Gå til innhold

Jenter som blir underlagt (og gutter)

Fremhevede innlegg

Gjest Annetnavn_
Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

Det handler om mer enn det fysiske. Jeg har vært med mange kvinner og de blir alltid underdanige i senga uansett om de ellers i det daglige er dominante og autoritere eller ei. Det er kvinnelig å sprike eller skyte rumpa i været på kommando fra en mann. Om jeg forteller damen at hun skal stelle seg på alle fire så gjør hun det. Det er jeg som er i kontroll og det er jeg som er sjef da jeg er den penetrerende parten. Penis = makt.

Så hvordan kan folk si at sex ikke handler om dominasjon

På den ene siden kan dette skyldes at du tiltrekker deg og tiltrekkes av underdanige kvinner, for de finnes, selvfølgelig. På den andre siden så har jeg lest på forumet her at du liker det jeg vil kalle småjenter. Disse vil naturlig gjøre som du sier fordi de er uerfarne og ikke kjenner sin egen seksualitet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, tweet skrev:

Hvis jeg, som kvinne, er den som bestemmer over han og sier hva han skal gjøre og ikke, er jo jeg den dominante. Jeg vil ikke si han er den dominante når jeg er den som rir og holder han fast for eksempel. Og man trenger ikke penetrere for å ha sex. Og newsflash, ikke alle kvinner adlyder hver minste "kommando"! Jeg er ofte den dominante, og det har jeg vært både med kvinner og menn. Den som styrer showet og "kommanderer", om du vil. 

Men samboeren min er dominerende også ganske ofte og er den som kommanderer, bestemmer hva jeg skal gjøre og whatever. Noen ganger er det hele rent samarbeid. Og hvilke bevis er det du har, @WubWub, på dine "faktaopplysninger". For jeg er sannelig ikke en av de kvinnene som bare ligger der og tar i mot (ikke noe galt i det altså), og du mener alle kvinner gjør det. Tydeligvis tar du feil. 

Min erfaring er at selv tøffe kvinner blir underdanige i senga å adlyder kommando på kommando. Jeg testet ut dette en gang med ei dominant kvinne, vi havnet til sengs og hun forventet åpenbart at jeg som mann skulle lede knullet. Jeg sa "stell deg på alle fire ditt ludder", hun stelte seg opp med rompa i været. Jeg brukte rumpa hennes som en pute mens jeg surfet på KG fra mobilen min i 10 minutter. Hun sa ikke et kvekk, hun bare stod der med rumpa i været fordi jeg ba henne om dette. 

Hun sa ingenting. Ellers utenom i det daglige er hun ekstremt pratsomt og hun skyr ikke unna å meddele om sine meninger eller tanker. Men har stod hun altså i 10 minutter med rumpa i været uten å si noe som helst

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Min erfaring er at selv tøffe kvinner blir underdanige i senga å adlyder kommando på kommando. Jeg testet ut dette en gang med ei dominant kvinne, vi havnet til sengs og hun forventet åpenbart at jeg som mann skulle lede knullet. Jeg sa "stell deg på alle fire ditt ludder", hun stelte seg opp med rompa i været. Jeg brukte rumpa hennes som en pute mens jeg surfet på KG fra mobilen min i 10 minutter. Hun sa ikke et kvekk, hun bare stod der med rumpa i været fordi jeg ba henne om dette. 

Hun sa ingenting. Ellers utenom i det daglige er hun ekstremt pratsomt og hun skyr ikke unna å meddele om sine meninger eller tanker. Men har stod hun altså i 10 minutter med rumpa i været uten å si noe som helst

Ja, og hun er en av jævlig mange kvinner i denne verden, og alle er ikke slik. Tilfeldigvis har du hatt deg med kvinner som liker å bli dominert, men det gir ikke deg "lov" til å si at alle kvinner er like. Du har ikke hatt sex med meg, og jeg hadde ikke latt deg styre slik. Mange hadde ikke latt deg gjøre det. 

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

ja, menn dominerer, kvinner underlegges. det er hele poenget mitt. sånn er det i naturen og sånn er det i seksuelle samspill mellom kvinner og menn

Nei, nå forutsetter du at kvinnen gjør det hun gjør uten egeninteresse på nytelsesfronten. Jeg vil tro de fleste som stiller seg på alle fire når mannen ber om det gjør det fordi det er det gir dem nytelse og ikke primært for mannens skyld eller fordi hun ikke har kontroll. Vi hadde vel vært født uten klitoris og seksuelle behov og preferanser hvis det var meningen vi bare skulle brukes av menn og ikke være en aktiv part og påvirke gangen i det hele. Man blir ikke dominert bare fordi man ligger underst eller blir penetrert. Man blir dominert hvis man ikke kan bestemme selv og påvirke situasjonen. Det er ikke selve akten, det er det mentale som bestemmer hva som er hva. 

Skrevet
1 minutt siden, tweet skrev:

Ja, og hun er en av jævlig mange kvinner i denne verden, og alle er ikke slik. Tilfeldigvis har du hatt deg med kvinner som liker å bli dominert, men det gir ikke deg "lov" til å si at alle kvinner er like. Du har ikke hatt sex med meg, og jeg hadde ikke latt deg styre slik. Mange hadde ikke latt deg gjøre det. 

Men jeg har hatt sex med mange kvinner og alle blir underdanige i senga - uten unntak. De steller seg opp med rumpa i været og de adlyder kommandoer. Jeg har også en regel når jeg havner i bingen; damen har ikke lov til å stønne eller vise seksuell nytelse.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, antbug skrev:

Nei, nå forutsetter du at kvinnen gjør det hun gjør uten egeninteresse på nytelsesfronten. Jeg vil tro de fleste som stiller seg på alle fire når mannen ber om det gjør det fordi det er det gir dem nytelse og ikke primært for mannens skyld eller fordi hun ikke har kontroll. Vi hadde vel vært født uten klitoris og seksuelle behov og preferanser hvis det var meningen vi bare skulle brukes av menn og ikke være en aktiv part og påvirke gangen i det hele. Man blir ikke dominert bare fordi man ligger underst eller blir penetrert. Man blir dominert hvis man ikke kan bestemme selv og påvirke situasjonen. Det er ikke selve akten, det er det mentale som bestemmer hva som er hva. 

Uenig, jeg har alltid hatt kontrollen under sex; dette er ifølge ordboken selve definisjonen på "dominans". Tviler på at jeg er den eneste mannen som tar føringen under sex med kvinner

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Men jeg har hatt sex med mange kvinner og alle blir underdanige i senga - uten unntak. De steller seg opp med rumpa i været og de adlyder kommandoer. Jeg har også en regel når jeg havner i bingen; damen har ikke lov til å stønne eller vise seksuell nytelse.

Det hjelper ikke, du har fortsatt ikke hatt sex med nok kvinner til å kunne konkludere slik du gjør. Det du kan konkludere med er at du tiltrekker deg underdanige kvinner. Intet galt i det.

Du fremstår ikke akkurat som ett catch da, når du utbasunerer slike ting her inne i tide og utide. Det skal sies. Lykke til da du.

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Det hjelper ikke, du har fortsatt ikke hatt sex med nok kvinner til å kunne konkludere slik du gjør. Det du kan konkludere med er at du tiltrekker deg underdanige kvinner. Intet galt i det.

Du fremstår ikke akkurat som ett catch da, når du utbasunerer slike ting her inne i tide og utide. Det skal sies. Lykke til da du.

Spenstig at du av alle mennesker angriper andre mennesker for å være et "dårlig catch". 

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Spenstig at du av alle mennesker angriper andre mennesker for å være et "dårlig catch". 

Har helt glemt at jeg er et så elendig catch, takk for påminnelsen. Den betyr ekstra mye fra deg ;)

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Har helt glemt at jeg er et så elendig catch, takk for påminnelsen. Den betyr ekstra mye fra deg ;)

Var kanskje ikke nok liv i trådene hvor du legger ut nakenbilder? Ikke nok oppmerksomhet?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, WubWub skrev:

Mangen kvinner er ikke alle kvinner. Ikke spill dum, du skjønner at alle ikke er like. 

Gjest canacas
Skrevet

Var kanskje ikke nok liv i trådene hvor du legger ut nakenbilder? Ikke nok oppmerksomhet?

:fnise: Jeg har aldri lagt ut nakenbilder, men fiffig forsøk. Oppmerksomhet har jeg nok av. Skal jeg heller skrive som AB mener du?

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

:fnise: Jeg har aldri lagt ut nakenbilder, men fiffig forsøk. Oppmerksomhet har jeg nok av. Skal jeg heller skrive som AB mener du?

Har da sett bildene av dine pupper overøst over hele forumet - postet av deg.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, WubWub skrev:

Dersom disse reglene legges fram og blir godtatt, er hun jo allerede dypt underdanig. For dette er krav de fleste kvinner enkelt ville forlatt.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strap-on er tingen :nordvesta:

Anonymkode: 4ac6e...a4b

Enig!

Gjest canacas
Skrevet

Har da sett bildene av dine pupper overøst over hele forumet - postet av deg.

Innrøm at du lyver nå da. Kaller det nakenbilder når det var bilde av en overkropp med klær på ;) Du som påstår at du aldri noensinne lyver.

Skrevet
3 minutter siden, tweet skrev:

Mangen kvinner er ikke alle kvinner. Ikke spill dum, du skjønner at alle ikke er like. 

Begynner å mistenke at hele tråden handler om hvilken massiv mann han er og at alle kvinner blir som smør i hans drevne hender....

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, tweet skrev:

Dette handler om biologi og genetikk. Det finnes såklart et fåtall kvinner som avviker fra standarden som f.eks aseksuelle kvinner og lesbiske

• Liker 1
Skrevet

Vel, kvinners største drøm er å bli dominert, eid, styrt.

Anonymkode: 36186...e1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...