Gjest Annetnavn_ Skrevet 18. februar 2017 #61 Skrevet 18. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, kvinners største drøm er å bli dominert, eid, styrt. Anonymkode: 36186...e1b Min største drøm er å bli forsker. Er jeg unormal?
tweet Skrevet 18. februar 2017 #62 Skrevet 18. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: Dette handler om biologi og genetikk. Det finnes såklart et fåtall kvinner som avviker fra standarden som f.eks aseksuelle kvinner og lesbiske Og hvor har du det fra? Alt er bare tomme ord og du har enda ikke vist meg noe bevis for å backe opp påstandene dine. Erfaringer er ikke fasit, og bare mine og andres kommentarer her inne viser jo at du faktisk tar feil. 1
tweet Skrevet 18. februar 2017 #63 Skrevet 18. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, kvinners største drøm er å bli dominert, eid, styrt. Anonymkode: 36186...e1b Nope
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #64 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, Strixa skrev: Min største drøm er å bli forsker. Er jeg unormal? Jeg har et stort bein som trenger å bli forsket på. Anonymkode: 36186...e1b
Gjest Annetnavn_ Skrevet 18. februar 2017 #65 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har et stort bein som trenger å bli forsket på. Anonymkode: 36186...e1b Har ingen interesse av bein, dessverre...
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #66 Skrevet 18. februar 2017 (endret) 19 minutter siden, Sphere skrev: Dersom disse reglene legges fram og blir godtatt, er hun jo allerede dypt underdanig. For dette er krav de fleste kvinner enkelt ville forlatt. Kanskje det. Men det er den regelen jeg har hatt siden jeg var en neve stor; kvinnen har ikke lov til å vise at hun liker det som skjer. Jeg er små-sadistisk Endret 18. februar 2017 av WubWub
Gjest Annetnavn_ Skrevet 18. februar 2017 #67 Skrevet 18. februar 2017 9 minutter siden, WubWub skrev: Kanskje det. Men det er den regelen jeg har hatt siden jeg var en neve stor; kvinnen har ikke lov til å vise at hun liker det som skjer. Jeg er små-sadistisk Da finnes det mange kvinner som ikke er noe for deg. Håper du informerer godt om dette før du drar med deg småjentene til sengs.
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #68 Skrevet 18. februar 2017 (endret) 1 minutt siden, Strixa skrev: Da finnes det mange kvinner som ikke er noe for deg. Håper du informerer godt om dette før du drar med deg småjentene til sengs. og der var brodden ute ja Endret 18. februar 2017 av WubWub 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 18. februar 2017 #69 Skrevet 18. februar 2017 15 minutter siden, WubWub skrev: og der var brodden ute ja Ble litt usikker her. Er det din massive "brodd" som er ute?
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #70 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, Strixa skrev: Ble litt usikker her. Er det din massive "brodd" som er ute? har tydeligvis fått kosemose gjengen på nakken her :D
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #71 Skrevet 18. februar 2017 Poenget med tråden her ; det er allmenkjent og veldig kvinnelig adferd å underkaste seg og sette rumpa i været. Men hva med en mann om han liker gutter , er han da kvinnelig og underdanig om han setter rumpa i været? 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #72 Skrevet 18. februar 2017 3 timer siden, WubWub skrev: samliv mellom mann og kvinne er voldtekt til tross for at begge samtykker tenker du? ok dette blir litt for far out for meg. Penetrerende sex er et overgrep enten den som får unngjelde, er kvinne eller mann. Det er på høy tid at dette blir et sentralt debattemne, og at lovverket oppdateres. Anonymkode: 47216...b27
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #73 Skrevet 18. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Penetrerende sex er et overgrep enten den som får unngjelde, er kvinne eller mann. Det er på høy tid at dette blir et sentralt debattemne, og at lovverket oppdateres. Anonymkode: 47216...b27 du mener staten burde straffe samliv mellom mann og kvinne?
Gjest lurven Skrevet 18. februar 2017 #74 Skrevet 18. februar 2017 mannen må være mest aktiv, men jenta kan ikke ligge der som en sekk poteter daa
Fugleskremsel Skrevet 18. februar 2017 #75 Skrevet 18. februar 2017 Hahaha hvor blir det av popcornet! Dette må være tull? Hvis jeg som jente havner på soverommet med en mann. Jeg kommanderer den skitne lille gutten til å ta av seg alle klærne, legge seg flatt i sengen og skyte pikken sin i været. For så å klatre opp og ta det jeg vil ha. Så blir jeg dominert, fordi jeg er den som bli penetrert? Flott logikk. Du sier selv at du er sadist, og dominerende. Ergo: dem som du har seksuell omgang med vil naturlig nok bli den underdanige. Det handler ikke om kvinners natur eller hvem som blir penetrert, det handler om DEG og din natur. Dine preferanser og oppførsel rundt sex og kvinner. 2
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #76 Skrevet 18. februar 2017 53 minutter siden, Fugleskremsel skrev: Hahaha hvor blir det av popcornet! Dette må være tull? Hvis jeg som jente havner på soverommet med en mann. Jeg kommanderer den skitne lille gutten til å ta av seg alle klærne, legge seg flatt i sengen og skyte pikken sin i været. For så å klatre opp og ta det jeg vil ha. Så blir jeg dominert, fordi jeg er den som bli penetrert? Flott logikk. Du sier selv at du er sadist, og dominerende. Ergo: dem som du har seksuell omgang med vil naturlig nok bli den underdanige. Det handler ikke om kvinners natur eller hvem som blir penetrert, det handler om DEG og din natur. Dine preferanser og oppførsel rundt sex og kvinner. Jeg kan bare ta utgangspunkt i egne erfaringer og utifra mine erfaringer så blir kvinner underdanige i senga enten det er snakk om ei kvinnelig lege, kvinnelig politi eller ei gammel autoritær gymlærer. Derfor respekterer jeg ikke lenger kvinnelige "autoriteter" da jeg vet at de i senga spriker å underkaster seg.
Fugleskremsel Skrevet 18. februar 2017 #77 Skrevet 18. februar 2017 9 timer siden, WubWub skrev: Jeg kan bare ta utgangspunkt i egne erfaringer og utifra mine erfaringer så blir kvinner underdanige i senga enten det er snakk om ei kvinnelig lege, kvinnelig politi eller ei gammel autoritær gymlærer. Derfor respekterer jeg ikke lenger kvinnelige "autoriteter" da jeg vet at de i senga spriker å underkaster seg. Kvinner som "dominerer" i hverdag og jobb, har sikkert ikke behov for å dominere i sengehalmen i tillegg. Tror du er litt....kort...eller noe.... eller så har du bare bestemt deg. Og da er det ikke vits å lage en tråd på et diskusjonsforum. "Argumentene" dine er oppbrukt for lenge siden. 1
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #78 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Fugleskremsel skrev: Kvinner som "dominerer" i hverdag og jobb, har sikkert ikke behov for å dominere i sengehalmen i tillegg. Tror du er litt....kort...eller noe.... eller så har du bare bestemt deg. Og da er det ikke vits å lage en tråd på et diskusjonsforum. "Argumentene" dine er oppbrukt for lenge siden. spenstig argumentasonsrekker fra din kant. men faktum er at kvinner tar høyere utdannelse enn menn i disse dager så du kan ikke skjule deg bak om syt som går på at ditt "kjønn har det så ille". build a bridge and move over it bebe
Fugleskremsel Skrevet 18. februar 2017 #79 Skrevet 18. februar 2017 9 timer siden, WubWub skrev: spenstig argumentasonsrekker fra din kant. men faktum er at kvinner tar høyere utdannelse enn menn i disse dager så du kan ikke skjule deg bak om syt som går på at ditt "kjønn har det så ille". build a bridge and move over it bebe Jeg har da aldri nevnt noe om at kvinner har det ille? Har jeg? 1
Gjest Snuppi Skrevet 18. februar 2017 #80 Skrevet 18. februar 2017 11 timer siden, WubWub skrev: Hva vil du kalle det når damer i senga adlyder en manns ordre og ikke sier et pip men tar hans føring? Om han sier kvinnen skal steller kvinnen seg på alle fire, så steller hun seg på alle fire. Om han sier kvinnen skal suge kuk så suger hun kuk. Om han ber henne om å legge seg på rygg å sprike så gjør hun dette. Min erfaring er at kvinner adlyder i senga. Det er dominasjon uansett hva du vil kalle det. En part er mottaker som også adlyder og den andre parten penetrerer, erobrer og kommanderer. Makt balansen er med andre ord skjev i senga. Da er jo ikke kvinnen dominant, wubwub. En dominant kvinne styrer showet og holder mannen "på pinebenken." Hun bestemmer når han får penetrere henne. Hun kan "hoppe av" når hun selv ønsker det. Han føyer henne etter hennes kommando. Det er et eksempel på dominans. Dominant sex er mer enn selv penetreringen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå