AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #281 Skrevet 9. april 2017 På 7.4.2017 den 15.40, Ullpledd skrev: Ikke så vidt jeg har hørt. Jeg er ganske sikker på at han hadde gjort det uansett. Så aldri at an sa det selv men mener de andre deltakerne sa det. Andrea sa det i hvert fall. Anonymkode: 61b9c...250
kindagirl Skrevet 10. april 2017 #282 Skrevet 10. april 2017 Rebecca har gitt en av deltagerene et hemmelig oppdrag. Personen skulle myrde en annen deltaker. Den nye gjesten skal være detektiv å finne ut hvem morderen er. Nye gjesten heter Andre og virker kul. Alex ble myrdet og måtte sjekke ut. Hvem er morderen? Eg tenker kevin..
kathrinerr Skrevet 10. april 2017 #283 Skrevet 10. april 2017 52 minutter siden, kindagirl skrev: Rebecca har gitt en av deltagerene et hemmelig oppdrag. Personen skulle myrde en annen deltaker. Den nye gjesten skal være detektiv å finne ut hvem morderen er. Nye gjesten heter Andre og virker kul. Alex ble myrdet og måtte sjekke ut. Hvem er morderen? Eg tenker kevin.. Jeg tenkte også Kevin først, men lurer på om det ikke kan være Grunde. Det at han gråt så mye fikk det til å virke som om at han fikk dårlig samvittighet over valget sitt. Mye mulig at det bare er redigert slik, men overrasker meg ikke hvis det viser seg å være en av de to
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #284 Skrevet 10. april 2017 Alex kommer inn igjen. Du hørte på "neste uke"-klippet fra mandagens episode at Morten sier at Alex kommer bort til han og sier "det er en ny deltaker, det er en ny deltaker". Dette ble ikke sagt i dagens episode, som betyr at det omhandler denne utkledde påskekyllingen som løp inn og ut av hotellet. Altså kommer Alex inn igjen. Han nye deltakeren, André, skulle velge hvem han trodde morderen er. Tipper han gjetter riktig, noe som fører til at morderen "failet" oppdraget og blir byttet ut mot Alex. I klippet fra mandagens episode hvor de løper etter påskekyllingen ser man André og Petter tydelig. Morten har kommenter det med Alex. De som står igjen da er Kevin og Grunde, men det ser ut som Kevin er en av de som løper ned trappen (ca like høy som Petter). Grunde er høyere og bredere enn personen fra klippet= Grunde ryker. Den nye påskekylling-gjesten er jente, men vet ikke om det er en helt ny eller muligens Soph som kommer inn igjen. Anonymkode: dffd5...72d 5
kindagirl Skrevet 10. april 2017 #285 Skrevet 10. april 2017 Må morderen være en gutt? Hvis ikke så tror eg og det kan være Andrea.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #286 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, kindagirl skrev: Må morderen være en gutt? Hvis ikke så tror eg og det kan være Andrea. Jaa virker sånn. Rebecca fikk jo velge en gutt som skulle få et oppdrag som kunne være en fordel om han klarte det, men sette han i fare om han ikke klarte det. Tipper derfor at hun skulle velge hvem som skulle være morder, også fikk morderen beskjed om å "myrde" en annen deltaker. Dersom André, som kom inn som detektiv, klarer å gjette hvem morderen er så har morderen "failet", og blir selv sendt ut. Tipper jeg da, men vet jo aldri helt sikker.. Anonymkode: dffd5...72d
kindagirl Skrevet 10. april 2017 #287 Skrevet 10. april 2017 Hørte faktìsk nå at Morten sier "alex kommer bort til meg og sier det er en ny deltager"... Og det har ikke vært enda.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #288 Skrevet 10. april 2017 Hva heter sangen som ble spilt helt på slutten da Grunde sitter i sengen og gråter? Anonymkode: 215b9...218
Gjest thejohan Skrevet 10. april 2017 #289 Skrevet 10. april 2017 Jeg tror at Aleks og Soph kommer inn igjen. Syns den der påskekyllingen ligna på Soph sin måte å gå på.. Rebecca sitt siste stikk mot Petter var at hun ikke trodde han kom til å klare oppdraget, så han ryker til fordel for Aleks. (siden den nye deltakeren klarer å finne ut at det var Petter som var morderen).
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #290 Skrevet 10. april 2017 4 minutter siden, thejohan skrev: Jeg tror at Aleks og Soph kommer inn igjen. Syns den der påskekyllingen ligna på Soph sin måte å gå på.. Rebecca sitt siste stikk mot Petter var at hun ikke trodde han kom til å klare oppdraget, så han ryker til fordel for Aleks. (siden den nye deltakeren klarer å finne ut at det var Petter som var morderen). Men du ser at Petter er i trappen når den nye deltakeren løper ut igjen (tipper også at det er Soph). Så tviler på at Petter er morderen i og med at Alex også er der og sier til Morten at "det er en ny deltaker, det er en ny deltaker". Alex inn=morder ut, så Morten, André og Petter er garantert ikke morder for de er der når Alex er kommet inn igjen. Anonymkode: dffd5...72d
Gjest thejohan Skrevet 10. april 2017 #291 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men du ser at Petter er i trappen når den nye deltakeren løper ut igjen (tipper også at det er Soph). Så tviler på at Petter er morderen i og med at Alex også er der og sier til Morten at "det er en ny deltaker, det er en ny deltaker". Alex inn=morder ut, så Morten, André og Petter er garantert ikke morder for de er der når Alex er kommet inn igjen. Anonymkode: dffd5...72d aaah! Jeg har ikke sett så nøye på det klippet, men jeg er med i tankegangen din! Grunde da!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #292 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, thejohan skrev: aaah! Jeg har ikke sett så nøye på det klippet, men jeg er med i tankegangen din! Grunde da! Hahah jeg har sittet og analysert det klippet altfor mye, er bare så nysgjerrig Anonymkode: dffd5...72d
Gjest thejohan Skrevet 10. april 2017 #293 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hahah jeg har sittet og analysert det klippet altfor mye, er bare så nysgjerrig Anonymkode: dffd5...72d Haha! Ser den! Endelig begynner det å skje noe der inne. Jeg vurderte å kjøpe meg Viaplay kun pga Pærra liksom. Men så fikk jeg låne passordet til søstra mi. I just died and went to heaven! <3 Jeg er 38 år, så dette er ganske ille!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #294 Skrevet 10. april 2017 Hva er greien med å tisse i bidèen? Ekkelt! Anonymkode: ce80b...bba 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #295 Skrevet 10. april 2017 15 minutter siden, thejohan skrev: Haha! Ser den! Endelig begynner det å skje noe der inne. Jeg vurderte å kjøpe meg Viaplay kun pga Pærra liksom. Men så fikk jeg låne passordet til søstra mi. I just died and went to heaven! <3 Jeg er 38 år, så dette er ganske ille! Hahah Paradise er grunnen til at jeg skaffet meg Viaplay for et par år siden det er virkelig min store guilty pleasure! Det er ikke ille, no shame Anonymkode: dffd5...72d 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #297 Skrevet 10. april 2017 Selvsagt er det grunde som er morderen. Det er jo taktisk smart av han å ta Alex, selv om han nok blir avslørt. Han vil ikke velge Morten fordi de er BFFs (men hadde han gjort det hadde han nok kommet unna med det), og hadde han valgt Petter eller kevin ville en fra la familia blitt beskyldt og da hadde både han og Morten stått i fare. Ved å "ofre" en av sine egne får han det til å se ut som om det er Petter eller kevin som står bak. Han reagerte heller ikke så voldsomt som de andre, ikke før han var "aleine" og angret valget sitt. Men æsj da, det var dårlig med spoiling i årets spoiletråd. Er TV3 og deltakerne flinkere til å holde kortene til brystet i år? Anonymkode: 21183...747 6
kindagirl Skrevet 11. april 2017 #298 Skrevet 11. april 2017 Andre gjettet feil morder.. Han tippet Grunde men det var Kevin. Andre kunne velge om grunde eller alex skulle få fortsette å være med og valgte da Alex.. Så nå er Grunde ute og Alex tilbake. Kevin har også fått en stor fordel. Syns synd i Grunde som måtte sjekke ut..
Adelia Skrevet 11. april 2017 #299 Skrevet 11. april 2017 Neste uke Mandag: Hooking, rulling og Isak+Even står for tur – det er SKAM-uke på Paradise Hotel! Roller deles ut – hvem av deltakerne blir William? Nora? Eller Isak? Videre overrasker enkelte deltakere med å faktisk spille spillet. Tirsdag: Tirsdag i paradis, og vi følger deltakerne videre i SKAM-uka. Hotellgjestene er slitne etter gårsdagen, men blir fort minnet på alvoret i spillet. «Nora» må nemlig splitte et par for å få seg ny partner. Onsdag: Det er SKAM-uke på Paradise Hotel, og i kveld er det klart for den nådeløse Pandoras eske. Før den tid, skal gutta på utflukt, der «William» får en avgjørende SMS fra «Noora». Torsdag: Torsdag er parseremoni-dag, men før ungdommen skal i ilden må en eksamen bestås. Jentene er utsatt i kveld, og følelsene blir satt i sving da en deltaker må pakke koffertene sine og reise hjem til iskalde Norge.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #300 Skrevet 11. april 2017 5 timer siden, kindagirl skrev: Andre gjettet feil morder.. Han tippet Grunde men det var Kevin. Andre kunne velge om grunde eller alex skulle få fortsette å være med og valgte da Alex.. Så nå er Grunde ute og Alex tilbake. Kevin har også fått en stor fordel. Syns synd i Grunde som måtte sjekke ut.. Det kan han jo takke seg selv for når han ikke skjønte konsekvensen av det Petter fablet om på rommet etter festen Neste uke kommer jo Erik inn som William og sender ut Kevin allerede på mandag. Anonymkode: 0c078...c80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå