Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sjekka de tidligere sesongene og der har noen av deltakerne som røk ut kommet inn igjen etter maks 12/13 episoder. Så da er det vel noe lignende i år også. 

Anonymkode: 98da3...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thejohan
36 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Kanskje det er Marcus som sjekker inn igjen? Han har jo litt den viking looken med langt hår

Kanskje, men hadde han litt muskler? Syns nemlig det så ut som at han her hadde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Kanskje det er Marcus som sjekker inn igjen? Han har jo litt den viking looken med langt hår

Vet du når han sjekket ut så synes jeg måten de filmet på og hans avskjedstale var annerledes, et eller annet med den, at jeg tenkte han kom til å komme inn igjen. Husker jeg riktig så sa han ikke noe sånn som at hvis han kom inn igjen ble det hevn? De pleier ikke vise slikt hvis de ikke kommer inn igjen.

Men nå har ikke jeg sett på siden... hun Lunde sjekket inn? Så jeg aner egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Raiu skrev:

Vet du når han sjekket ut så synes jeg måten de filmet på og hans avskjedstale var annerledes, et eller annet med den, at jeg tenkte han kom til å komme inn igjen. Husker jeg riktig så sa han ikke noe sånn som at hvis han kom inn igjen ble det hevn? De pleier ikke vise slikt hvis de ikke kommer inn igjen.

Men nå har ikke jeg sett på siden... hun Lunde sjekket inn? Så jeg aner egentlig ikke.

Marcus har jo masse tatoveringer, det hadde ikke personen som sjekket inn. Neppe Marcus. Sikker en fra tidligere sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, edlih96 skrev:

Marcus har jo masse tatoveringer, det hadde ikke personen som sjekket inn. Neppe Marcus. Sikker en fra tidligere sesonger.

Åja glemte at Marcus hadde masse tatoveringer! Håper ihvertfall det ikke er han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som han hadde en del muskler. Kanskje noen fra forrige sesong? Første tenkte jeg at det kunne se ut som Øystein, men det blir for dumt av vinneren av i fjor sjekker inn. 

Anonymkode: f325a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.4.2017 den 11.15, edlih96 skrev:

Man vet aldri, men utifra teksten virker det som det er en gutt som kommer inn... men tror likevel det er Martine som kommer, hun har vært ute 2 uker nå- og er en av publikumsfavorittene

Men de vet jo ikke at hun er en publikumsfavoritt når de spilte inn paradise? De hadde kanskje en anelse men ja.. Håper ikke det hun kommer tilbake! Vil heller ha Isabelle isåfall

Anonymkode: 0a794...a73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Isabell Raad skrev på bloggen i fjor at hun visste hvem som kom til å vinne PH 2016 basert på hvem som fikk mest tv-tid. Det er en gjenganger her faktisk.

I 2015 fikk Martine myyye tv-tid, samme for Pierre. De to vant PH.

I fjor, altså 2016, fikk Eileen og Øystein også mye tv-tid. Carl Aksel også, men han satt i finalen uansett.

I år er det hovedsaklig Sofie, Kevin, Andrea og Morten som får mye tv-tid. Ut i fra disse spekulasjonene, så tipper jeg at en av disse vinner. Jeg kan ikke si sikkert hvem som sitter i finalen sammen, for det kan jo alltids endres, men jeg er nesten 99 % sikker på at enten Sofie, Kevin, Morten eller Andrea vinner PH 2017. Jeg satser på at Sofie er en av vinnerne.

Anonymkode: 5e704...d9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som kunne tenkt seg å ha sex med noen der inne?

Anonymkode: 3fa9a...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som kunne tenkt seg å ha sex med noen der inne?

Anonymkode: 3fa9a...bc7

Hadde hatt sex med Morten.

Anonymkode: 50ae5...2c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine J kommer nok inn igjen. Hun henger bla med Telee på utsiden, så jeg tipper hun sjekker inn igjen og dermed har blitt kjent med Telee også ;) 

Anonymkode: 22dd8...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at "alle" kan komme inn igjen er ikke så spennende synes jeg. Måtte vært bedre for alle at det kom nye inn? At for eksempel bare en av de som hadde røket ut kom inn igjen.

Anonymkode: 00d61...27c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Martine J kommer nok inn igjen. Hun henger bla med Telee på utsiden, så jeg tipper hun sjekker inn igjen og dermed har blitt kjent med Telee også ;) 

Anonymkode: 22dd8...e83

Jeg tror også at hun kommer inn igjen, men ikke pga at hun henger med Teelee..

Anonymkode: 871ac...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at "alle" kan komme inn igjen er ikke så spennende synes jeg. Måtte vært bedre for alle at det kom nye inn? At for eksempel bare en av de som hadde røket ut kom inn igjen.

Anonymkode: 00d61...27c

Syns det er mer spennende når folk fra forrige sesong/tidligere sesonger kommer inn. I år var det bare Henriette, men hun var med på PH i to minutter i 2016. 

 

Anonymkode: 5e704...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.4.2017 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Noen her som kunne tenkt seg å ha sex med noen der inne?

Anonymkode: 3fa9a...bc7

Nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, litt av en spoilertråd. Ingen som vet noe som helst, bare  synsinger😏 

Anonymkode: 7b8df...f84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, litt av en spoilertråd. Ingen som vet noe som helst, bare  synsinger😏 

Anonymkode: 7b8df...f84

😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunde som sjekker inn i dag, haha. Grunde <3

Anonymkode: f325a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...