Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest thejohan
17 timer siden, StripetePysjamas skrev:

Nei :)

Hmm.. Ser jo at det var noen som skrev hvem som gikk ut på torsdag, FØR det ble vist på tv?

22:46 ble det skrevet hvem som dro hjem, og parsermonien er jo ikke 15 minutter etter episoden har starta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, thejohan skrev:

Hmm.. Ser jo at det var noen som skrev hvem som gikk ut på torsdag, FØR det ble vist på tv?

22:46 ble det skrevet hvem som dro hjem, og parsermonien er jo ikke 15 minutter etter episoden har starta?

Når du ser på Viaplay så kan du spole frem i episoden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
1 time siden, Adelia skrev:

Når du ser på Viaplay så kan du spole frem i episoden :) 

Ååååå! Se der ja! Lærte noe nytt i dag og!

Thank you 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2017 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Er dette big time forsnakkelse av Morten sitert av Dagbladet? 

"Jentene valgte seg nemlig en partner tidlig i episoden, og Martines valg falt naturlig på en hun allerede kjente godt og bor med fra før. Morten Botten ble derfor sjokkert da han fikk øye på sin nye partner.

- Jeg fikk helt sjokk da hun kom inn døra. Det var helt perfekt egentlig, for da hadde jeg en ny brikke å spille på, sa han til Seoghør.no på premierefesten.

- Vi holdt det hemmelig ganske lenge, faktisk. Helt til jeg sjekka ut, fortalte Botten."

 

http://www.dagbladet.no/kjendis/visste-hun-matte-hjem-fra-hotellet---ser-morkt-ut/67486836

Anonymkode: 1ed9f...9f7

De har jo ikke holdt det hemmelig, de har jo fortalt det til alle i LaFamilia. Dessuten kan han mene at han ikke sa noe om det etter at Martine sjekket ut heller, men alene holdt på hemmeligheten for de andre helt til han sjekket ut.
Men jeg håper gjerne Martine kommer inn igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud så jævla klein episode! 

Anonymkode: 871ac...a96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam tema var ekstremt kjedelig. Dagens episode var mer eller mindre bortkastet tid å se. Skjedde absolutt ingenting annet enn Lunde og Alex sin kosestund. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Snadder skrev:

Skam tema var ekstremt kjedelig. Dagens episode var mer eller mindre bortkastet tid å se. Skjedde absolutt ingenting annet enn Lunde og Alex sin kosestund. 

Tror det bare var tull. 

Utrolig tam sesong av paradise

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke

Mandag: 

Det er endelig klart for Mr. & Mrs. Paradise-uke på hotellet! Foruten heder, ære og makt, får vinnerne muligheten til å donere et pengebeløp til en veldedig organisasjon. Videre er det innsjekk, og i dag sjekker det inn to deltakere. Man kan jo ikke være uten partner i Mr. & Mrs. Paradise, må vitE

 

Tirsdag:

Ny dag i paradis. Mr. & Mrs. Paradise-konkurransen er like om hjørnet, så her må det øves. Konkurransen starter, med en relativt kjent trio i dommerpanelet. Vinnerne kåres til slutt, og får septer, kroner og makt.

 

Onsdag:

Maskene blir lange da vinnerne av gårdagens famøse konkurranse ikke er tilstede under frokosten. Vinnerparet skal nemlig på date. Der får de en vanskelig oppgave: Hvem skal de sette i fare? Valget får øyeblikkelige konsekvenser.

 

Torsdag:

Det er torsdag, og tid for parseremoni. Hvem må ta det tunge valget, og hvem må pakke kofferten og sjekke ut av Paradise Hotel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med gjennom alle de norske sesongene, men i år har jeg falt helt av. Er det jeg som er blitt for gammel eller er det så kjedelig som jeg føler i år? Ingenting skjer jo. Jeg har begynt å se årets danske sesong og der er det dama fra første stund. Jeg skjønner ikke hvorfor de som lager den norske versjonen ikke kan se litt på de danske  og lære litt av dem. Deltagerne i de danske sesongene virker mye mer oppegående og utspekulerte. Hvorfor skal de norske bare være "dumme" deltagere som ikke kan et snev av taktikk? 

Rant over.

Anonymkode: df54e...1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt lættis hvordan Soph og Morten nok en gang står å skryter seg opp i skyene over hennes briljante skuespill, som om den var Oscarverdig, også gjennomskuer Kevin dem umiddelbart, akkurat som sist. Snakker om å dumme seg ut på tv. 

Anonymkode: 34ce5...b8b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, soph er fjern. Utrolig paranoid, og lite trivelig. Tror hun er all that. Håper hun ryker asap

Anonymkode: 7b8df...f84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fulgt med gjennom alle de norske sesongene, men i år har jeg falt helt av. Er det jeg som er blitt for gammel eller er det så kjedelig som jeg føler i år? Ingenting skjer jo. Jeg har begynt å se årets danske sesong og der er det dama fra første stund. Jeg skjønner ikke hvorfor de som lager den norske versjonen ikke kan se litt på de danske  og lære litt av dem. Deltagerne i de danske sesongene virker mye mer oppegående og utspekulerte. Hvorfor skal de norske bare være "dumme" deltagere som ikke kan et snev av taktikk? 

Rant over.

Anonymkode: df54e...1b1

Nå begynte jeg å se ordentlig på PH den sesongen Iselin var med og bare litt av de tidligere så kanskje jeg bommer helt. Men Iselin fikk mye oppmerksomhet i media for dumme ting hun sa og gjorde. Etter at alle snakket om alle de teite tingene så virker det som fokuset ble mer på å finne folk ala "Mangne" som skulle komme med gullkorn eller barbier som skulle vise hvor stort gjennomtrekk det var der oppe enn folk som skal spille og lage drama.

For ikke å snakke om temaukene... I den danske i år så har det vært feks gambling, high school, når det var miss paradise så dro jentene på sexy photoshoot. Hva får vi? Klovnekostymer og sanger de skal synge? Ugh.

Dansk PH er så voksent i forhold, og det går ikke på alder heller for noen av dem er 19 år og en er 30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fulgt med gjennom alle de norske sesongene, men i år har jeg falt helt av. Er det jeg som er blitt for gammel eller er det så kjedelig som jeg føler i år? Ingenting skjer jo. Jeg har begynt å se årets danske sesong og der er det dama fra første stund. Jeg skjønner ikke hvorfor de som lager den norske versjonen ikke kan se litt på de danske  og lære litt av dem. Deltagerne i de danske sesongene virker mye mer oppegående og utspekulerte. Hvorfor skal de norske bare være "dumme" deltagere som ikke kan et snev av taktikk? 

Rant over.

Anonymkode: df54e...1b1

Helt enig. 

Så på danske ph når den gikk for mange år siden og den norske har aldri vært i nærheten. Har nå begynt å se gamle sesonger av PH Danmark og det er mye mer fokus på parene, at de må ha tillit. 

Den norske er jo bare barnehage.

Anonymkode: ce80b...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for Soph og Morten hadde jeg nok sluttet å se på for lenge siden. Endelig noen som tør å lyve, spille og lage drama. Det er jo tross alt et spill, så det er på tide at noen faktisk spiller. Skittent eller ei. 

Hvem tror dere ryker i morgen? 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper også Soph ryker. Det er jo mest taktisk smart av Morten å redde Andrea, evt. Sofie. 

Anonymkode: ce80b...bba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Morten velger soph over Sofie i så fall. Hørt rykte om at Sofie og Morten er ett par nå i ettertid av PH, så jeg tror ikke Morten sender ho ut

 

Anonymkode: 14a43...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...