Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, sommermorgen skrev:

Synes synd på Rebecca. Hun virker som en snill og god jente. Tror IKKE Morten mente det han sa når han mente at han kjempet for Rebecca. 

Tror ikke Petter sender hjem Andrea, det ser ut som de er kjærester på instagram.

Ja enig, stakkars jente. Hun ble lurt og brukt som en liten brikke. 

Martine sier selv at "hvis de ikke tok det valget, ville både Martine og Rebecca være i fare. Og at det da er en av de to som ryker"... Spør du meg så er det som at Martine reddet sin egen ræv og hvis Rebecca må ryke pga det, så driter Martine i det iom at hun kommer seg videre uansett. Og hvis Morten hadde så lyst til og stå med Rebecca som han sier så burde han støtte R og sagt at de ikke tar det valget og at heller alle kan stå i fare.. La familia du liksom😜

Anonymkode: 8fd7f...867

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere Petter sender hjem Andrea?

Anonymkode: 3aa2f...b49

Jeg håper det. Er så lei av stemmen hennes og at hun gjør seg til hele tiden.

Anonymkode: bb018...fc8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal Rebecca gå til Morten når han er låst med Sofie?

Anonymkode: 8fd7f...867

Tenker på i neste uke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOlkens det er verken Rebecca eller Andrea som ryker idag, det er MARTINE som ryker idag. Mayoo indiran har bekreftet det på sin snap også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Ahmed Holy kebab22 skrev:

FOlkens det er verken Rebecca eller Andrea som ryker idag, det er MARTINE som ryker idag. Mayoo indiran har bekreftet det på sin snap også.

Å jøss, da MÅ det jo være sant.

Anonymkode: 3c790...18a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ahmed Holy kebab22 skrev:

Så bra, håper virkelig det er Martine Lunde du mener. Er drittlei kjerringa.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fordi mayoo er veldig god venn med synnøve rex og henote(henriette otervik)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ahmed Holy kebab22 skrev:

Ja fordi mayoo er veldig god venn med synnøve rex og henote(henriette otervik)..

Martine Lunde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea og Rebecca står bak Petter

Anonymkode: ad81d...92f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uka

Mandag:
Påskeuke på Paradise Hotel, og hva er vel en påskeuke uten en påskekrim? Gjestene får kostymer, og snart sjekker det inn en ny gjest.

Tirsdag:
Gjestene er fortsatt lei seg etter gårsdagens utsjekk, og den nye gjesten har fått rolle som detektiv: Hvem er morderen? Det viser seg at den mistenkte går en uviss skjebne i møte.

Onsdag:
Påskeuka er godt i gang, og kveldens episode byr på en stor utfordring for enkelte av deltakerne. Et gullegg skal kapres, og klarer vedkommende å få kloa i det, kan det skape rabalder og kaos på hotellet.

Torsdag:
Mens to heldige gjester får dra på date, bestemmer de øvrige jentene på hotellet seg for å sminke og kle opp gutta. Det er jo torsdag og parseremoni, og taktikkeri preger ettermiddagen i paradis – før kveldens skjebnesvangre utfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 23.38, Putti skrev:

Morten og Martine J er ikke kjærester.  

Martine J ryker neste uke

Hvorfor kommer du med direkte løgn!???

Anonymkode: 4f5a4...eaa

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk så vondt av Rebecca... Herregud, håper Morten ryker inn snart. Håper Soph kommer inn!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så vondt jeg får av Rebecca. Hun er jo bare snill og god!

Men i "Neste uke"-klippet, så vi ikke den nye deltakeren? Da de løp fra sofa-området iført sorte og hvite kostymer. Det var en gutt med flosshatt jeg ikke kjente igjen, er det den nye deltakeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også soph og rebecca kommer inn igjen. Kan gjerne byttes ut med andrea og martine lunde... Det så litt ut som soph kunne være den ekstra gjesten i påskekostyme. Naturlig å balansere med å ta inn en fra la familia siden den andre alliansen er så mye større nå. 

Anonymkode: 04f52...0ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når Rebecca ikke klarte å tenke seg frem til at hun skulle stelle seg bak Kevin, så synes jeg at hun kan skylde seg selv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple
10 timer siden, Ullpledd skrev:

Når Rebecca ikke klarte å tenke seg frem til at hun skulle stelle seg bak Kevin, så synes jeg at hun kan skylde seg selv

Sa ikke Kevin at han ikke kom til å velge Rebecca ? Da vil det jo bare vært dumt å stille seg bak han som har sagt han ikke tar henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Purple skrev:

Sa ikke Kevin at han ikke kom til å velge Rebecca ? Da vil det jo bare vært dumt å stille seg bak han som har sagt han ikke tar henne. 

Ikke så vidt jeg har hørt. Jeg er ganske sikker på at han hadde gjort det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Jo. Rebecca sa at Kevin hadde sagt han kom til å velge Martine L. Uansett. Og derfor var det ikke vits å stå bak han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...