AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Hei! Veier 53 kilo/160 cm. Fra brystene og opp ser jeg tynn ut.. bein stikker liksom ut på brystkassen. Ser det veldig godt i lyset. Kjenner og ser ribbein, spesielt når jeg strekker meg litt. Kjenner hoftebein veldig godt. Har kun b-cup..men fettet ligger på magen og der plager meg. Kan jeg ever få en ok mage som ser trent ut? Jeg har begynt med planken og litt vekter. Hopper tau hjemme. Løper litt på senter. Rumpa er ganske flat og utrent😑 magen min seer ut som den er 90 år😣 har to barn og den minste er snart 3 år.. nå må det skjerpes inn. Anonymkode: 50fbf...63f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Hvordan skal det være mulig å svare på dette når man ikke vet hva utgangspunktet ditt er? Hva mener du med at magen din ser ut som den tilhører en nittiåring? Løs hud? Hva mener du med "mage som ser trent ut"? Uansett. Dersom det er pack du tenker på så får du ikke det av det du beskriver her at du gjør. Anonymkode: 59ed6...bc1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 En kvinnemage skal fra naturens side ikke se trent ut. Den skal lagre fett, og er du tynn vil de fleste kropper lagre mest mulig fett på magen, fordi det er der vi trenger fett for beskyttelse av kvinners mest ømfintlige organer. Legg heller på deg litt, så får du en jevnere fordeling. Kan også være du har fettansamling på magen etter graviditet, da huden der blir slappere, og fettet kan fylle ut huden lettere. Anonymkode: 98e86...00e 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kvinnemage skal fra naturens side ikke se trent ut. Den skal lagre fett, og er du tynn vil de fleste kropper lagre mest mulig fett på magen, fordi det er der vi trenger fett for beskyttelse av kvinners mest ømfintlige organer. Legg heller på deg litt, så får du en jevnere fordeling. Kan også være du har fettansamling på magen etter graviditet, da huden der blir slappere, og fettet kan fylle ut huden lettere. Anonymkode: 98e86...00e Mange takk for svar😊 Anonymkode: 50fbf...63f
Gjest Lilli My Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Sørger for en grundig opprenskning i kostholdet (pass på å spise nok, men riktig), begynn med intervalltrening kombinert med tung styrke på bein/gluteus og overkropp. Så skal du se proporsjonene endrer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå