AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Noen som har sett den? Så nettopp siste episode - noen tanker om hvorfor han er som han er? Bare gammel, senil, splittet personlighet? Forstår at morens død og all neglisjeringen osv har påvirket han, men har han liksom "glemt" drapene? Og var det så "enkelt" at han drepte første kona av i sinne, under en krangel, eller fordi han var redd hun skulle gå ifra han? Jeg forstår hva jeg så, men likevel ikke... Anonymkode: bea05...428
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har sett den? Så nettopp siste episode - noen tanker om hvorfor han er som han er? Bare gammel, senil, splittet personlighet? Forstår at morens død og all neglisjeringen osv har påvirket han, men har han liksom "glemt" drapene? Og var det så "enkelt" at han drepte første kona av i sinne, under en krangel, eller fordi han var redd hun skulle gå ifra han? Jeg forstår hva jeg så, men likevel ikke... Anonymkode: bea05...428 Senil? Eh, nei. Anonymkode: b7ffd...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå