Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting jeg reagerer på er måten Morten, Andrea og Sofie reagerer på at folk prøver å spille de ut? Altsååå, har disse ukene med bare badeferie fått de til å glemme hva de egentlig har meldt seg på? OG SPESIELT (!!) mtp at de flere ganger har prøvd å spille ut andre. Morten hater spillet så fort det ikke går hans vei, noe det forsåvidt ikke har gjort gjennom hele sesongen. Alle han allierer seg med ryker jo, Sofie next.

Anonymkode: fceee...93a

Hvem er det som ikke reagerer når de får vite at folk spiller for å få de ut da? Hadde de ikke reagert så hadde det vært temmelig merkelig gitt. Har vært en del scener opp igjennom årene . I år har de tatt det bra alle sammen. Reaksjon man da forvente (på alle uten Aleks da kanskje 🙈)

Og jeg synes at Morten som virkelig brenner for PH og spillet fortjener å vinne mer enn Alex som sover seg igjennom oppholdet. Synes det er teit at det er så mange "vrier"/oppdrag som gjør at en person kan få ut hvem de vil (av samme kjønn). Det handler jo ikke mye om å finne en partner å stole på (som er liksom grunnpilaren i spillet) det er oftere at det blir helt tilfeldig hvem som sender en ut. Men sånn har det vært de siste årene..litt er bare kult men ikke når det er mest av sånn.

 

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Alethia skrev:

Hadde sansen for Kevin i starten, og har det fremdeles. Det er faktisk lov å være litt slu når man er på PH. Det eneste er at jeg ikke heeelt skjønner hvordan hans posisjon blir tryggere ved å sende ut Sofie? Kan hende jeg har missa noe. Skjønner at hun velger Morten over Kevin, men hvis Morten plutselig skulle ryke ville hun jo være ledig igjen. 

Var det noen som la merke til at Sofie kastet Andrea under bussen i slutten av episoden da hun pratet med Kevin? At det ikke var hun som var den største spilleren. Det var det Andrea som var. Og dette var noe de andre jentene burde vite om. Kan hende det ikke er helt ordrett, men tror det var noe sånn. 

Om Sofie blir sendt ut blir Morten sin posisjon utrygg = Kevin kan potensielt få ut Morten neste uke. Virker også som Kevin liker å være litt underdog. 

Håper planen går i boks, likte Sofie godt i begynnelsen, men syns hun og Andrea sjefer for mye sammen. De tror de er trygge og står sterkt og at de andre har null peil på hva som skjer på hotellet, men dagens episode viser jo det stikk motsatte. 

Anonymkode: fb9d3...324

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kindagirl skrev:

Noe sier meg at Tele ikke kommer til å sende ut Sofie imorgen alikevel..

Hun går vel på krokodilletårene og pratet til Sofie og Andrea tenker eg..

Håper det kommer fram der inne at kevin og de var med på å stemme på Tele.

Tror nok det kommer fram imorra under seremonien hvem som stemte hva. Tror dere ikke Triana stiller spørsmål rundt det? 

Anonymkode: 3ffa2...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg mente var at jeg føler det har kommet inn så få nye. Og jeg synes det er så kjedelig at folk skal få så mange sjanser, når noen bare får en. 

Anonymkode: 39876...307

Skjønte det. Men det har ikke kommet inn så få nye. Og de gamle har i mindre grad fått nye sjanser ifht tidligere. Så det stemmer ikke. De nye har blitt skippet ut fort da. Det at folk får nye sjanser er jo bra. Spesielt de som ryker på en spesiell måte(og de som kommer inn har ofte gjort det) ; at de får sjans til å komme inn igjen å hevne seg og lage litt røre. Ikke alle kan få flere sjanser det sier seg selv. Men det hadde blitt ett kjedeligere konsept om det kun kom inn nye.              Den som ryker i morgen, kommer nok inn igjen siden dem ryker på en spesiell måte og det er så nærme slutten (tidligere har det ikke kommet inn så mange nye de siste ukene men mange gamle). 

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper seriøst at Sofie ryker, det hadde vært så bra. Er så lei hele dama. Styrer alle som hun selv vil. Men jeg kan også tenke meg at Sofie og Andrea klarer og overtale Teele til og sende ut noen andre. Så da blir det litt dødt spill for min del. Det er ingen av de som er på hotellet som har turt og gjøre noen drastiske valg mtp at de er redd for og få hele gruppa mot seg. Men nå, så vil fleste parten ha ut Sofie, så da er det jo evt Morten og Andrea som blir sure. Så blir spennende og se ikveld om de klarer og fullføre planen sin, noe jeg ikke har tro på, da de fleste der inne bare snakker uten og stå for det. Ellers håper jeg Kevin vinner hele greia. Han spiller en del og det er ikke så mange som merker det, slu jævel😉det liker jeg!

Anonymkode: 8fd7f...867

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kunne vært spart. Har ikke vært en eneste pålitelig spoiler hele sesongen. 

Hadde holdt lenge med den "vanlige" PH tråden. 

Anonymkode: 22dd8...e83

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden kunne vært spart. Har ikke vært en eneste pålitelig spoiler hele sesongen. 

Hadde holdt lenge med den "vanlige" PH tråden. 

Anonymkode: 22dd8...e83

Hadde vært lite å spoile uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden kunne vært spart. Har ikke vært en eneste pålitelig spoiler hele sesongen. 

Hadde holdt lenge med den "vanlige" PH tråden. 

Anonymkode: 22dd8...e83

Litt enig, men kjekt å kunne diskutere episodene når de kommer ut på viaplay i stedet for å vente til de kommer ut på tv. I tilleg blir folk i den vanlige tråden fort sur dersom det er for mye spekulasjoner der.

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper seriøst at Sofie ryker, det hadde vært så bra. Er så lei hele dama. Styrer alle som hun selv vil. Men jeg kan også tenke meg at Sofie og Andrea klarer og overtale Teele til og sende ut noen andre. Så da blir det litt dødt spill for min del. Det er ingen av de som er på hotellet som har turt og gjøre noen drastiske valg mtp at de er redd for og få hele gruppa mot seg. Men nå, så vil fleste parten ha ut Sofie, så da er det jo evt Morten og Andrea som blir sure. Så blir spennende og se ikveld om de klarer og fullføre planen sin, noe jeg ikke har tro på, da de fleste der inne bare snakker uten og stå for det. Ellers håper jeg Kevin vinner hele greia. Han spiller en del og det er ikke så mange som merker det, slu jævel😉det liker jeg!

Anonymkode: 8fd7f...867

Sofie er den beste spilleren så håper ikke hun ryker, om hun gjør så kommersiell hun uansett inn igjen 👍🏻 Kevin er en slu drittsekk . Heiet på han inntil nylig. Nå er Morten bedre enn han. Men Alex er best. Alex og Sofie som finalepar 😊❤️

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer frem at kevin er med på opplegget 👍🏻 Og blir Sofie skipet ut så kommer hun inn igjen 😊😆👍🏻

IMG_1939.PNG

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo helt latterlig at dere har sittet på dette forumet gjennom hele sesongen og klaget over at ingen spiller, og når de først gjør det er det også feil, bare fordi det går utover noen av deres favoritter?
Jeg personlig heiet på Kevin helt til han begynte å spille med Morten og at han aksepterte at Sofie bare plutselig valgte å sette han i fare til fordel for Morten.. 

Heier personlig på Lunde og Kevin. Det at de nå går i mot sine egne er jo faktisk det mest spennende som har skjedd i sesongen frem til nå. Grunde er prima underholdning, så håper han blir med i juryen ihvertfall. 

Veldig sikker på at Sofie ikke vinner ettersom hun hele tiden på blogg nevner at hun er lei av ph og gleder seg til det er over.

Anonymkode: fceee...93a

At Sofie sier på blogg hun er lei PH og gleder seg til det er over kan jo være nettopp pga at ho vant. Da er det jo deilig å endelig få rope det ut. Samt det at hun er sammen med Morten kan hun da være åpen om. Håper så inderlig at hun vinner. 👍🏻👍🏻👍🏻

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at de endelig har begynt å spille på ordentlig der inne! Er deilig med litt drama. Gleder meg faktisk veldig til dagens episode og forhåpentligvis er det bye bye til Sofie👋🏼👋🏼

Anonymkode: cffde...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer frem at kevin er med på opplegget 👍🏻 Og blir Sofie skipet ut så kommer hun inn igjen 😊😆👍🏻

IMG_1939.PNG

Anonymkode: 14a43...a3a

Du tolket mye fra ingenting.

Anonymkode: 3c790...18a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett kveldens episode og vet hvem som ryker??

Anonymkode: 22dd8...e83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Voldsomt så Andrea og Sofie har kjempet for aaaalle inne på hotellet plutselig 

Anonymkode: 39876...307

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Sofie ryker og Morten får vite at Kevin står bak det...! NÅ må det begynne å skje litt ting der inne,as!

Sofie er vel den som kommer inn til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tror også Sofie kommer inn igjen.. produksjonen har en tendens til å sende inn alle eg ikke ha der :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...