WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #81 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, Snuppi skrev: Da er jo ikke kvinnen dominant, wubwub. En dominant kvinne styrer showet og holder mannen "på pinebenken." Hun bestemmer når han får penetrere henne. Hun kan "hoppe av" når hun selv ønsker det. Han føyer henne etter hennes kommando. Det er et eksempel på dominans. Dominant sex er mer enn selv penetreringen. jeg skal ikke diskutere imot deg. du er klokere enn meg. du har helt rett i innlegget ditt, jeg legger meg flat
Gjest Snuppi Skrevet 18. februar 2017 #82 Skrevet 18. februar 2017 10 timer siden, WubWub skrev: Poenget med tråden her ; det er allmenkjent og veldig kvinnelig adferd å underkaste seg og sette rumpa i været. Men hva med en mann om han liker gutter , er han da kvinnelig og underdanig om han setter rumpa i været? En mann som setter rumpa i været for en mann, som du sier er fremdeles en mann. Å vifte med rumpa gjøre ingen automatisk til en kvinne....
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #83 Skrevet 18. februar 2017 5 minutter siden, Snuppi skrev: En mann som setter rumpa i været for en mann, som du sier er fremdeles en mann. Å vifte med rumpa gjøre ingen automatisk til en kvinne.... Vi har pratet om dette på PM tidligere og alt jeg har å si er at ; jeg elsker deg. Kjempe godt at du sporer tråden tilbake til emnet og det jeg sliter med istedenfor å gjøre dette til en kvinnekamp. Du er god!
Gjest Snuppi Skrevet 18. februar 2017 #84 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Vi har pratet om dette på PM tidligere og alt jeg har å si er at ; jeg elsker deg. Kjempe godt at du sporer tråden tilbake til emnet og det jeg sliter med istedenfor å gjøre dette til en kvinnekamp. Du er god! Jeg tenkte bare at du ville ha en debatt om emnet. Takk for komplimentene.
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #85 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Snuppi skrev: Jeg tenkte bare at du ville ha en debatt om emnet. Takk for komplimentene. slik jeg tenker det så er det en underdanig handling å skyte rumpa i været uansett om man er kvinne eller mann
Gjest Snuppi Skrevet 18. februar 2017 #86 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: slik jeg tenker det så er det en underdanig handling å skyte rumpa i været uansett om man er kvinne eller mann Seksuelle preferanser og sex med en partner er personlig. En velger selv hvordan en ønsker at det skal være. Så lenge begge parter er fornøyd er det da ikke noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå