Gjest Anonym nå Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei. Trenger et godt råd. Hadde med en kar hjem fra byen i natt :oops: og han tissa i senga mi!!! Hva bør jeg gjøre nå, har aldri vært borte i dette før (har ikke barn). Vasker selfølgelig sengetøyet, men hva med madrassen og sånn?? Får jo ikke vasket den i maskinen. Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Prøv med damp maskin, eller hiv hele madrassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Møbelrens, masse luft, og om mannen blir i ditt liv - plasttrekk til madrassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Okay, da har jeg lånt dampmaskin og skal kjøpe møbelrens... Så er det bare å begynne, gleder meg ikke akkuratt... Ny madrass har jeg ikke råd til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 Æsj... Tror jeg ville pøst på med såpe og dusjet hele madrassen. Leeeenge. Madrassen vil sikkert bruke flere dager på å tørke, men det hadde vært verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. desember 2004 #6 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg tror sannelig jeg hadde bedt denne voksne karen om å betale for rensing evt. ny madrass. Syns jeg faktisk han kan gjøre når han har gått hen og tisset i senga de :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarteren Skrevet 10. desember 2004 #7 Del Skrevet 10. desember 2004 Mulig det, men tror begge syntes det var veldig flaut. Han var ikke akkuratt så veldig høy i hatten når han skjønte hva som hadde skjedd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. desember 2004 #8 Del Skrevet 10. desember 2004 Nei, du kan jo si at han har bæsja på leggen Men allikevel burde et voksent menneske klare å ta ansvar for egen handling., syns nå jeg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 10. desember 2004 #9 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei. Trenger et godt råd. Hadde med en kar hjem fra byen i natt :oops: og han tissa i senga mi!!! Hva bør jeg gjøre nå, har aldri vært borte i dette før (har ikke barn). Vasker selfølgelig sengetøyet, men hva med madrassen og sånn?? Får jo ikke vasket den i maskinen. Hva gjør jeg?? :o Åssen i alle dager fikk han det til liksom? Jeg tror ikke jeg har tissa i senga siden jeg var liten pike liksom :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toantine Skrevet 12. desember 2004 #10 Del Skrevet 12. desember 2004 Han var sikkert ikke så høy i hatten, nei....... Jeg hadde ikke orket å sove på den madrassen mer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #11 Del Skrevet 12. desember 2004 :o Åssen i alle dager fikk han det til liksom? Jeg tror ikke jeg har tissa i senga siden jeg var liten pike liksom :S Hjem fra byen = dritings = "ikke-kontroll-på-noenting" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. desember 2004 #12 Del Skrevet 13. desember 2004 Da jeg bodde i Tyskland var jeg en helg på tur til Paris med noen venner. En jeg delte hotellrom med ble megadrita, sovnet nederst i senga mi og jeg våknet midt på natta av at jeg var så kald på beina. Joda, han hadde tisset på seg.... og meg! Uæghh!!! Jeg tror faktisk jeg ble like pinlig berørt som han. Han nektet for alt og jeg nevnte det aldri igjen hverken for ham eller andre. Jeg synes skikkelig synd på deg!! Jeg hadde blitt småsprø om noe slikt hadde skjedd meg og min (vår) seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 13. desember 2004 #13 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg fatter seriøst fortsatt ikke at folk kan bli så fulle at de tisser på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 13. desember 2004 #14 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg tror sannelig jeg hadde bedt denne voksne karen om å betale for rensing evt. ny madrass. Syns jeg faktisk han kan gjøre når han har gått hen og tisset i senga de :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2004 #15 Del Skrevet 13. desember 2004 Eg og meina seriøst at han kan kjøpe ny madrass til deg! skulle egentlig berre mangle...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. desember 2004 #16 Del Skrevet 14. desember 2004 Han burde i det minste betale for rensing av madrassen og evt en ny overmadrass!!! Det er da ikke noe argument at han var så full - det er jo han sjøl som har sørget for at han ble så full at han mistet all kontroll! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #17 Del Skrevet 14. desember 2004 Han burde i det minste betale for rensing av madrassen og evt en ny overmadrass!!! Det er da ikke noe argument at han var så full - det er jo han sjøl som har sørget for at han ble så full at han mistet all kontroll! :-? Enig i at han bør betale, det er tross alt han som har ødelagt madrassen... Hvis trådstarter vet hvem han er, da Jeg hadde vært LITT flau om noe sånt hadde skjedd meg - men ærlig talt; SÅ full skal det mye til å bli. Kjenner folk som har tisset andre steder innendørs enn på do i fylla, men å tisse PÅ seg er nærmest et alkoholikerkjennetegn. Hvis han hadde så liten kontroll over seg selv kan jeg jo skjønne at trådstarter er litt flau over å ha tatt han med hjem også. (en kompis opplevde forresten å tisse på seg i voksen alder - edru.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 16. desember 2004 #18 Del Skrevet 16. desember 2004 Har opplevd å tisse på meg i voksen alder - i søvne etter en traumatisk opplevelse. har ikke skjedd hverken før eller siden. Håper ikke han oplevde noe traumatisk i senga di? Har du fått renset madrassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #19 Del Skrevet 17. desember 2004 Du kan rense madrassen. Men hvorfor få panikk? Urin ble brukt i gamle dager til å rense sår med. Urin er antiseptisk og inneholder ingen bakterier. Så madrassen er jo ikke ødelagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter i Skrevet 17. desember 2004 #20 Del Skrevet 17. desember 2004 Hehe, vet godt hvem han er ja.... Og han har sovet hos meg både før og siden uten uhell.... Var en særdeles fuktig kveld på byen, uten at det er en direkte unnskyldning så er det nok forklaringen. Men neste gang vi møtes i fylla, blir jeg med han hjem.... Fikk ordnet madrassen, overmadrass, madrasstrekk, dyne og sengetøy gikk i vaskemaskinen. Den andre madrassen ble renset med damprenser i en evighet... Men at han i steden for å hjelpe meg med å vaske, dro på byen med noen kompsier gjorde meg ganske forbanna ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå