, åhh. Han er kanskje ikkje en god spiller, men han er (ufrivillig) morsom i blant.

Og Grunde med sminke. Kanskje er det dagsformen min, men syns denne episoden var morsom :fnise:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det utrolig lite spennende i år? 

Jeg savner alt av taktikk, drama, hemmelige oppdrag, nye deltakere, mer spennende temaer for hver uke. 
Mr. og Mrs. Paradise uka var jo kjempekjedelig. Temaet var mer eller mindre over på tirsdagsepisoden egentlig, når vinnerne var kåret. Synes også konkurransen i seg selv var kjedelig i forhold til tidligere år. 

Grunde er artig han, men han har hatt sine sjanser synes jeg.

Anonymkode: 39876...307

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller er det utrolig lite spennende i år? 

Jeg savner alt av taktikk, drama, hemmelige oppdrag, nye deltakere, mer spennende temaer for hver uke. 
Mr. og Mrs. Paradise uka var jo kjempekjedelig. Temaet var mer eller mindre over på tirsdagsepisoden egentlig, når vinnerne var kåret. Synes også konkurransen i seg selv var kjedelig i forhold til tidligere år. 

Grunde er artig han, men han har hatt sine sjanser synes jeg.

Anonymkode: 39876...307

Helt enig! Drit kjedelig....eneste som spiller litt er Morten og Kevin. Mer av det!!

Anonymkode: 22dd8...e83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen skjer med den utrolig uflatterende frisyren Triana kjører om dagen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke kommer Martine inn igjen, og blir partner med Petter. Hun dropper Petter rett før finalen, til fordel for Kevin, som da vinner med flest stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine J kommer ikke inn igjen, hun var hjemme i Oslo leenge før de andre kom hjem.

Anonymkode: 359de...c50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...